AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #7041 Del Skrevet 1. august 2021 Så, har starta med Not so Berry Challenge, og er på den første generasjonen. Og har allerede fått et problem. Simmen min har fått et reward trait som heter "Does Not Want a Pregnancy Right Now". Så kan ikke prøve på baby. Jeg vil fjerne denne traiten, men vet ikke hvordan? Spiller med ganske mange mods, og aner ikke hvilken mod som gir denne traiten, og å fjerne alle kun for å bli kvitt traiten, vil jeg ikke. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: 5e19e...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 13. august 2021 #7042 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (På 1.8.2021 den 22.54): Så, har starta med Not so Berry Challenge, og er på den første generasjonen. Og har allerede fått et problem. Simmen min har fått et reward trait som heter "Does Not Want a Pregnancy Right Now". Så kan ikke prøve på baby. Jeg vil fjerne denne traiten, men vet ikke hvordan? Spiller med ganske mange mods, og aner ikke hvilken mod som gir denne traiten, og å fjerne alle kun for å bli kvitt traiten, vil jeg ikke. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: 5e19e...1da Jeg bruker ikke mods, har kun testet ut 2 stk, som jeg har fjernet igjen. Men det kan ikke være «Wonderful Whims»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 2. september 2021 #7043 Del Skrevet 2. september 2021 Spa day får en oppdatering. Trailer i 03.09 kl.19.00 Er spent på hva som blir nytt for denne pakken. Tror kanskje «Dine Out» kunne trengt mer kjærlighet enn denne pakken. Men kanskje det blir noe veldig gøy 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #7044 Del Skrevet 2. september 2021 Får vell én gratis ting og en haug med nye fargevalg på en del fra pakken. Grattis til oss. Har veldig liten tro på Sims 4 folket. De klarte å ødelegge den ene pakken vi har mast om i mange tiår!! Én ku om gangen, 1!! Og det søteste dyret i pakken får du ikke ha som kjæledyr en gang. Nei vet du meg hva. Jeg har boikottet sims 4 og venter heller på sims 5 eller paralives. Har ikke en gang kjøpt ku-pakken, vil ikke ta imot den om jeg så får den slengt etter meg gratis en gang og det sier litt. Jeg har hatt alle spill og tilleggspakker bortsett fra Katey Perry Pakken (for jeg er ikke fan), siden sims 1. Mangler nå snart over halvparten av sims 4 pakkene, for samtlige har skuffet. Anonymkode: aa653...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 2. september 2021 #7045 Del Skrevet 2. september 2021 Jeg blir gal snart🤯 hvordan lager man relasjoner i simskaperen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 3. september 2021 #7046 Del Skrevet 3. september 2021 Macro skrev (9 timer siden): Jeg blir gal snart🤯 hvordan lager man relasjoner i simskaperen? Relasjoner? Mor/far, søster/bror etc? Det som beskrives her: https://guides.gamepressure.com/thesims4/guide.asp?ID=26714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 3. september 2021 #7047 Del Skrevet 3. september 2021 Ariana807 skrev (3 timer siden): Relasjoner? Mor/far, søster/bror etc? Det som beskrives her: https://guides.gamepressure.com/thesims4/guide.asp?ID=26714 Tusen,tusen takk😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 5. september 2021 #7048 Del Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 19.11): Får vell én gratis ting og en haug med nye fargevalg på en del fra pakken. Grattis til oss. Har veldig liten tro på Sims 4 folket. De klarte å ødelegge den ene pakken vi har mast om i mange tiår!! Én ku om gangen, 1!! Og det søteste dyret i pakken får du ikke ha som kjæledyr en gang. Nei vet du meg hva. Jeg har boikottet sims 4 og venter heller på sims 5 eller paralives. Har ikke en gang kjøpt ku-pakken, vil ikke ta imot den om jeg så får den slengt etter meg gratis en gang og det sier litt. Jeg har hatt alle spill og tilleggspakker bortsett fra Katey Perry Pakken (for jeg er ikke fan), siden sims 1. Mangler nå snart over halvparten av sims 4 pakkene, for samtlige har skuffet. Anonymkode: aa653...214 Det går an å gjøre en hack for å ha flere dyr på