Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Blitt litt hekta på å lage rom og laste de opp. Da slipper jeg å fokusere på hvordan de skal bli satt sammen og få tak over seg, synes det er umulig å lage fine tak :dry:

 

dXmPCOC.jpg.ed7d6dc56b750b2a7b3ae5ac06786y1BShH.jpg.c6a6fd454d51fda96345822a25b4AgB8u3t.jpg.0acce4e2331f20e04665b902ff2fo5x23am.jpg.663b69be33455e4fa6e0d2138d35ZwQRrKL.jpg.45fd8f55300d5661a3b08152a2a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ISeeYouCreep
drue skrev (På 23.2.2016 den 15.38):

Ok, kjøpte meg Sims 4 i går (selv om jeg egentlig ikke trodde det kom til å funke...) og det funker bedre enn Sims noensinne har gjort på noen av mine PCer. Hurra-meg-rundt. Gleden var kort da jeg skulle spille i morges og spillet plutselig var sletta fra maskinen. What? Jaja, installerte på ny, og familien jeg hadde laga var der enda faktisk. Så nå tenkte jeg at jeg skulle se hvordan det går, men vil etter hvert kjøpe expansion pack! Så, er jobb-expansion packen kul? Hva med "Gøy med gjengen"? Syns ingen av stæsjpakkene ser så kule ut enda. 

Herregud, så uvant Sims 4 er forresten. 

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et vanemenneske når det kommer til sims, jeg har lite fantasi, simmene jeg lager er stort sett alltid det samme, husene er like og jeg liker hvertfall ikke at husene er altfor store og uoversiktelige. Er det flere som er sånn?
I starten av helga kjente jeg at jeg ville spille sims, men som vanlig lite fantasi og det er fryktelig kjedelig å gjøre det samme igjen og igjen, så jeg spurte rett og slett samboer (som er en tidligere ivrig ts3 spiller) om ikke han kunne lage simmer for meg, og hus uten å måtte tenke på hvordan jeg ville ha det. Han er utrolig kreativ og flink! Dealen var at han fikk frie tøyler og jeg måtte spille uten å endre noe. Resultatet var faktisk så overraskende at jeg brukte store deler av helga til å spille! Det er første gang jeg har brukt så mye tid på ts4, og tiden gikk faktisk utrolig fort. Morro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nettejea skrev:

Jeg er et vanemenneske når det kommer til sims, jeg har lite fantasi, simmene jeg lager er stort sett alltid det samme, husene er like og jeg liker hvertfall ikke at husene er altfor store og uoversiktelige. Er det flere som er sånn?
I starten av helga kjente jeg at jeg ville spille sims, men som vanlig lite fantasi og det er fryktelig kjedelig å gjøre det samme igjen og igjen, så jeg spurte rett og slett samboer (som er en tidligere ivrig ts3 spiller) om ikke han kunne lage simmer for meg, og hus uten å måtte tenke på hvordan jeg ville ha det. Han er utrolig kreativ og flink! Dealen var at han fikk frie tøyler og jeg måtte spille uten å endre noe. Resultatet var faktisk så overraskende at jeg brukte store deler av helga til å spille! Det er første gang jeg har brukt så mye tid på ts4, og tiden gikk faktisk utrolig fort. Morro :)

Jeg er helt lik. Jeg er ikke så flink til å bygge hus heller, og ihvertfall ikke i TS4. Så ender fort opp med å gjøre det samme, samme livsmål for simmene, osv. Må bli mer kreativ!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått dilla på å bygge mini-hus etter at jeg så The Sim Supply lage 4x4-hus på YouTube.

Endte opp med å kjøpe Get Together, selv om jeg egentlig ikke var så fristet i starten.. (Kjøpte det på Kinguin så klart, kjøper jo ikke noe til full pris. :P:fnise:) Klubber virker ganske morsomt, gleder meg til å utforske det mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeehm.. Simmen min sin fødsel er i gang. På jobb.. På sykehuset! Meeen, det er tydelig vis ikke mulig å føde mens man er på jobb :P Så hun får bare bite tennene sammen, gjøre ferdig arbeidsdagen, dra hjem, dra tilbake til sykehuset :P Genialt! :'D

 

Uten navn.png

Endret av Akazie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering!

