Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke spilt sims på over et år, jeg som var ihuga fan og har spilt siden The Sims 1 :(

Synes "på jobb"-pakka var grei, men jeg blei lei etter et par dager der også.

Jeg kommer ikke til å kjøpe en ny pakke før det kommer sesonger, universitet, generasjoner, superstar (åh, som jeg savner Sims 1 Superstar!!!) eller noe annet som gir litt mer fundament til hele spillet. Jeg er lei av at det alltid satses på stæsj eller sosiale relasjoner, jeg vil ha flere "intellektuelle" valgmuligheter når det kommer til jobb, skole, familiedynamikk eller hobbyer. 

Virker litt som de har gitt opp å få igang Sims4 så de bare spyr ut halvhjerta pakker mens de plotter hvordan de skal lage en Sims5 som kan dra ut enda mer penger fra folk.

Savner gamle Maxis :angry:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynner nesten å vurdere om jeg skal laste ned sims 3 til pcn min igjen.. Sims 4 er jo dørgene kjedelig.. Men er redd for at sims 3 skal ta så stor plass på pcn at den blir treig :( Hmmm... Jeg mistet 3-4 spill på sims 3 for noen år siden også, da jeg hadde brukt en feil kode elns når jeg skulle installere spillet.. Så fikk ikke lasta de ned på ny pcn, måtte kontakte kundeservice, og de klarte å fjerne disse 3-4 spillene, så tok kontakt med de igjen og da fikk jeg ikke svar, og så ble det bare glemt.. Så der gikk det mange kroner i sims spill rett i dass :( Verste var at det var utvidelsespakker også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Sitronmelis skrev (På 10.1.2016 den 16.08):

Jeg begynner nesten å vurdere om jeg skal laste ned sims 3 til pcn min igjen.. Sims 4 er jo dørgene kjedelig.. Men er redd for at sims 3 skal ta så stor plass på pcn at den blir treig :( Hmmm... Jeg mistet 3-4 spill på sims 3 for noen år siden også, da jeg hadde brukt en feil kode elns når jeg skulle installere spillet.. Så fikk ikke lasta de ned på ny pcn, måtte kontakte kundeservice, og de klarte å fjerne disse 3-4 spillene, så tok kontakt med de igjen og da fikk jeg ikke svar, og så ble det bare glemt.. Så der gikk det mange kroner i sims spill rett i dass :( Verste var at det var utvidelsespakker også.. 

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, NasseNøff skrev:

Lagret du dem i origin? Altså spillene og kodene? For da trenger du verken koden eller cd'en, du bare installerer rett fra origin. Jeg klarte å legge igjen to sims 3 spill på hytta. Resten lå i kjelleren (men ble sendt ut på hytta da jeg var ferdig med å installere). 
Jeg hadde verken kode eller cd, men fikk lastet ned fra origin. Husket ikke at jeg hadde registrert spillene en gang. 

Jeg kjøpte spillene via origin, ikke cd.. Så klarte de som hjalp meg å fjerne spillene, de ligger ikke under innstallerte spill. Må kjøpe de på nytt :snurt::grine: Fader at jeg ikke gikk videre med dette den gangen, slik at de kunne hjulpet meg å få de tilbake! Er jo 2-3 år siden også så.. USJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, så merkelig.. LAstet ned sims 3 og skulle til å spille, så kommer det opp i det jeg skal starte spillet, at man burde velge noen få pakker og spille med, for å få best mulig ut av spillopplevelsen elns.. Så man frarådes å spille med alle pakkene :s Noe nytt som har kommet eller? Slik var det jo ikke før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det å spille på Mac air? Noen som gjør det?:) 

Anonymkode: 532ba...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller The Sims 4 på Macbook Pro ihvertfall. Det funker kjempe fint (overrasket)

Endret av Lousina-Mallett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke spilt sims på kjempelenge. Spilte sims 4 bare noen få ganger, og ble ikke imponert. Vurderer sterkt å laste ned sims 3 igjen.  Der har jeg jo stort sett alle stæsj og ekstrapakker, og synes det fungerte kjempefint.

 

Synes sims 4 bare var litt komplisert og kjedelig :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt ærlig så syns jeg alle objektene var dritfine, så jeg tror faktisk jeg kommer til å kjøpe det. Klærne var stort sett også veldig fine. Og håret :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tar sims 3 mer plass enn sims4? Noen som vet?:)

Anonymkode: 532ba...71c

Vil tro det, sims 3 er også mer krevende for pcen å kjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar sims 3 mer plass enn sims4? Noen som vet?:)

Anonymkode: 532ba...71c

Min Mac takler ikke sims 3. Lang loAding og bare tull. Sims 4 kjører som bare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes helt ærlig sims2 er det beste sims spillet. Hva synes dere er bedre med sims3? :-)

Anonymkode: 8085c...5cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 16.1.2016 den 3.11):

Synes helt ærlig sims2 er det beste sims spillet. Hva synes dere er bedre med sims3? 🙂

Anonymkode: 8085c...5cd

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes også at sims2 er best :)

Da sims3 kom ut, så ble jeg litt skuffet, for følte ikke at simmene hadde mistet mye av sjarmen de hadde i sims2, og jeg likte ikke hvordan simmene så ut heller. 

Sims4 føltes ut som et steg tilbske til sims2 igjen når det gjelder simmene, noe jeg likte, men fortsatt et halvhjerta forsøk. 

Føler at simmene har mest personlighet i sims2.

Det perfekte spillet for meg hadde vært Sims2 med åpen verden og forbedret grafikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å hjelpe lillesøster med å laste ned sims 2-spillene til laptopen hennes, men det er noe som krøller seg hele tiden. (har de fysiske CD-ene).

Noen som vet om det fortsatt er mulig å få tak i Sims 2 via Origin? I så fall hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Auri skrev:

Prøv denne: http://gamerant.com/sims-2-ultimate-collection-free-origin/

Det står det skal være limited edition, men jeg vet om flere som har fått lastet de ned relativt nylig med den metoden.

Det fungerte ikke :( Får beskjed om at koden ikke er gyldig. Og ser på EA sin support side at man ikke kan bruke de orginale kodene for å få spillet. Jeg har nemlig de fleste spillene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...