Sitronmelis Skrevet 8. april 2015 #2101 Del Skrevet 8. april 2015 Jeg tror at du må lagre huset i galleriet, flytte husstanden til den tomme tomten i magnolia promenade, og så laste inn huset fra galleriet på den tomten. Tror det skal gå sånn. Kommer jo også an på om huset passer med tomtestørrelsen så klart. Takk jeg fikk det til selv i går etter mye leting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 8. april 2015 #2102 Del Skrevet 8. april 2015 Hei. Jeg har endelig fått meg Sims 4, men jeg skjønner ingen ting av spillet! Har klart å mekke ett par simmer, men det er egentlig det eneste jeg har fått til også. På både Sims 1, 2 og 3 kunne man flytte familien inn i et tomt hus. Er ikke det en mulighet i dette spillet? Jeg fikk bare til å flytte til en tom tomt. Hvordan finner man i så fall tomme hus? Jeg fant som sagt kun tomten og ett par butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 8. april 2015 #2103 Del Skrevet 8. april 2015 Er seriøst den nye verdenen på sims 4 (husker aldri hva den heter), så liten? Bare 3 butikker og EN TOMT?? Are you for real??? :vetikke: Hvor bor alle? Så kjedelig.. Har begynt på legekarrieren, men kommer meg ikke videre fra portør.. Skal behandle 2 pasienter, men tar jo 100 år og så er arbeidsdagen slutt.. har jobbet sent og... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 8. april 2015 #2104 Del Skrevet 8. april 2015 Hvordan blir dere gravide med alien? Irriterende at de som er ansatt i butikken (har et bakeri) ikke gjør noe! Hun ene dukket ikke opp en gang! Måtte sparke hun og ansette ei ny ei, og hun kom så fort butikken ble stengt så åpnet igjen. Og de gjør jo ingenting! Setter begge til å ta seg av kundene, for det tar så himla lang tid å fullføre et salg, har jeg to som er klare samtidig så blir den andre sur og stikker, for hun rekker ikke å gjøre ferdig kunden og komme seg til kunde nummer to. Har kjøpt sånn ting slik at hun gjør det fortere, nå rekker hun (min sim) to kunder. Men de ansatte gjør ingenting, kjefter og roser de, men ingenting funker! Mannen skulle legge seg, men så plutselig løp han ut for å "sjekke et rart lys" eller noe i den duren. Fikk ikke gjort noenting, så at en UFO tok han. Etterhvert kom han tilbake med humøret "fortumlet" av å bli bortført av romvesener. Etter noen dager kom det opp en oransje firkant ved følelsene hans, med bildet av en smokk. Han har begynt å få stor mage også 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2105 Del Skrevet 8. april 2015 Jeg synes oppriktig at spillet er noe dritt. De har virkelig bommet denne gangen... Anonymous poster hash: 0eda1...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 8. april 2015 #2106 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Edit: bildet ble ikke med xD Endret 8. april 2015 av Tyttebæra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 8. april 2015 #2107 Del Skrevet 8. april 2015 Iiik brukte kode som gjør at "elementene" (sult, hygiene, moro osv) ikke går ned, for jeg vil at mannen skal lese ferdig bøkene før jeg spiller. Men, jeg glemte å gjøre koden på damen, sååååå hun døde. ups. Sånn går det når man går ifra spillet i to timer. Ikke har de strøm eller vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 8. april 2015 #2108 Del Skrevet 8. april 2015 Jeg må ha et aktivitetsbord. Men finner det jo ikke? er til ene barnet mitt som vil tegne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2109 Del Skrevet 8. april 2015 Jeg må ha et aktivitetsbord. Men finner det jo ikke? er til ene barnet mitt som vil tegne.. Finner du det ikke om du søker i registeret? Anonymous poster hash: 10047...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 8. april 2015 #2110 Del Skrevet 8. april 2015 Finnes det ikke oppvaskmaskiner lenger?? Og ikke sånn søppeltømmer som på sims 3? Er så utrolig kjedelig at simmen må vaske opp for hånd for hver gang de har spist o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #2111 Del Skrevet 9. april 2015 Finnes det ikke oppvaskmaskiner lenger?? Og ikke sånn søppeltømmer som på sims 3? Er så utrolig kjedelig at simmen må vaske opp for hånd for hver gang de har spist o.l. Du kan dra fatene ned i søppelspannet. Anonymous poster hash: 10047...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 9. april 2015 #2112 Del Skrevet 9. april 2015 Du kan dra fatene ned i søppelspannet. Anonymous poster hash: 10047...8d0 Men da må jo jeeeeeg ta oppvasken! Fysj ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona2015 Skrevet 9. april 2015 #2113 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg klarer faktisk ikke finne kriminalitetskartet på politistasjonen.. Føler meg rimelig teit😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 9. april 2015 #2114 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg må ha et aktivitetsbord. Men finner det jo ikke? er til ene barnet mitt som vil tegne.. Det skal ligge under aktiviteter for barn. Såvidt jeg husker velger du først bamseikonet, og så fiolinikonet. Der skal det ligge sammen med to fioliner og et kjemisett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 