Dette blir jo bare bedre og bedre! Fikk pop-up "En gravid sim har ankommet sykehuset.. osv." Yes! Nå får hun endelig føde, tenke jeg!

Neida... Det sto da ei verpeklar dame i resepsjonen! Synes uttrykket til simmen min (nede til venstre) sier alt :fnise: Men det skal sies; dama har arbeidsmoral! :vetikke:

hrmf.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Akazie skrev:

Oppdatering!

Dette blir jo bare bedre og bedre! Fikk pop-up "En gravid sim har ankommet sykehuset.. osv." Yes! Nå får hun endelig føde, tenke jeg!

Neida... Det sto da ei verpeklar dame i resepsjonen! Synes uttrykket til simmen min (nede til venstre) sier alt :fnise: Men det skal sies; dama har arbeidsmoral! :vetikke:

hrmf.png

:fnise: Haha! Fantastisk. Tror jeg må kjøpe meg denne tilleggspakka! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, drue skrev:

:fnise: Haha! Fantastisk. Tror jeg må kjøpe meg denne tilleggspakka! 

Jeg er ganske imponert ja 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg savner litt hvordan babyene og småbarna var i de to forrige spillene. Det er liksom litt kjedelig at de har hoppa over "toddlers". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, drue skrev:

Jeg må si at jeg savner litt hvordan babyene og småbarna var i de to forrige spillene. Det er liksom litt kjedelig at de har hoppa over "toddlers". 

Enig i det ja! Men jeg savner årstider eeeenda mer!:p og kjæledyr:o

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Akazie skrev:

Enig i det ja! Men jeg savner årstider eeeenda mer!:p og kjæledyr:o

 

Ja, men det må da komme etter hvert i nye tilleggspakker? Årstider og kjæledyr var vel egne utvidelser i de andre spillene og, ikke sant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, drue skrev:

Jeg er helt lik. Jeg er ikke så flink til å bygge hus heller, og ihvertfall ikke i TS4. Så ender fort opp med å gjøre det samme, samme livsmål for simmene, osv. Må bli mer kreativ!! 

Prøver støtt og stadig lete gjennom nettet for inspirasjon, men når folk har store fancy hus skjønner jeg liksom ikke halvparten av hva dem har gjort og hvordan dem har fått det til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Auri skrev:

Juksekoder! Jeg jukser alltid til meg penger, hater å spille med små hus :ler:

Jeg juksa alltid før, men syns det er kjedelig ettersom at halve spillet (for meg da) er å bygge opp et ålreit hus :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, drue skrev:

Ja, men det må da komme etter hvert i nye tilleggspakker? Årstider og kjæledyr var vel egne utvidelser i de andre spillene og, ikke sant? 

Det kommer nok, etter hvert :) Krysser fingrene for en "familie liv"-pakke etter hvert også. Med småbarn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sitter og mimrer litt! Vekker den godfølelsen jeg hadde da jeg spilte Sims for første gang for ca 15-16 år siden. Ikke noe annet spill har gitt meg mer glede! Bare musikken får meg til å føle meg 10 år igjen, haha. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske at vi kunne fått sims1 gratis, sånn son dem gjorde med sims2. Har så lyst til å spille det igjen! Spesielt superstar! Elsket den pakka og tok meg lang tid å bli superstjerne,hehe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, drue skrev:

 

Sitter og mimrer litt! Vekker den godfølelsen jeg hadde da jeg spilte Sims for første gang for ca 15-16 år siden. Ikke noe annet spill har gitt meg mer glede! Bare musikken får meg til å føle meg 10 år igjen, haha. 

Haha ååå minner!! Den musikken husker jeg sååå godt! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...