Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ser ut til at det kommer en ny game pack som har med matlaging og gjøre, og de hinter visst om at det er en spesiell pakke som ikke har eksistert i tidligere The Sims - serier..

http://www.idigitaltimes.com/sims-4-expansion-pack-rumors-restaurant-game-pack-may-release-new-stuff-pack-june-526638

 

Fremtiden ser dyster ut for småbarn og dyr.. 

"Nå er det ingen planer for utvidelse eller stæsj pakker som inkluderer dyr eller barn," Svarte The sims kontoen

Endret av Lousina-Mallett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler skaperne bak The Sims tror brukerne er direkte dumme. Vi vet veldig godt at The Sims er melkekua deres, og de har millioner av lojale fans over hele verden. Vi som spillere føler the sims 4 mangler enormt mye, og det er jo ikke så rart når the sims 2 og the sims 3 utgjorde enorme forskjeller i virtuell virkelighet for mange. Jeg har ikke spilt the sims 2 siden the sims 3 kom ut, men jeg savner det. Jeg savner muligheten til å lage en ferieøy, eller ha et eget hus på en egen øy, hvor man kunne følge båtene som kjørte til fastlandet. Jeg savner hestene, som jeg brukte i konkurranser, jeg savner alt innholdet. Jeg savner smårollinger! Jeg savner ALT!

Jeg kunne nok ikke gått tilbake til the sims 2 nå, mye fordi jeg vet hvor langt de har kommet når det gjelder teknologi. Create-a-sim er kjempe morsom å bruke, og husbyggingen er så kult. Allikevel føler jeg et savn, og det er egentlig litt bittert, fordi jeg elsket både the sims 2 og the sims 3.

Nå skal jeg si noe som mest sannsynlig kan virke irriterende for andre, men jeg har lastet ned the sims 4 (ulovlig). Jeg har alle utvidelsene, med unntak av film-pakken og alt etter det. Jeg vil ikke bruke masse penger på noe jeg aldri bruker, og jeg har rett. Jeg spiller aldri the sims 4. Jeg ble utrolig fort lei av det... Så nå vet jeg hvertfall hva jeg får, uten at jeg betalte for det.

Anonymkode: 88424...756

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bryr seg virkelig ikke om fansen lengre :/ Greit nok at de vil finne på noe nytt og, men de burde kanskje fokusert først på å gi fansen noe de virkelig vil ha. 

Og den matlagningspakka har det gått rykter om lenge.. Tipper at man kan holde en ny type fest i den pakka. Kjedelig :/

EDIT: Leste ordentlig gjennom artikkelen nå. Hvis man kan drive restaurant i game packen, så kan den kanskje være bra.

Endret av Shinigami
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så skuffa over the sims 4 skaperne at jeg har ikke ORD! For noen forbanna idioter som sitter og lager disse spillene! ENDA mer matlaging? Altså NEI TAKK, noe så sinnsykt kjedelig. Jeg vil heller ikke drive min egen restaurant. Når en ser hvor slitsomt det er å drive butikk i spillet så tror jeg neppe det å drive restaurant blir noe bedre.. #håpløst

Gir opp hele sims 4, go f*ck yourself sier jeg bare

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh, er så irriterende at NPC simmer ringer og inviterer ut mine simmer og brått vi er på stedet så stikker dem bare.. Tenk om jeg skulle invitert venninna mi på kino da, så kommer hun dit, og jeg bare stikker uten å si noe? Håper de fikser dette, det må være en bug. Gir snart opp å bli med andre simmer ut jeg.. De stikker jo bestandig uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lousina-Mallett skrev:

Ohh, er så irriterende at NPC simmer ringer og inviterer ut mine simmer og brått vi er på stedet så stikker dem bare.. Tenk om jeg skulle invitert venninna mi på kino da, så kommer hun dit, og jeg bare stikker uten å si noe? Håper de fikser dette, det må være en bug. Gir snart opp å bli med andre simmer ut jeg.. De stikker jo bestandig uansett.

Ja fader! Jeg ble invitert på fest i de gamle ruinene, og fant ut at jeg skulle ta med hele familien, ettersom vi sjelden gjør noe utenfor huset. Joda, kommer til ruinene, der er det ikke noen fest, og "vennen" stikker av. Så er jeg stuck med hele familien i flere timer til "festen" er over. Grr.

Anonymkode: 4d0bf...e24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja fader! Jeg ble invitert på fest i de gamle ruinene, og fant ut at jeg skulle ta med hele familien, ettersom vi sjelden gjør noe utenfor huset. Joda, kommer til ruinene, der er det ikke noen fest, og "vennen" stikker av. Så er jeg stuck med hele familien i flere timer til "festen" er over. Grr.

Anonymkode: 4d0bf...e24

Dette skjer med meg hver gang! Jeg tror dette er en bug.. Det hender også at arrangementet avbrytes når vennen stikker, ingenting skjer der, og det er bare å hoppe inn i loadingscreenen igjen..

Endret av Lousina-Mallett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det Simsguruen prøver å si her? Jeg hååååper det siste ordet er globetrotter! Det stemmer med antall bokstaver/tegn i hvert fall! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, Lousina-Mallett skrev:

Nå har The Sims Norge akkurat offentliggjort at det kommer en ny restaurant pakke...

Hvor da? Finner ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lousina-Mallett skrev:

På Facebook siden! :-)

Åja. Den videoen viste ikke så mye akkurat. Og en ny stæsjpakke til sommeren igjen... 

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...