samme område, du downsizer det ene skuret helt ned, bruker Move Objects for å få det plassert "inni" det andre skuret, og så må du passe på at litt av det "miniskuret" stikker ut nok til at du kan klikke på det også for å f.eks. få kua ut av det. Utrolig tungvint, men ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 7. september 2021 #7049 Del Skrevet 7. september 2021 Ariana807 skrev (På 2.9.2021 den 17.51): Spa day får en oppdatering. Trailer i 03.09 kl.19.00 Er spent på hva som blir nytt for denne pakken. Tror kanskje «Dine Out» kunne trengt mer kjærlighet enn denne pakken. Men kanskje det blir noe veldig gøy 😄 Men vi har jo en spapakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 7. september 2021 #7050 Del Skrevet 7. september 2021 Chiyo skrev (1 time siden): Men vi har jo en spapakke. Dette er en gratis oppdatering av pakken til dem som har den 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 8. september 2021 #7051 Del Skrevet 8. september 2021 Ariana807 skrev (8 timer siden): Dette er en gratis oppdatering av pakken til dem som har den 😄 Oooh. Yay! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 14. september 2021 #7052 Del Skrevet 14. september 2021 Tenkte jeg kunne dele her, om noen er interessert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 22. september 2021 #7053 Del Skrevet 22. september 2021 1200 nye farger til 149 base game ting 😄 fin oppdatering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #7054 Del Skrevet 2. november 2021 Spørsmål: Når de har origin-salg (som jeg regner med kommer om et par uker), får man bundle-avslag på toppen av salgsprisen? Anonymkode: cba65...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellulven Skrevet 12. februar 2022 #7055 Del Skrevet 12. februar 2022 Lurer på når sims 5 kommer ut. Tror dere det blir dette året? Er lei av sims 4 og håper sims 5 blir mest mulig lik 3 eren. Savner sims 3. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #7056 Del Skrevet 12. februar 2022 De har ikke offisielt annonsert Sims 5 engang, så det er hvertfall ikke i år. Anbefaler å bli patreon til Paralives, det ser ut som det kommer til å bli fantastisk! Men man må være tålmodig, det er et bittelite indieselskap, så det tar tid. Men jo flere patreons de har, jo fortere går det! Anonymkode: cba65...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #7057 Del Skrevet 13. februar 2022 Har begynt å spille igjen og lastet ned WhickedWims fordi jeg husket det som gøy. Men nå har simmene mine seg overalt, med hvem som helst, både 2 og 3 og 4 av gangen og selv om jeg har gått inn på settings fortsetter det. Tør ikke spille foran samboeren min mer 😄😄😄 Anonymkode: de586...cdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #7058 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 13.2.2022 den 20.54): Har begynt å spille igjen og lastet ned WhickedWims fordi jeg husket det som gøy. Men nå har simmene mine seg overalt, med hvem som helst, både 2 og 3 og 4 av gangen og selv om jeg har gått inn på settings fortsetter det. Tør ikke spille foran samboeren min mer 😄😄😄 Anonymkode: de586...cdc Noen ganger må du slå av og på spillet for at de nye instillingene skal virke. Men å skru av autonomien burde virke med en gang. Jeg skjønner hva du mener. Min Sim var på Bjørne fest på pubben og en mann doggystylet en i bjørnedrakt (med kostyme på!) Anonymkode: 10047...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #7059 Del Skrevet 17. februar 2022 Rart det ikke er kommet en 5-er etter så mange år 🤨 Anonymkode: 9a74a...d4c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #7060 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 13.2.2022 den 20.54): Har begynt å spille igjen og lastet ned WhickedWims fordi jeg husket det som gøy. Men nå har simmene mine seg overalt, med hvem som helst, både 2 og 3 og 4 av gangen og selv om jeg har gått inn på settings fortsetter det. Tør ikke spille foran samboeren min mer 😄😄😄 Anonymkode: de586...cdc Hvordan funker det, og hvorfan laster du det ned? 🤔 Anonymkode: d1709...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå