Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

herregud.........:fnise:

ja altså mer hageting er greit det, men kunne det ikke gjort noe MER ut av det når de først gir ut en ny pakke, selv om det er stæsjpakke? uff enig med dere blir så nedtur med disse dårlige greiene de slenger ut hele tiden :sprettoy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får hver stuffpakke som kommer ut, jo mindre får jeg lyst til å begynne å spille igjen. 

Det irriterer meg sånn at de prøver å framstille det at det er noe man MÅ ha i hver pakke sånn at man får noen nye animasjoner til simmene sine for hver pakke.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja typ, den fontena kunne jo vært gøy hvis den var sånn som den der magiske lampen i gamle sims(husker ikke hvilken) hvor man fikk oppfylt ønsker. Hadde vært kult om det var sånn.  Er vell den som er hovedobjektet, men enda om det hadde vært sånn ikke vært pengene :P

nei har gått helt lei jeg og, spilte et par dager etter sist pakke, men ikke noe siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎17‎.‎03‎.‎2015 at 22.45, Gjest Blubberella skrev:

Jeg gleder meg til aliens! Greia med den der Sixam-verdenen der man kan fange utenomjordiske skapninger og høste utenomjordiske planter høres stilig ut. Det at man kan velge mellom flere hudtyper/farger til aliens og forskjellige mønstre på hud og i øyne høres også stilig ut. Men at man foreløpig bare kan velge mellom to typer antrekk og at aliens ikke kan ha hår (ikke en gang øyenbryn) høres kjedelig ut. Det nytter liksom ikke at de kan forvandle seg til vanlig sim for å se normal ut, det er jo det å pare vanlige simmer med aliens og få hybridbarn som er gøy. Men jaja, jeg gleder meg uansett.

 

Her er en forhåndsomtale fra en som har fått tjuvstartet og spille Get to work:

https://www.platinumsimmers.com/articles/the-sims-4-get-to-work-hands-on-impressions/

Hvordan gjør jeg det?? Sixam-verden?? Fange aliens??

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, bippo skrev:

Bra at gartnerne kommer tilbake, men håper fortsatt på brannsimmer i en oppdatering en vakker dag :) Og innbruddstyver.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne oppdateringen ga meg lyst til å spille litt igjen! Bra de "hedrer" de gamle spillene med litt småting. Kanskje de også på sikt nå vil innføre flere av de morsomme tingene fra gamle spill i ny innpakning. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte "get together", men det ble litt for heavy for macen min gitt...Selv med grafikk på det minste tar det 100 år, så nå må jeg ta fram min gamle pc fra pensjonistmodus og se om jeg kan få det til å funke bedre der!

Pensjonerte pc'en fordi den var så sykt treg, men skal reformatere den til jeg blir blå og KUN bruke den til the sims. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere, når er man for gammel til å spille sims?

Anonymkode: 4144c...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener dere, når er man for gammel til å spille sims?

Anonymkode: 4144c...858

Jeg forstår ikke spørsmålet :fnise:

 

(er over 30 :P )

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Poppie skrev:

Jeg forstår ikke spørsmålet :fnise:

 

(er over 30 :P )

 

:klappe:

 

jeg er 28!! :5:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøver på nytt; Sixam?? Aliens som kidnapper?? Gravid med aliens??

Hvor? Hvordan?

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener dere, når er man for gammel til å spille sims?

Anonymkode: 4144c...858

Jeg kjenner folk opptil 50 på tumblr som spiller sims. Er da ingen øvre aldersgrense :nigo:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøver på nytt; Sixam?? Aliens som kidnapper?? Gravid med aliens??

Hvor? Hvordan?

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Alt det du nevner er i tilleggspakka "På jobben". Du kan ikke gjøre noe av det om du ikke har den pakka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...