Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Den 5/13/2016 at 20.54, Chiyo skrev:

Er ikke en restaurant pakke det samme som å ha en kafé? Når jeg lager business så selger jeg mest griller kylling fordi de tjener jeg mest på. :P 

Når du sier det, så blir det jo samme greia. Kanskje de bare får det til å fungere litt bedre enn det gjør nå da, for ble skikkelig skuffa over hvordan å drive kafé/bakeri fungerte i get to work.

Kommer nok ikke til å kjøpe den pakka. Kommer nok ikke til å spille sims4 igjen, med mindre det kommer noe ordentlig bra. Er veldig i tvil om at det noen gang  kommer til å skje... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde egentlig bestemt meg for at jeg absolutt ikke skulle kjøpe den nye game packen. Men.. Så så jeg traileren. Og det ser faktisk ganske gøy ut! Så jeg kjenner jeg er veldig i tvil nå. Jeg skulle jo egentlig ikke bidra med noe mer penger før de får ORDENTLIG innhold, og ikke bare tar penger av oss for ca ingenting.

Hva syns dere? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig flinke til å få det til å se gøy ut i trailerne, men så går man fort lei når man spiller det selv.

Det der var ikke nok til å vinne meg tilbake. Spiller heller sims 2 og 3 :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Shinigami skrev:

De er veldig flinke til å få det til å se gøy ut i trailerne, men så går man fort lei når man spiller det selv.

Det der var ikke nok til å vinne meg tilbake. Spiller heller sims 2 og 3 :)

Det er helt sant, jeg er god til å bli lurt av trailerne. Det er nesten litt pinlig. Nei, jeg får vente å se til en av de litt mer kritiske sims-youtuberne har laget en let's play med den. Så på deligracy sin gjennomgang av traileren i sted, og hun elsker jo ALT sims kommer med, også kommenterte hun litt negativt på en mursteinsfarge eller noe, og sa "Ånei nå er jeg ganske kritisk" hahah. Så hun er ikke helt til å stole på :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LGR <3 

Vet at Deligracy, LifeSimmer osv. blir ofte sponsa av EA games, så de vil nok ikke snakke for mye negativt om spillet pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips, jeg har abonnert på LGR nå, så da får jeg se hva han syns før jeg evt kjøper den nye pakken :) 

Over til noe annet, jeg så denne i dag: 

Den er riktignok 6 mnd gammel, men jeg blir likevel optimistisk når jeg ser det. Om toddlers ikke kommer i løpet av året tror jeg EA kommer til å få litt av en shitstorm mot seg. Toddleren på bildet var hvertfall dritsøt. I motsetning til sims 3 toddlerne, som var sykt stygge, hahah. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre ting jeg VIL ha: 

1) Jeg vil ha en Generations expansion pack hvor det er mer fokus på aktivitetet til barn og hva familien kan gjøre. Generations var en av mine favoritt pack fra The Sims 3. Jeg hadde håpet at småbarn ville komme i en oppdatering som svømmebassenget, men nå når de ikke gjør det så tror jeg de sparer dem til en expansion pack. De vinner ikke noe på å IKKE ha dem i spillet. Så jeg vil gjerne ha en Generations pack.

2) Jeg vil ha Pets! Det vet jeg kommer. Jeg hadde både The Sims 2 og 3 og alle ble skikkelig glad når simmene kunne få dyr, så det gir ingen mening om det ikke kommer nå. Jeg vil ha hest! 

3) Jeg vil ha resieliv. :(  En av mine favoritt ting å gjøre i The Sims 3 var å reise til Kinda og Egypt og finne skatter og tjene mye penger. 

 

Men det blir uansett ikke det samme så lenge simmene mine ikke kan bevege seg i en åpen verden. :grine: Det er det jeg hater aller mest med spillet og som gjør meg jævlig forbanna. Simmene mine får ikke nok space! De vil bare gå og gå som de vil! DE vil kjøre bil og motorsykkel rundt i gatene! Barna vil sykkle. :(  Er det problematisk fordi da må skaperne av det sims skape en "ekte" verden hvor man kan se alt fra bakken? 

Endret av Chiyo
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har lest om disse spørreundersøkelsene som enkelte brukere skal ha fått mail om? Er det ekte? Hvis de er ekte så sier det jo litt om alle ideene EA har for spillet. 

Blandt annet Universitet, Magisk Universitet (for hekser og trollmenn), ferie, generasjoner, sesonger, hobbier, Rise to Fame...

http://honeywellsims4news.tumblr.com/post/80194622230/the-latest-sims-4-survey-descriptions-and

http://simscommunity.info/2015/08/08/new-survey-reveals-possible-expansion-packs-for-the-sims-4/

 

Denne Honeywells har jo nedtelling til The Sims 5... 1 Januar 2019. :P  Jeg ble litt sånn... Åh... Så skal jeg kjøpe alle disse spillene, men så kommer det ENDA et nytt spill som gir ut ting litt etter litt. Jippi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns at de spørreundersøkelsene alltid hinter om ting vi vil ha jeg, men så får vi det ikke :(

Ville elsket en magisk skole pakke! Harry Potter <3

Ellers er jeg enig i alt du skrev Chiyo. Spesielt generasjoner og dyr.

Men nå som jeg har spilt sims 2, og spilt litt med dyr, så må jeg si at dyrepakka til sims 3 var mye mye bedre enn den til sims 2. Mye av det skyldes den åpne verdenen. Elsket å ri på hest i den åpne verdenen og lete etter små dyr. Så tviler på at kjæledyr til sims 4 blir veldi bra, men ønsker meg det uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Shinigami skrev:

Syns at de spørreundersøkelsene alltid hinter om ting vi vil ha jeg, men så får vi det ikke :(

Ville elsket en magisk skole pakke! Harry Potter <3

Ellers er jeg enig i alt du skrev Chiyo. Spesielt generasjoner og dyr.

