Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Den 18.9.2014 at 15.05, Wolfmoon skrev:

Du må også skrive inn cas.fulleditmode :) Jeg har ikke fått til å endre til å starte en periode på nytt, :klo: så jeg ventet bare til han ble gammel og satte han tilbake til voksen.

Dere kan også gi dem ungdomseliksir igjennom satisfactions points - butikken. Da stilles klokken for gjeldende alder tilbake :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 27.12.2015 at 22.13, LilleMy1989 skrev:

Noen som opplever at pcn skrur seg av når man prøver å spille? Oppdaterte spillet nå og fikk spille i kanskje 20 min før det krasja til skrivebord (ingen krise bare irriterende) før det tilslutt endte med at pcn skrudde seg av og jeg måtte vente i 2 min før den ville skru seg på igjen. Ja, pcn blir varm men har aldri hatt dette problemet...

Fant ut hvordan det fikses:

Grafikkortet må stilles inn på vsync! Fremgangsmåten er forskjellig fra kort til kort :) 

Fikk endelig til å spille i går uten at pcn krasja :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er desverre veldig enig.. har ikke spilt sims på lenge nå, interessen over sist pakke gikk fort over og frister ikke å spille :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke giddi å kjøpe den nye pakka enda :P Som nybakt mor har jeg ikke tid til å spille uansett og jeg syns at det er like greit. Er enig med dere over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man har kjøpt noe i belønningsbutikken, hvor blir det av da?
Har kjøpt noen eleksirer (?), men finner dem ikke i utstyrslisten eller andre plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste jeg kunne ha tenkt meg er den spa pakka, men det er mest for å drepe naboene mine i badstua. #sadistenmeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Severus skrev:

Den eneste jeg kunne ha tenkt meg er den spa pakka, men det er mest for å drepe naboene mine i badstua. #sadistenmeg

:rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kjøpt meg en flunkende ny pc og jeg tenkte at jeg skulle spille litt sims.... MEN, jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal kjøpe gøy med gjengen eller ikke... Hjelp... Ja eller nei? Verdt pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nettejea skrev:

Har akkurat kjøpt meg en flunkende ny pc og jeg tenkte at jeg skulle spille litt sims.... MEN, jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal kjøpe gøy med gjengen eller ikke... Hjelp... Ja eller nei? Verdt pengene?

Nei, jeg syns ikke det var verdt pengene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte på jobben pakka, for å få litt variasjon. Gøy med gjengen syntes jeg ikke gir nok variasjon til at den er verdt det før den kommer på salg evt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, ventilator skrev:

Når man har kjøpt noe i belønningsbutikken, hvor blir det av da?
Har kjøpt noen eleksirer (?), men finner dem ikke i utstyrslisten eller andre plasser.

Ingen som vet?
Har kjøpt flere nå, men finner dem ikke! :(
Trenger ungdomseliksiren asap :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for svar! :)
Må vell kanskje være en bug ja. Har aldri funnet og kunne brukt noe fra belønningsbuikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ventilator skrev:

Takk for svar! :)
Må vell kanskje være en bug ja. Har aldri funnet og kunne brukt noe fra belønningsbuikken.

Prøv å gå inn i origin å høyre klikk på spillet for å reparere det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.1.2016 at 19.54, Sitronmelis skrev:

Nei for en SPENNENDE pakke vi får nå! https://www.thesims.com/no_NO/news/movie-hangout-stuff-reveal
NOT! Har de virkelig ikke noe bedre å finne på??? Er de tomme for ideer?
 

What??? Dette begynner å bli tragikomisk! Skal hele forbaska spillet bare handle om å gjøre ting med vennene? Skulle nesten tro de ønsker at spillet skal floppe så de slipper å tenke på Sims 5...

Den 6.1.2016 at 20.51, NasseNøff skrev:

Er det bare meg.. eller er sims 4 en stor flopp? 

Eneste positive med sims 4 er simskaperen og bygging av hus. 
Altså det å kan flytte rom og slikt. Men ellers så er alt annet en stor flopp med mange hull, ensformig spillmuligheter. Det føles ikke endeløst og spennende som de andre sims spillene. 

Jeg har spilt sims siden første spillet. Alltid gledet meg nå til de grader til de neste spillene og pakkene. Men nå... nå er det bare irriterende. Blir mer og mer oppgitt for vært spill de gir ut, den ene skuffelsen etter den andre. 

Jeg har akkurat samme følelsen. I både sims 1, 2 og 3 kunne jeg spille i timesvis og glemme tid og sted. Jeg var helt oppslukt og gledet meg som en unge til hver nye utvidelsespakke. Sims 4 har vært en gedigen skuffelse og jeg går lei etter en time eller to. Gøy med gjengen var skuffelse deluxe. Det eneste å rope litt hurra for var den nye byen, men den har jo knapt noen tomter å bygge på... Jeg savner virkelig tidligere simsspill og hver gang jeg spiller sims 4 merker jeg at jeg irriterer meg over ladeskjermene og de livløse byene der man kun har noen få faste tomter å bruke. Jeg savner store byer, åpen verden, utforsking, plassering av tomter der man ønsket, rett og slett å kunne skape sin egen simsverden. Sims 4 er et gedigent tilbakesteg og det ser ikke ut til at det kommer til å bevege seg framover med det første. "Filmstæsj" liksom :roll: Hva blir det neste? Piknik med vennene? The sims 4 kaffeslabberas? Eller kanskje burde Tupperware sponse spillet så vi kunne fått stæsjpakken The Sims 4 Tupperwareparty med naboene!

Jeg skjønner jo at jeg ikke er midt i målgruppa siden jeg begynner å bli ei halvgammel kjerring, men det får da være måte på kjedelig fjas. Blir det aldri noe mer enn klaustrofobiske små byer med pappveggbakgrunn og med all fokus på å sulle rundt i nabolaget og sosialisere? Jeg har ikke spilt på lenge nå og føler ingen behov for å gjøre det heller. Jeg har offisielt gitt opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...