FlyvendeBie Skrevet 10. april 2016 #3381 Skrevet 10. april 2016 Det får du gjøre! :-) Det er en sjanse for at kloningen blir ond, hvis noe går galt under kloneprosessen (Da kommer det rød stråling i stedet for grønn.) Jeg klonet kloningen, og da fikk jeg en ond versjon. Kloningen fikk trekket "ond" og "ondskapsfull" og det tredje trekket arvet den fra originalen :-) 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #3382 Skrevet 10. april 2016 Hvor kan man kjøpe spillet til 50%? Og kan man spille på mac? :-) Anonymkode: c0e80...572
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #3383 Skrevet 10. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kan man kjøpe spillet til 50%? Og kan man spille på mac? :-) Anonymkode: c0e80...572 Jeg kjøpte på https://www.origin.com/ til min macbook Anonymkode: e69bb...872
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #3384 Skrevet 10. april 2016 Jeg skal kjøpe meg ny gaming PC og lurer på hvordan jeg laster ned alle tilleggspakkene på nytt på den nye PCn? Gjør man dette gjennom Origin? Fordi når jeg går inn på Origin så ser jeg ikke liste over alle tilleggspakker som jeg har kjøpt...ser bare Sims 4 basis spillet. Jeg tror jeg har alle tilleggspakker utenom en bare.. Eneste jeg har er kvittering på at tilleggspakkene er betalt. Noen her som har peil på dette som kan forklare det enkelt for en n00b som meg? Anonymkode: f83bd...4b0
FlyvendeBie Skrevet 10. april 2016 #3385 Skrevet 10. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal kjøpe meg ny gaming PC og lurer på hvordan jeg laster ned alle tilleggspakkene på nytt på den nye PCn? Gjør man dette gjennom Origin? Fordi når jeg går inn på Origin så ser jeg ikke liste over alle tilleggspakker som jeg har kjøpt...ser bare Sims 4 basis spillet. Jeg tror jeg har alle tilleggspakker utenom en bare.. Eneste jeg har er kvittering på at tilleggspakkene er betalt. Noen her som har peil på dette som kan forklare det enkelt for en n00b som meg? Anonymkode: f83bd...4b0 Origin vet om alle pakkene du eier, ja! Gå til Mine spill, Hold musen over sims 4, og trykk "I" (detaljer) og den vil da vise pakkene du har og pakkene du mangler med et + tegn på :-) 1
Gjest ClickB4it Skrevet 11. april 2016 #3386 Skrevet 11. april 2016 Altså, hva er poenget med den retail store-greia i jobb-pakken? Blir bare stressa, jeg!
Gjest Notatboka Skrevet 11. april 2016 #3387 Skrevet 11. april 2016 1 time siden, ClickB4it skrev: Altså, hva er poenget med den retail store-greia i jobb-pakken? Blir bare stressa, jeg! Jeg syns det er bygginga og innredninga som er gøyest med butikken, enig i at det er stressende å drive den. Spesielt når ansatte ikke gjør som de får beskjed om
Shinigami Skrevet 11. april 2016 #3388 Skrevet 11. april 2016 Fungerte bedre for meg å drive butikk når jeg hadde med familien på jobb sånn at de kunne ta seg av kunder. De man kan ansette er jo helt håpløse. Skulle ønske at kundene stelte seg i kø i kassa i spillet. 3
Gjest ClickB4it Skrevet 11. april 2016 #3389 Skrevet 11. april 2016 1 time siden, Notatboka skrev: Jeg syns det er bygginga og innredninga som er gøyest med butikken, enig i at det er stressende å drive den. Spesielt når ansatte ikke gjør som de får beskjed om Bare mas, altså. Det burde dessuten vært mulig å drive den remote. Helt dust at man skal behøve å være der for at butikken skal være åpen. Det er da det man har ansatte til? (Veldig pinlig hvis det er jeg som har misforstått noe nå)
Gjest Notatboka Skrevet 11. april 2016 #3390 Skrevet 11. april 2016 1 time siden, ClickB4it skrev: Bare mas, altså. Det burde dessuten vært mulig å drive den remote. Helt dust at man skal behøve å være der for at butikken skal være åpen. Det er da det man har ansatte til? (Veldig pinlig hvis det er jeg som har misforstått noe nå) Jeg har forstått det som deg, at man må være der for at butikken skal være åpen. Derfor gjorde jeg det kun en dag før jeg gikk tilbake til bygging. Har lagd treningssenter, svømmehall, bakeri, klesbutikker, elektrobutikk ala apple store og bibliotek som jeg kommer på nå. Vurderer å gå løs på et kjøpesenter, men det er myye jobb, haha. Dette med at man må være der for at butikken skal være i business er dog eneste jeg syns er dumt med på jobben. Syns det er en kjempebra pakke som gjorde at jeg fant gleden ved å bygge igjen