Men nå som jeg har spilt sims 2, og spilt litt med dyr, så må jeg si at dyrepakka til sims 3 var mye mye bedre enn den til sims 2. Mye av det skyldes den åpne verdenen. Elsket å ri på hest i den åpne verdenen og lete etter små dyr. Så tviler på at kjæledyr til sims 4 blir veldi bra, men ønsker meg det uansett.

Jeg vil også ha magiskolen! Da hadde livet mitt vært komplett. Det er litt plaster på såret for oss som aldri fikk brevet fra Hogwarts. xD

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Shinigami skrev:

Syns at de spørreundersøkelsene alltid hinter om ting vi vil ha jeg, men så får vi det ikke :(

Ville elsket en magisk skole pakke! Harry Potter <3

Ellers er jeg enig i alt du skrev Chiyo. Spesielt generasjoner og dyr.

Men nå som jeg har spilt sims 2, og spilt litt med dyr, så må jeg si at dyrepakka til sims 3 var mye mye bedre enn den til sims 2. Mye av det skyldes den åpne verdenen. Elsket å ri på hest i den åpne verdenen og lete etter små dyr. Så tviler på at kjæledyr til sims 4 blir veldi bra, men ønsker meg det uansett.

Hadde vært veldig gøy med en Sims 4 overnaturlig pakke :laugh: A la Sims 3 overnaturlig, men med flere vesener og eventuelt hemmelige verdener (sims reiseliv)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen
43 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Hadde vært veldig gøy med en Sims 4 overnaturlig pakke :laugh: A la Sims 3 overnaturlig, men med flere vesener og eventuelt hemmelige verdener (sims reiseliv)

Ja! Slik som magi-/overnaturlegpakken til den fyrste Sims :laugh:

Ellers håpar eg på dyr, spesielt kattar! Og universitet som i Sims 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 19.5.2016 at 14.01, bippo skrev:

Takk for tips, jeg har abonnert på LGR nå, så da får jeg se hva han syns før jeg evt kjøper den nye pakken :) 

Over til noe annet, jeg så denne i dag: 

Den er riktignok 6 mnd gammel, men jeg blir likevel optimistisk når jeg ser det. Om toddlers ikke kommer i løpet av året tror jeg EA kommer til å få litt av en shitstorm mot seg. Toddleren på bildet var hvertfall dritsøt. I motsetning til sims 3 toddlerne, som var sykt stygge, hahah. 

Det der viste seg å være et bilde som ble spesiallaget til et par som fikk barn, fra en av EA-folkene. Det er den familien i sims-utgave. Så dessverre ikke noe frempek til toddlers. Men før eller senere må de da få med toddlers i spillet, hvis ikke dreper de siste rest av verdi i spillet.

Jeg venter i spenning på alle de spennende ideene de har gnålt om via spørreundersøkelser, men aner at jeg kommer til å vente forgjeves. Sims 4 er såpass begrenset i seg selv at alt av tillegg kommer til å bli en blek kopi av Sims 3 og bare halvparten så spennende og morsomt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredsmegleren skrev:

Hadde vært veldig gøy med en Sims 4 overnaturlig pakke :laugh: A la Sims 3 overnaturlig, men med flere vesener og eventuelt hemmelige verdener (sims reiseliv)

Det hadde vært min drømmepakke! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, Sadness skrev:

Jeg vil også ha magiiiii og alt det. 

- Verdens største harry potter fan! og jeg kan bevise det.. eller tørr ikke. Har 4 HP tatoveringer, men vil ikke legge de ut her. :fnise:

Hva har du tatoveringer av? Deathly Hallows? :D 
 

Jeg er også verdens største fan. Eller... jeg kan alt om bøkene, men jeg er ikke aktiv på Pottermore liksom. Jeg ville vært det om jeg var yngre. :)  

Foreldrene mine lot meg skulte skolen for å stå i billetkø, og skrev Harry Potter-feber i meldingsboken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte heksene i The Sims 2. De hadde så vakre klær. :) 

Jeg vil ha hekser og trollmenn, sopelimer, tryllestaver og tryllebøker. Jeg vil lage eliksirer!

Men jeg må være ærlig å si at jeg var aldri helt fornøyd med magi-utgavene deres da. :( Det var aldri helt som jeg hadde forestilt meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Chiyo skrev (På 21.5.2016 den 21.11):

Hva har du tatoveringer av? Deathly Hallows? :D
 

Jeg er også verdens største fan. Eller... jeg kan alt om bøkene, men jeg er ikke aktiv på Pottermore liksom. Jeg ville vært det om jeg var yngre. :)  

Foreldrene mine lot meg skulte skolen for å stå i billetkø, og skrev Harry Potter-feber i meldingsboken.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kult hvis det kom en tivoli (lignende Tusenfryd) pakke også hvor man kunne ta karuseller, prøve å vinne kule ting til simmene, bygge karuseller selv eller bygge og drive fornøyelsespark selv. 

Hadde vært kult med en ny zombie pakke også.

Har hørt at 3D verdenen i The Sims 4 er bygget opp på en helt annen måte enn de bygde verdenen i The Sims 3, og at det derfor vil bli umulig å lage åpen verden i dette spillet. Vi får håpe at The Sims 5 og 6 blir bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...