Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

syns sims2 var mye bedre :( Noen som vet hvordan jeg kan spille sims2? har ikke cd'n eller cd rom

Anonymkode: bb0fe...49b

Tror du fortsatt kan kjøpe og laste det ned via Origin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Notatboka
2 minutter siden, NasseNøff skrev:

Sims 4 til 50% i dag. Eller, sikkert vært en stund, aner ikke, så det nå. 

Gøy med gjengen koster "bare" 160kr!

Game packs og stuff packs er ikke med i kampanjen. Så gjelder kun Gøy med gjengen og På jobben. Og grunn spillet.

Tenkt å kjøpe meg gøy med gjengen. Kommer ikke til å betale fullpris for et sims spill før det blir bedre! 
Pets, årstider og småunger. Det er alt jeg kan håpe på nå tror jeg. Blir skuffet vær bidige gang. De kaster bort tid og energi på crappy stuff packs, vi kan laste ned CC ting gratis, vi trenger ikke 20 pakker til 100kr vær. 

Kan du oppdatere med om Gøy med gjengen er verdt å betale for? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Notatboka skrev (På 3.4.2016 den 16.37):

Kan du oppdatere med om Gøy med gjengen er verdt å betale for? :)

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

Eg synast det er altfor få tomter å bygge på i nabolagene! Og eg saknar å kunne lage eigne nabolag heilt frå botnen av. No må eg slette alle "community lots" (glemte kva det heiter på norsk) for å få plass til alle familiene mine... 

Men eg synast simmene er mykje penare i 4 enn dei var i 3. Sjølv om eg saknar det å kunne designe klede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Gøy med gjengen godt. Å få og opprettholde venner i Sims har alltid vært så tungvint at jeg ikke har giddet det, men det er veldig lett med klubber. I familien jeg spiller nå har jeg tre stykker. En heter Koseklubben og er bare en gjeng som snakker sammen, ser på TV og er sosiale sammen, hvor alle er kjempegode venner. En er bare for barn, hvor de gjør lekser og leker nesten hver dag etter skolen. Og en er en klubb der de kun gjør kreative ting, siden jeg har to simmer nå som jobber i kreative yrker. Jeg har nesten alltid en klubb aktiv, og da gjør de ting og sosialiserer på egenhånd.

Den nye byen er helt nydelig, og det er veldig mye fine møbler og klær. Og det er flere småting jeg liker veldig godt, som at man bli invitert ut på fest eller bare besøk av andre simmer, og at man får meldinger av venner når det skjer ting (for eksempel: "Jeg hørte du hadde blitt sammen med X, han er en super fyr!" eller "Gratulerer med det nye tilskuddet i familien"), ting som gjør at spillet føles litt mer levende.

Jeg foretrekker det over jobb-pakken, den gir mer å gjøre og mer variasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge gleden, men jeg synes Jobbpakka er ti ganger bedre enn Gøy med Gjengen. Sistnevnte gir en ny og fin by, noen fine klær og hårsveiser og så er det forsåvidt litt artig å kunne lage rare klubber der simmene oppfører seg på spesielle måter. Men jeg klarte aldri helt å bli særlig entusiastisk over GMG. Jeg har i grunnen spilt veldig lite med klubber og sånn og har heller gått tilbake til å lage karrieresimmer. Har egentlig brukt Windenburg veldig lite også. Ofte ender jeg opp med å bygge masse hus og lage små samfunn med forskjellige rare simmer, og that's it. Nå i det siste har jeg bygd et lite samfunn i Newscrest med alt fra spøkelsessimmer til gothere og gale forskersimmer. Og en sim ved navn Bunny Hop som bor i et kråkeslott og samler på påskeegg.

Jeg synes virkelig det er på tide at de blar opp med noe skikkelig spennende i spillet nå! Jeg vil ha nye ting å gjøre! Og det vil si nye ting å gjøre som ikke bare innebærer mer sosialisering og føleri i nærmeste nabolag. Nå har simmene sosialisert nok for ei stund, nå må det bli mer morsomme ting å gjøre, mer opplevelser. Og biler! Pluss årstider og småbarn og dyr og... Ja, nesten hva som helst. Jeg kjeder meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2. april 2016 at 13.04, AnonymBruker skrev:

syns sims2 var mye bedre :( Noen som vet hvordan jeg kan spille sims2? har ikke cd'n eller cd rom

Anonymkode: bb0fe...49b

The super collection koster 289 i App Store om du har Mac. Den inneholder seasons, open for business, nightlife, pets, bon voyage, university, happy holiday stuff, family fun stuff og glamour life stuff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med gjengen er en ok pakke. Liker de nye klærne, Winenburg, danseanimasjonene og klubb og gruppesystemet. Problemet med pakka er at det tar ikke lang tid før man har oppdaget og gjort seg ferdig med det nye pakka har å tilby,så man går fort lei. Tok bare noen timer før jeg følte at jeg var ferdig med pakka. Man skal ikke gå så fort lei av en utvidelsespakke. På jobben var en mye bedre pakke.

Så GMG er en ok. Liker den, men gikk altfor fort lei. Den er ikke verdt fullpris, så lurt å kjøpe den på salg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har prøvd å klone simmene deres ved bruk av klone maskinen da? (Fra forsker karrieren)

Jeg har gjort det noen ganger, har gått fint de fleste gangene, men har også fått to onde versjoner av mine simmer, med røde demon øyne ;-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ClickB4it

Hvis jeg skal kjøpe én ekstrapakke til Sims4, hvilken pakke bør det være?

(Prøver å gjøre det så lite spennende som mulig for å ikke spille meg helt bort :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Notatboka
25 minutter siden, ClickB4it skrev:

Hvis jeg skal kjøpe én ekstrapakke til Sims4, hvilken pakke bør det være?

(Prøver å gjøre det så lite spennende som mulig for å ikke spille meg helt bort :fnise:)

Jeg mener på jobben/get to work er best!! Byr på masse gøy og er en god utvidelse av spillet :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Lousina-Mallett skrev:

Noen av dere som har prøvd å klone simmene deres ved bruk av klone maskinen da? (Fra forsker karrieren)

Jeg har gjort det noen ganger, har gått fint de fleste gangene, men har også fått to onde versjoner av mine simmer, med røde demon øyne ;-)

Så kult! Det må jeg definitivt prøve. Jeg spiller en legacy challenge nå, og har kommet til generasjon 7. I det siste har jeg oppdaget no-cull moden som forhindrer at alle forfedrene mine blir borte, og jeg har begynt å ta bilder av alle sammen for å henge på veggen. Litt kjipt at jeg ikke hadde det fra start, det hadde vært kult å ha en slektsvegg med bilder av alle fra 7 generasjoner. 

Når jeg er ferdig med det, så kommer jeg enten til å spille en 100 baby challenge, eller starte med en helt svart familie, og se hvor lang tid jeg bruker på å få dem lyse i huden(eller omvendt). En av mine arvinger ble forelsket i begge Bjergsen søstrene, og fikk barn med begge(ja, det ble drama). Han er barn av en hvit og ei svart, og han fikk to mørke barn med kona, Sofia Bjergsen, og ei helt blond med Elsa Bjergsen. 

Ingen av mine har vært forskere, mange av de arver musikk-elsker egenskapen, men det skal noen def. bli nå. Gleder meg til å ha en demon-unge. Haha.

Anonymkode: 4d0bf...e24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kult! Det må jeg definitivt prøve. Jeg spiller en legacy challenge nå, og har kommet til generasjon 7. I det siste har jeg oppdaget no-cull moden som forhindrer at alle forfedrene mine blir borte, og jeg har begynt å ta bilder av alle sammen for å henge på veggen. Litt kjipt at jeg ikke hadde det fra start, det hadde vært kult å ha en slektsvegg med bilder av alle fra 7 generasjoner. 

Når jeg er ferdig med det, så kommer jeg enten til å spille en 100 baby challenge, eller starte med en helt svart familie, og se hvor lang tid jeg bruker på å få dem lyse i huden(eller omvendt). En av mine arvinger ble forelsket i begge Bjergsen søstrene, og fikk barn med begge(ja, det ble drama). Han er barn av en hvit og ei svart, og han fikk to mørke barn med kona, Sofia Bjergsen, og ei helt blond med Elsa Bjergsen. 

Ingen av mine har vært forskere, mange av de arver musikk-elsker egenskapen, men det skal noen def. bli nå. Gleder meg til å ha en demon-unge. Haha.

Anonymkode: 4d0bf...e24

Så kule ideer!

Du må først komme til nivå 8 i forskerkarrieren, så kan du bruke oppfinnelsesmaskinen til å oppgradere klonemaskinen til å klone simmer. Da kan det bli mange søsken på simmene dine! Litt usikker på om det er mulig å klone barn og tenåring.. Og ja, det er kjempe stilig! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å kult takk for tips! Har aldri prøvd å nå øverste nivå i forskerkarrieren. Bytter familie for ofte, men nå skal jeg jaggu prøve:jepp: Får lage en mørk familie da, så skal jeg prøve den challengen til AB også:nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lousina-Mallett skrev:

Noen av dere som har prøvd å klone simmene deres ved bruk av klone maskinen da? (Fra forsker karrieren)

Jeg har gjort det noen ganger, har gått fint de fleste gangene, men har også fått to onde versjoner av mine simmer, med røde demon øyne ;-)

Jeg har klonet simmer før, men visste ikkr at det gikk an å få onde kloner! Så det skal jeg prøve når jeg vil spille sims4 igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...