Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Chiyo skrev:

Oi! 😮 Husk at du kan jo spille når du kommer hjem fra jobb. Er skikkelig dritt å jobbe med etter lite søvn. 😕 

Haha ja, måtte bare sjekke det ut kjapt, klarer ikke vente til imorgen 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå går jeg og legger meg. :Gjesp: Jeg begynte med tre fag, og jeg tror jeg trapper ned til to neste semester! Det var veldig hektisk. Jeg rakk ikke gjøre lekser før første time i alle fag en gang, og jeg har ikke begynt på presentasjon eller term paper. 😮 Det hjalp å dra til biblioteket for å arbeide, da følte jeg at det gikk fortere. Tror bygget på ha et lot trait som gjør det bedre til å gjøre lekser der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må aktivere at de sier Alltid Ja til sex

Anonymkode: c0e80...572

Hvor gjør man det? Jeg har leita i settingene, men finner ingenting? 

Anonymkode: d7ee0...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gjør man det? Jeg har leita i settingene, men finner ingenting? 

Anonymkode: d7ee0...c8d

Hm, det skal være i innstillinger under wicked whims 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med University så langt, men jeg får ikke til å bli medlem av det secret socity. Har til og med sett på youtube, men det går likevel ikke. Noen som har fått det til og kan skrive hva de gjorde? Med sånn spoiler-skjuling.

Anonymkode: 3c4de...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig fornøyd med University så langt, men jeg får ikke til å bli medlem av det secret socity. Har til og med sett på youtube, men det går likevel ikke. Noen som har fått det til og kan skrive hva de gjorde? Med sånn spoiler-skjuling.

Jeg har ikke prøvd det enda, men jeg er glad for at det er litt vanskelig. Har spilt TS2 university litt, og der var det skikkelig enkelt å få toppkarakterer også. Når Realm of Magic kom ut klagde mange på at det var for enkelt, så jeg syns det er gøy med en utfordring. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Chiyo skrev:

Jeg har ikke prøvd det enda, men jeg er glad for at det er litt vanskelig. Har spilt TS2 university litt, og der var det skikkelig enkelt å få toppkarakterer også. Når Realm of Magic kom ut klagde mange på at det var for enkelt, så jeg syns det er gøy med en utfordring. :P 

Joda, set er greit at det er litt vanskelig, men ifølge de youtube-videoene jeg har sett skal det ikke være så vanskelig når du først vet hva du skal gjøre. Da er det ganske rett frem. Jeg har prøvd det flere ganger uten at noe skjer, så lurer på om det er en bug eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Joda, set er greit at det er litt vanskelig, men ifølge de youtube-videoene jeg har sett skal det ikke være så vanskelig når du først vet hva du skal gjøre. Da er det ganske rett frem. Jeg har prøvd det flere ganger uten at noe skjer, så lurer på om det er en bug eller noe.

Det er det sikkert. Jeg har opplevd noen bugs, spesielt med syklene. De går på jo sykkelen innendørs, og noen ganger blir de bare stuck. 
Jeg har også problemet med spillet når man skal få småjobber. Hvis jeg godtar en jobb der jeg må finne noe og sende det i posten, eller ta et bilde, så virker det ikke. Jeg måtte bare gi opp med å bli freelance fotograf som kom med Moschino pakken. Disse småjobbene er jo ganske greit for studentene mine... men så langt er det bare jobber hvor man får inn i et rabbit hole som fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er noen av de nye karrierene interaktive?

Jeg har ikke prøvd dem, men jeg tror du kan jobbe litt fra hjemme. Men du kan ikke bli med dem på jobb som i Get to Work. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet dette har blitt spurt om før, men jeg orker ikke lete gjennom hele tråden XD hva er tastene for å forminske og forstørre ting i build/buy på Mac? 

Anonymkode: cba65...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet dette har blitt spurt om før, men jeg orker ikke lete gjennom hele tråden XD hva er tastene for å forminske og forstørre ting i build/buy på Mac? 

Anonymkode: cba65...83e

Meld deg inn i norske simmere på Facebook. De har laget egne dokumenter med alle koder du kan tenke deg ☺️

Anonymkode: 14fe5...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er den nye pakken verdt pengene?

Jeg syns det.  😊 Det kommer jo litt an på hva man liker å spille, men jeg syns det er veldig gøy. 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg enkelt, og steg for steg hvordan jeg oppdaterer WickedWhims?

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen forklare meg enkelt, og steg for steg hvordan jeg oppdaterer WickedWhims?

Det jeg gjør er at jeg først fjerner wickedwhims filene fra mods mappen (altså bare selve modden, ikke animasjonene), så laster jeg ned den nyeste versjonen av wickedwhims fra nettsiden, plaserer de nye filene i mods mappen, og klikker på dem for å aktivere i spilet. Du gjør egentlig akkurat det du gjorde da du først lastet dem ned, men at du erstatter dine daværende filer med en nye oppdaterte filer. 
Jeg tar vanligvis vare på de gamle filene i en mappe på skrivebordet til jeg vet at jeg har fått det til. :) Noen ganger går jeg gjennom animasjonsbrukerne jeg liker, for å se om de har lagt ut nye animasjoner. Da gjør jeg det samme med den filen som når jeg oppdaterer wickedwhims. Jeg fjerner den gamle og erstatter den med en ny fil jeg laster ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AB over. Jeg mener jeg klikker på Windows installer filen for å vite at den er aktiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ikke får spilt det nye spillet pga endringer i PC kravene(?)? Har lasta ned legacy Edition greiene, men funker fortsatt ikke.

Anonymkode: 906a7...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg gjør er at jeg først fjerner wickedwhims filene fra mods mappen (altså bare selve modden, ikke animasjonene), så laster jeg ned den nyeste versjonen av wickedwhims fra nettsiden, plaserer de nye filene i mods mappen, og klikker på dem for å aktivere i spilet. Du gjør egentlig akkurat det du gjorde da du først lastet dem ned, men at du erstatter dine daværende filer med en nye oppdaterte filer. 
Jeg tar vanligvis vare på de gamle filene i en mappe på skrivebordet til jeg vet at jeg har fått det til. :) Noen ganger går jeg gjennom animasjonsbrukerne jeg liker, for å se om de har lagt ut nye animasjoner. Da gjør jeg det samme med den filen som når jeg oppdaterer wickedwhims. Jeg fjerner den gamle og erstatter den med en ny fil jeg laster ned. 

Hm, jeg har fjernet alt, tror jeg.. Ikke sikker på forskjellen på mod og animasjoner. Hvordan jeg ser det, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mye tull når man skal flytte to simmer til en annen studentbolig til neste semester. Mine simmer var på Sulani og utfrosket når semesteret endte, fikk meldt på en av dem til neste semester, men måtte melde inn han andre gjennom telefon. Jeg har lastet det Blackwing House av Harrie, og flyttet først inn hun ene. Fikk ikke flytte begge samtidig!  😮 Når jeg dro tilbake og flyttet broren inn også, så var søsteren vekke fra listen over aktive simmer. Jeg måtte bruke testingCheats on og klikke "ad to family" for å få henne tilbake, fordi hun bodde der, men hun var ikke aktiv. :sukk: 

Jaja... nå bor vi i alle fall her. 

Endret av Chiyo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...