Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, SparDame87 skrev:

Min driver å laster ned oppdateringen nå

Jeg måtte refreshe Origin først, så dukket den opp :) Nå skal det plukkes påskeegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det flere med mac som har problemer med å få origin til å installere seg?

Har kjøpt ts4 men ja, må snylte på samboers pc for å få spilt :(

Anonymkode: 5d1b0...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig har det begynt å brenne i huset mitt veldig ofte! Alt mulig tar fyr... Lys, leker, kjøkkenapparater.
Hva kan være grunnen til det tro?

Og en annen ting - jeg kan ikke oppgradere ting lenger.
Alle mulige oppgraderinger er grå (ikke mulig å trykke på).
Jeg har 10 i fingerferdighet og de fleste andre ferdigheter. Hva kan det være?

Endret av ventilator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, ventilator skrev:

Plutselig har det begynt å brenne i huset mitt veldig ofte! Alt mulig tar fyr... Lys, leker, kjøkkenapparater.
Hva kan være grunnen til det tro?

Og en annen ting - jeg kan ikke oppgradere ting lenger.
Alle mulige oppgraderinger er grå (ikke mulig å trykke på).
Jeg har 10 i fingerferdighet og de fleste andre ferdigheter. Hva kan det være?

Har du deler som trengs for å oppgradere ting? Man får bestilt det på pc'en. 

Vet ikke hvorfor det tar fyr så ofte, sikkert en bug eller noe.. :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere når jeg spilte gamle sims, og barna ble voksne, så kunne jeg få de til å flytte ut av huset, og sette de i kø, mens jeg spilte meg ferdig med den familien jeg allerede hadde. Og når jeg begynte å bruke den jeg hadde satt i kø, så hadde ikke den blitt noe eldre.

Hvorfor går ikke dette ann i Sims 4? Jeg satte simmen min i kategorien ikke i spillverden når hun ble ung voksen. Og nå som hele familien endelig var død, så skulle jeg begynne å bruke henne, og da ser jeg at hun er kun 2 dager unna til å bli voksen..

Hva er det for noe tull? Er det noe jeg kan gjøre for å få endret dette? Skjønner jo at jeg ikke får gjort noe med henne, men tenker på framtidige barn og unge voksne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, lyrica1985 skrev:

Tidligere når jeg spilte gamle sims, og barna ble voksne, så kunne jeg få de til å flytte ut av huset, og sette de i kø, mens jeg spilte meg ferdig med den familien jeg allerede hadde. Og når jeg begynte å bruke den jeg hadde satt i kø, så hadde ikke den blitt noe eldre.

Hvorfor går ikke dette ann i Sims 4? Jeg satte simmen min i kategorien ikke i spillverden når hun ble ung voksen. Og nå som hele familien endelig var død, så skulle jeg begynne å bruke henne, og da ser jeg at hun er kun 2 dager unna til å bli voksen..

Hva er det for noe tull? Er det noe jeg kan gjøre for å få endret dette? Skjønner jo at jeg ikke får gjort noe med henne, men tenker på framtidige barn og unge voksne

Jeg tror at det er noe du kan trykke på i spillinnstillinger slik at simmer du ikke spiller med ikke blir eldre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg ganske dum nå, men trenger hjelp!

HVORDAN ROTERER JEG SKJERMEN PÅ SIMS 4??

Bruker mac

Anonymkode: 630a7...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg ganske dum nå, men trenger hjelp!

HVORDAN ROTERER JEG SKJERMEN PÅ SIMS 4??

Bruker mac

Anonymkode: 630a7...909

Jeg bruker det scrollehjulet på musa for å rotere. Om du har f.eks. magic mouse til mac vil jeg anbefale deg å kjøpe en annen mus til gaming, for magic mouse funker ikke så bra til akkurat det :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg ganske dum nå, men trenger hjelp!

HVORDAN ROTERER JEG SKJERMEN PÅ SIMS 4??