Shinigami Skrevet 11. april 2016 #3391 Skrevet 11. april 2016 Synes at å drive butikk var mye bedre i sims2... 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #3392 Skrevet 11. april 2016 Den 10.4.2016 at 23.24, Lousina-Mallett skrev: Origin vet om alle pakkene du eier, ja! Gå til Mine spill, Hold musen over sims 4, og trykk "I" (detaljer) og den vil da vise pakkene du har og pakkene du mangler med et + tegn på :-) Tusen takk:) Det betyr at når jeg bytter til ny PC så kan jeg bare laste ned fra Origin? Blir spillet lagret, eller må jeg begynne fra scratch? Anonymkode: f83bd...4b0 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #3393 Skrevet 11. april 2016 6 timer siden, Shinigami skrev: Synes at å drive butikk var mye bedre i sims2... Savner Sims2, var veldig fornøyd med den! Årstider, dyr, alt sammen... Jeg er fornøyd med Sims4, men sammenligner man de to så er Sims2 fortsatt overlegen, på mange måter! Anonymkode: f83bd...4b0 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #3394 Skrevet 12. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk:) Det betyr at når jeg bytter til ny PC så kan jeg bare laste ned fra Origin? Blir spillet lagret, eller må jeg begynne fra scratch? Anonymkode: f83bd...4b0 Må begynne på scratch dessverre, med mindre du laster det opp i galleriet for så og laste ned igjen Anonymkode: b5e7c...377 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #3395 Skrevet 12. april 2016 Dere som synes det er stress å måtte være på butikken, dere kan jo bygge leilighet til simmene i kjelleren eller noe? Man kan jo låse dører sånn at kundene ikke kommer seg inn. Det har jeg gjort mange ganger, og det funker veldig bra? Anonymkode: a15cc...f45 1 1
Gjest Notatboka Skrevet 12. april 2016 #3396 Skrevet 12. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som synes det er stress å måtte være på butikken, dere kan jo bygge leilighet til simmene i kjelleren eller noe? Man kan jo låse dører sånn at kundene ikke kommer seg inn. Det har jeg gjort mange ganger, og det funker veldig bra? Anonymkode: a15cc...f45 Jeg hadde en liten hybel i andre etasje i den klesbutikken jeg prøvde å spille i. Syns allikevel det var stress fordi det tok evigheter før ting ble gjort(selv med min egen sim fordi han hele tiden skulle snakke med folk), kundene blir da til slutt sure og gikk fordi jeg ikke rakk å gjøre alt. Som noen over skrev skulle det vært mulig at butikken var åpen uten at du var der, syns jeg. Men fint du deler tips, det er jo uten tvil til hjelp for de som faktisk ønsker å være i butikken hele tiden når den er åpen
FlyvendeBie Skrevet 12. april 2016 #3397 Skrevet 12. april 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk:) Det betyr at når jeg bytter til ny PC så kan jeg bare laste ned fra Origin? Blir spillet lagret, eller må jeg begynne fra scratch? Anonymkode: f83bd...4b0 Simmene dine er vel lagret i ditt bibliotek tror jeg. De kan du nok bare laste ned til spillet ditt (Ikke alle ønsker å dele simmer offentlig i galleriet pga. personvern) Der det står "Spill" i den oransje ruta når du holder musen over pakkene, skal det stå " last ned" hvis du ikke har de lagret på dataen du skal spille med fra før, det står i hvertfall sånn på mine The Sims 3 pakker i Origin! Du kan overføre alle de lagrede filene i Electronic Arts mappen din til en bærbar harddisk og deretter flytte de over igjen til den nye mappen etter at du har lastet ned spillet til den nye datamaskinen :-) (Tror det skal fungere) Lykke til med ny data! :-D
FlyvendeBie Skrevet 12. april 2016 #3398 Skrevet 12. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som synes det er stress å måtte være på butikken, dere kan jo bygge leilighet til simmene i kjelleren eller noe? Man kan jo låse dører sånn at kundene ikke kommer seg inn. Det har jeg gjort mange ganger, og det funker veldig bra? Anonymkode: a15cc...f45 Dette har jeg også gjort! Simmene mine trengte så mye søvn og i stedet for å besvime på gulvet gikk de da ned til sin private del av butikken og sov mens andre i husstanden tok over jobben :-) De står også nede og baker på kjøkkenet, så tas det med opp i butikken :-) 1 1
Fruziria Skrevet 12. april 2016 #3399 Skrevet 12. april 2016 Kjenner jeg savner småbarn nå, følge simmene fra de er baby til eldre liksom:) også håper jeg det kommer pers og årstider og flere aktivite jobber ☺ ellers koser jeg meg med sims 4.
FlyvendeBie Skrevet 12. april 2016 #3400 Skrevet 12. april 2016 Ser ut til at de utvikler dyrepakken: http://www.idigitaltimes.com/sims-4-pets-expansion-pack-horizon-ea-releases-sims-pets-survey-522669 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå