Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Da gikk jeg liksågodt tilbake til Sims 3 og det var andre boller! Så mange muligheter og så mye gøy! :hoppendeglad:
Det er jo for ille at man velger å gå tilbake til det gamle spillet fordi det nye er for kjedelig, selv etter halvannet år med tilleggspakker og nytt innhold...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skaffet jeg meg get together. Kjøpte den på Kinguin for nekter å betale full pris. Så da spiller jeg litt når jeg har tid :) Har ikke kommet noe lenger enn å sjekke ut klær og frisyrer i simskaperen så langt.

Skal være inspirert av Mean Girls når jeg spiller, så skal spille som Cady som skal ta over The Plastics :) Ikke en den mest originale idéen, men fikk skikkelig lyst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hørt noen rykter om hva neste tilleggspakke vil bli? Syns også det er lite ting i Sims 4.. Også blir det ofte til at jeg bare er i huset til simmen, er så kjedelig med loadingen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hørt rykte om gamepack om matlaging eller noe...

Håper fortsatt på en mer familieorientert pakke med en oppdatering med småbarn. Vil også ha vær og dyr. Litt lenger ned på ønskelisten, men fortsatt noe jeg ønsker er overnaturlig eller en ferie/reisepakke.

I get together har jeg lagd ferdig og flytta inn simmene og fiksa klubbene jeg trenger. Cady har møtt Janis og Damian og blitt med i klubben deres. Venter på å møte Regina nå og bli medlem i The Plastics... 

Nå har jeg ikke spilt så lenge, men er ikke veldig imponert over pakka så langt, men den er vel ok tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.3.2016 at 15.57, Kristanna skrev:

Noen som har hørt noen rykter om hva neste tilleggspakke vil bli? Syns også det er lite ting i Sims 4.. Også blir det ofte til at jeg bare er i huset til simmen, er så kjedelig med loadingen :P

En av sims-folkene har skrevet noe om at de har ansvar for animasjoner til bl.a. dyr og andre skapninger, så det hviskes litt om at kjæledyr kan være på tur. Men om det er tilfelle er jo spørsmålet om det blir en hel utvidelsespakke eller bare en gamepack.

Ellers så jeg på ei utenlandsk side at noen har funnet tragiske klovnekostymer med tilhørende hårsveis og sminke skjult i spillkoden etter siste oppdatering. Ikke veldig interessant men festlig nok om man har sansen for den tragiske klovnen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 3.3.2016 at 0.59, Auri skrev:

Mean girls 😍 Du må vise bilder av simmene dine Shinigami! 

Jeg har vært lat og ikke lagd dem helt selv da, men...

Har ingen god forklaring på antrekket til Cady på det ene bildet :P Tipper Regina lurte henne til å gå slik,hehe. Også han bartendern som sjekker ut jentene i bakgrunden.

Og Karen er på dansegulvet i pysjen... 

 

03-04-16_3-26-20 PM.png

03-05-16_5-25-58 PM.png

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shinigami skrev:

Jeg har vært lat og ikke lagd dem helt selv da, men...

Har ingen god forklaring på antrekket til Cady på det ene bildet :P Tipper Regina lurte henne til å gå slik,hehe. Også han bartendern som sjekker ut jentene i bakgrunden.

Og Karen er på dansegulvet i pysjen... 

 

03-04-16_3-26-20 PM.png

03-05-16_5-25-58 PM.png

Haha genialt :D Hvilke personlighetstrekk har de? Og hva er kriteriene for å komme inn i gruppa? :laugh: Fikk lyst å lage selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt i timesvis og spilte Sims 2 i går, ble helt hekta! Skal ta en liten runde nå og tenker jeg :fnise:

Jeg er glad i alle Sims-spillene og alle har sine fordeler og ulemper, men rent helhetlig synes jeg Sims2 er det beste, med utrolig mye å gjøre! Sims3 har den fantastisk åpne verden og mye muligheter for tilpasning, mens Sims4 har den beste CAS.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En av TS4-folkene har bekreftet at det kommer en spilloppdatering i mars men det kommer ingen Gamepack. Takk for opplysningen, da slipper man å glede seg nye funksjoner og ting i spillet... Håper oppdateringen har noe gøy i seg i det minste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Jordbæra skrev:

Flere enn meg som prøvde sims4, men som gikk tilbake til sims3?

Nope. Bare ts3 på meg. Kommer ikke overens med 4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Jordbæra skrev:

Flere enn meg som prøvde sims4, men som gikk tilbake til sims3?

Jeg hopper litt mellom de to men har nok mest sansen for sims 3 ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.3.2016 at 20.05, Ardwinna skrev:

En av TS4-folkene har bekreftet at det kommer en spilloppdatering i mars men det kommer ingen Gamepack. Takk for opplysningen, da slipper man å glede seg nye funksjoner og ting i spillet... Håper oppdateringen har noe gøy i seg i det minste.

Vekstfrukter og egg ja. Det var jo... artig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde spillet hos min søster. Det var rett og slett forbasket kjedelig! Holder meg til Sims 3 foreløpig og venter på 5'eren. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 3/6/2016 at 13.13, Sitronmelis skrev:

Haha genialt :D Hvilke personlighetstrekk har de? Og hva er kriteriene for å komme inn i gruppa? :laugh: Fikk lyst å lage selv :fnise:

Sorry for sent svar. Husker ikke helt personlighetstrekkene akkurat nå, men snobb og ondskapsfull tror jeg at både Gretchen og Regina hadde. Cady har genitrekket ihvertfall og Karen har barnslig. Syns at det var litt begrensa med kriterier egentlig, så valgte at man måtte være tenåring eller ung voksen og rik for å komme inn i gruppa. Skulle ønske at man kunne velge å bare være jenter som kriterie. Ble litt feil når Aaron spurte om å joine the Plastics :P

Er ellers glad for at jeg ikke kjøpte pakka til full pris, for jeg gikk veldig fort lei. Det var ikke en dårlig pakke og jeg likte gruppesystemet og de nye funksjonene og Windenburg er en fin verden. Men det tar ikke lang tid før man går lei som sagt. Tror at pakka hadde funka bedre i en åpen verden og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ardwinna skrev:

Hvor blir det av oppdateringa som skulle komme i dag?

Min driver å laster ned oppdateringen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...