Bruker mac

Anonymkode: 630a7...909

Jeg bruker høyre musetast (Holder den inne) men bruker også , og . på tastaturet.

Endret av Lousina-Mallett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.3.2016 at 23.11, ventilator skrev:

Plutselig har det begynt å brenne i huset mitt veldig ofte! Alt mulig tar fyr... Lys, leker, kjøkkenapparater.
Hva kan være grunnen til det tro?

Og en annen ting - jeg kan ikke oppgradere ting lenger.
Alle mulige oppgraderinger er grå (ikke mulig å trykke på).
Jeg har 10 i fingerferdighet og de fleste andre ferdigheter. Hva kan det være?

Hadde et lignende problem med brann. Sofaer og tepper tok stadig vekk fyr, så fjernet jeg peisen og da sluttet møblene å ta fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har hørt/lest noen rykter om neste pakke? Merker at jeg har lyst på mer å gjøre nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.3.2016 at 22.26, bippo skrev:

Er det noen som har hørt/lest noen rykter om neste pakke? Merker at jeg har lyst på mer å gjøre nå. 

Har ikke hørt noe spesielt men oppdaget plutselig en ny sim i spillet som får meg til å spekulere litt. Ei blond frøken ved navn Summer Holiday! Jeg trodde først dette var den nye NPC'en som delte ut vekstfrukt men det er jo den mørke Jasmine Holiday. Summer Holiday er en helt vanlig sim og ser ikke ut til å ha noen tilknytning til Jasmine. Så da begynte jeg å øyne et bittelite håp om at hun er et hint om neste pakke; enten ferie/reiseliv eller årstider med forskjellige høytider/feriedager! :)
 

(Eller har Summer vært i spillet lenge...?)
Gawd, ja tydeligvis har hun vært lenge i spillet, jeg har bare ikke lagt merke til henne før... :klaske: Æsj , og så jeg som ble så glad...

Endret av Ardwinna
Irriterende skrivefeil + det gikk et lys opp for meg...
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summer Holiday er en skikkelig stalker! Husker henne godt fra første gangen jeg spilte sims. Banket på.døra 10 ganger om dagen og flørta med mannen min! 

Hvorfor hun deler etternavn med den nye NPC-simmen vet jeg ikke...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes godt de kan få smårollinger i Sims 4 og biler, kjenner jeg savner det. Selv om jeg bygger mer enn jeg spiller :fnise: Men liker å lage familier og hus, føler at noe mangler i Sims 4. Ja, og så vil jeg ha autoroof tilbake. Jeg er flink med husbygging men det jævla takstyret går meg på nervene. Vet det egentlig er en lett sak er bare at vanen ikke er der. :P 

Anonymkode: fafcd...e94

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt elendig på å lage tak i sims 4! Virkelig skammelig dårlig. Jeg får det liksom aldri helt til når jeg skal prøve å lage litt blandede taktyper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg veldig at det ikke er autotakfunksjon, jeg er også kjempedårlig på tak!

Spiller fortsatt mest Sims 2 igjen jeg da, har blitt skikkelig hekta på den nostalgitrippen. Det var så fint med småbarnsfasen igjen.. Håper virkelig de ordner det snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De lanserer helt sikkert en generasjoner - pakke, der man får småbarn og litt flere muligheter som barn og tenåring...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah herregud, jeg er også kjempedårlig på tak. Savner også den funksjonen.. :( 

Men, jeg har et spørsmål. Er det mulig å flytte en hel tomt (med hus og familie i) til en annen by..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sillicious skrev:

Ah herregud, jeg er også kjempedårlig på tak. Savner også den funksjonen.. :( 

Men, jeg har et spørsmål. Er det mulig å flytte en hel tomt (med hus og familie i) til en annen by..?

Du kan jo laste dem opp i galleriet og så laste dem ned igjen. Men jeg vet ikke om de beholder ferdigheter osv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ikke vært ganske stille en stund nå angående nye spill? :klo: Lurer på når neste kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...