Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det sånn at man kan lage en årningsklubb om man vil det? :P (Pervoen meg)

Det kan du :P

Anonymkode: c95ad...bb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at man kan lage en årningsklubb om man vil det? :P (Pervoen meg)

Jeg lagde en klubb for "alternativ livsstil". De er fire stykker og møtes i den gamle ruinen. Ted og Sarah flørtet og hadde seg ganske mye på det første treffet, og var litt småbetatt av hverandre. Ved neste treff så klikket det umiddelbart mellom Ted og Raj, og de løp inn i en busk før det hadde gått to minutter. Sarah og Amy ble stående og se på, før Sarah gråtende valgte å dra hjem. Amy klarte aldri å komme skikkelig inn i samtalen med Ted og Raj, og etter et par tafatte forsøk på kyss og klem, så ble det mer og mer anstrengt mellom dem. Ted og Raj hadde et par runder til i busken, før Ted sovnet utslitt på en benk, og de andre dro hjem. Så prepare for drama hvis du lager en sånn klubb :P

Ja, jeg pleier å laste ned karakterer fra tv-serier. Jeg synes det er ekstra morsomt. Raj og Ted Mosby, hvem ville trodd det haha.

Anonymkode: c95ad...bb6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere virker jo mye mer positive til den nye pakken nå, kanskje jeg skal ønske meg det til jul og bruke romjulen på Sims, høhø.
Er det andre funksjoner/ting enn klubbene og den nye verdenen som gjør det verdt pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere virker jo mye mer positive til den nye pakken nå, kanskje jeg skal ønske meg det til jul og bruke romjulen på Sims, høhø.
Er det andre funksjoner/ting enn klubbene og den nye verdenen som gjør det verdt pengene?

Utelivet. De kan lære seg dansesteg og øve på å være DJ. De er veldig realistiske og hoier og roper når det kommer en sang de liker. På enkelte sanger begynner alle å tenke på årnings. På noen sanger så holder de opp og veiver med mobiltelefonene sine. De kan vise fram danseferdighetene sine, og de kan danse i gruppe. Det er kjempekult. De kan også bli oppringt, eller få en SMS med tips om hvor det foregår en kul fest. 

De kan snakke om hverandre, og få vite hva en sim synes om en annen sim. Du kan snakke dritt om folk i klubben din, spesielt klubblederen. Eller si hyggelige ting, hvis man vil det. Man kan få nummeret til en annen sim, og man kan foreslå hookups for andre simmer. Den gikk jeg i fella med, for jeg visste ikke helt hvordan det funket. Plutselig fikk jeg takk skal du ha- melding fra en sim som hadde blitt sammen med en annen takket være meg. Det var ikke planen min for den simmen, for å si det sånn. 

Anonymkode: c95ad...bb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner jeg kanskje må fordype meg mer i spillet for hittil har jeg ikke blitt veldig hekta. Windenburg er fin men jeg er litt skuffa over antall tomter. Det er ikke mange ledige boligtomter. Har laget en sim som startet egen klubb, pluss at hun ble med i en annen, og jeg synes det er i overkant mye mas om å møtes og gjøre ting. Kanskje jeg må lage en introvertklubb der prating og mas er ulovlig? :fnise:

Men et spørsmål: hva er de dørene i veggene på den ruinen? Er det kun pynt eller er det skjulte innganger til noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå har jeg veeldig lyst på å kjøpe spillet :(  Så har jeg noe å gjøre i juleferien! Men må liksom velge mellom å kjøpe meg en kjole eller noen penklær til jul eller the sims 4 gøy med gjengen :laugh::fnise:   Kan bestille på komplett, og velge faktura, men da får jeg det jo ikke med en gang, og redd det ikke kommer frem før jeg drar på juleferie  :laugh:
Dagens dilemma!

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velg kjole og penklær til jul du, var ikke så "wow" opplevelse med den nye pakken, ikke etter min mening vertfall.  Helt greit med nye ting, gjenger osv, lagde bla. en malegruppe for barn, og en for voksne i dag, og bygde et to etasjes atelier i huset til familien jeg spilte med. Men sånn kjempegøy med de gruppene er det ikke. Det største plusset med "gøy med gjengen" var for meg nytt nabolag, nye hus å spille med, men var vell bare et par tomter å bygge på. Nå har jeg spilt på alle, og er "ferdig" på en måte. Klarte det der livsmålet med å bli gruppeleder o.l på dag 2 med spilling. Litt for enkelt å mestre både det, dj-greiene og dansinga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velg kjole og penklær til jul du, var ikke så "wow" opplevelse med den nye pakken, ikke etter min mening vertfall.  Helt greit med nye ting, gjenger osv, lagde bla. en malegruppe for barn, og en for voksne i dag, og bygde et to etasjes atelier i huset til familien jeg spilte med. Men sånn kjempegøy med de gruppene er det ikke. Det største plusset med "gøy med gjengen" var for meg nytt nabolag, nye hus å spille med, men var vell bare et par tomter å bygge på. Nå har jeg spilt på alle, og er "ferdig" på en måte. Klarte det der livsmålet med å bli gruppeleder o.l på dag 2 med spilling. Litt for enkelt å mestre både det, dj-greiene og dansinga.

Kjøpte sims, fikk penger av samboer så da blir det både sims og penklær til jul :laugh: Men er ikke så særlig imponert så langt. Syns på en måte det er litt som det samme når simmer møtes på klubber osv.. :sove:    Men har ikke fått spilt så mye enda da, så skal ikke dømme det så hardt enda, men det virker igrunnen ikke så sæærlig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte sims, fikk penger av samboer så da blir det både sims og penklær til jul :laugh: Men er ikke så særlig imponert så langt. Syns på en måte det er litt som det samme når simmer møtes på klubber osv.. :sove:    Men har ikke fått spilt så mye enda da, så skal ikke dømme det så hardt enda, men det virker igrunnen ikke så sæærlig spennende!

Hehe forstår deg godt! Man "må" liksom ha det når det er noe nytt til sims, sånn har jeg vært siden sims1, er vell kun stæsj pakker jeg ikke har kjøpt alt av :engel::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe forstår deg godt! Man "må" liksom ha det når det er noe nytt til sims, sånn har jeg vært siden sims1, er vell kun stæsj pakker jeg ikke har kjøpt alt av :engel::jepp:

Haha samme her! :fnise:   Men nå håper jeg sterkt på at neste pakke blir årstider eller dyr altså.. Med småbarn! Men sikkert 100 år før neste pakke kommer :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha samme her! :fnise:   Men nå håper jeg sterkt på at neste pakke blir årstider eller dyr altså.. Med småbarn! Men sikkert 100 år før neste pakke kommer :snurt:

Hehe kult da er vi kansje omtrent samme "årgang" også ? Gøy med flere som har vært med fra starten :jepp:

Åja! Enig!! er de pakkene jeg har håpet på hele tiden også..men årstider, dyr og småbarn mener jeg egentlig burde kommet i sims4 fra starten av, siden det kom i sims3. Føler det blir litt teit at man må gå der og vente på at kansje kommer det en pakke med det som skulle vært en naturlig utvikling av spillet. Men de er nå sånn de har valgt å gjøre det. Håper det kommer!:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ihvertfall at litt værforandringer kunne vært med mef i grunnspillet.

Allerede i sims 2, så var det egentlig planlagt at regn og torden skulle være med fra grunnspillet. Men de mista mye av spillfilene i en brann og måtte begynne fra scratch igjen og fikk ikke tid til å legge inn regn og torden og andre ting som biler blant annet. 

Eller jeg er ikke 100% sikker på at det stemmer det med brannen, men det ble vist en sim som ble truffet av lynet i en tidlig sims 2 trailer. Biler kunne også bli sett. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å lage en klubb for introverte og den fungerte egentlig alt for bra. Selv om medlemmene er enstøinger, skravler og koser de seg på treff og er alt for sosiale! Det er visst bare simmen min som får angst av all sosialiseringen, de andre er strålende fornøyde og synes klubben fungerer kjempebra :roll:

Oh well, snart juleferie og tid for mye tanketom Sims4-spilling :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, nå har jeg spilt sims i 2 dager.. Ikke fulle dager en gang, og jeg kjeder meg allerede. HVA skal man gjøre? Jeg orker ikke prøve ut disse dansemovsa en gang jeg.. Nesten, simmene skal bare gjøre alt annet.. Og når man er på klubbsamling så skjer det jo ikke en dritt? Simmene bare surrer rundt, danser litt og snakker sammen. De gjør ikke noe som får tommel opp i klubben, heller ikke tommel ned.
Hm, så jeg vet liksom ikke jeg, gir jeg opp for lett? Eller var dette rett og slett en rævva pakke? :P

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som opplever at pcn skrur seg av når man prøver å spille? Oppdaterte spillet nå og fikk spille i kanskje 20 min før det krasja til skrivebord (ingen krise bare irriterende) før det tilslutt endte med at pcn skrudde seg av og jeg måtte vente i 2 min før den ville skru seg på igjen. Ja, pcn blir varm men har aldri hatt dette problemet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Har mange ganger gitt opp å spille sims 4 men savnet det å gått tilbake, nå har jeg gått tilbake og sliter fortsatt med det samme... Altså å rotere kameraet kan zoome inn og ut å vippe opp å ned men sliter virkelig å rotere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...