9. april 2015 #2115 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg klarer faktisk ikke finne kriminalitetskartet på politistasjonen.. Føler meg rimelig teit Det er en korktavle, som står inne på det rommet hvor det er mange skrivebord. På korktavla henger det bl.a. et kart, bilder, notater osv. Det er den du ser etter 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 9. april 2015 #2116 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg fikk en irriterende bug igår. Forskersimmen min dro på jobb og jeg jobba som vanlig. Men da hun kom hjem, så hadde tiden stått stille hjemme og forskersimmen min hadde fortsatt på jobb ikonet på bildet sitt selvom hun var hjemme og jeg kunne styre henne som vanlig hjemme. Etterhvert kom også den måleren med arbeidsoppgaver opp. Jeg bare trykte at hun skulle dra tidlig hjem for å få det bort. Jeg kunne ikke trykke på kjøpemodus, galleriet eller noen ting, for det sto at en av simmene mine hadde bursdag. Vet at barnet ble tenåring på morningen og så at moren var på vei til å bli eldre, så jeg bare bakte en bursdagskake får å få bursdagen overstått. Men fortsatt ingenting. Venta til neste dag for å se hva som kom til å skje når hun dro på jobben igjen, og hun dro på jobbrn, men jeg fikk ikke valget om å bli med. Hun bare forsvant som dem gjør på de andre jobbene. Gikk fortsatt ikke å lagre. Så da gav jeg opp og gikk tilbake til hovedmenyen for å laste inn spillet på nytt. Jeg mistet bare to simdager som ikke var lagret. Men problemet var der fortsatt Gikk til hovedmenyen igjen og jg kunne ikke gå til galleriet der heller fordi at en sim var i ferd med å gå opp i alder. Så da gadd jeg ikke mer. Skal spille igjen straks og håper at problemet er borte nå. Sorry for langt innlegg, men noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona2015 Skrevet 9. april 2015 #2117 Del Skrevet 9. april 2015 Det er en korktavle, som står inne på det rommet hvor det er mange skrivebord. På korktavla henger det bl.a. et kart, bilder, notater osv. Det er den du ser etter Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 9. april 2015 #2118 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg fikk en irriterende bug igår. Forskersimmen min dro på jobb og jeg jobba som vanlig. Men da hun kom hjem, så hadde tiden stått stille hjemme og forskersimmen min hadde fortsatt på jobb ikonet på bildet sitt selvom hun var hjemme og jeg kunne styre henne som vanlig hjemme. Etterhvert kom også den måleren med arbeidsoppgaver opp. Jeg bare trykte at hun skulle dra tidlig hjem for å få det bort. Jeg kunne ikke trykke på kjøpemodus, galleriet eller noen ting, for det sto at en av simmene mine hadde bursdag. Vet at barnet ble tenåring på morningen og så at moren var på vei til å bli eldre, så jeg bare bakte en bursdagskake får å få bursdagen overstått. Men fortsatt ingenting. Venta til neste dag for å se hva som kom til å skje når hun dro på jobben igjen, og hun dro på jobbrn, men jeg fikk ikke valget om å bli med. Hun bare forsvant som dem gjør på de andre jobbene. Gikk fortsatt ikke å lagre. Så da gav jeg opp og gikk tilbake til hovedmenyen for å laste inn spillet på nytt. Jeg mistet bare to simdager som ikke var lagret. Men problemet var der fortsatt Gikk til hovedmenyen igjen og jg kunne ikke gå til galleriet der heller fordi at en sim var i ferd med å gå opp i alder. Så da gadd jeg ikke mer. Skal spille igjen straks og håper at problemet er borte nå. Sorry for langt innlegg, men noen som har opplevd lignende? Nå skjedde det samme igjen, tror det er fordi at dama gikk opp i alder mens hun var på jobb. Nå ble hun eldre noen sekunder før hun dro hjem, og hjemme var hun ung igjen. Jeg lagra før hun dro på jobb, så får bare lage en kake til henne før jobben og la hun bli eldre før hun drar på jobb. Håper at det hjelper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 9. april 2015 #2119 Del Skrevet 9. april 2015 Håper det fikses da Shinigami Jeg har en veldig merkelig bug. Simmen min fikk seg en kjæreste i går (gud bedre så vanskelig det er å finne en kjekk mann! Jeg liker ikke å lage eller laste ned simmer for å lage partnere, jeg foretrekker å finne noen i byne), de flørta masse, ble kjærester og hele pakka. Men å trykke på senga for å få de til å lage barn... Funka ikke. Det kom opp sleep, nap, sit, sit together, men ikke noe wohoo eller try for baby. Det kom ikke opp i flirt-interactions heller. Det er bare 6 dager til mannen blir elder, så jeg har liksom litt begrenset med tid å få laget unger! >.< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 9. april 2015 #2120 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Det skal ligge under aktiviteter for barn. Såvidt jeg husker velger du først bamseikonet, og så fiolinikonet. Der skal det ligge sammen med to fioliner og et kjemisett. Fant ingenting når jeg søkte på "altivitetsbord". Heter det noe annet? Hvor finner jeg kategorien aktiviteter for barn da? Har ikke sett det før jeg. Eller er det under leker? For fant det ikke der heller. Edit: Så at du hadde forklart hva jeg skal trykke på skal sjekke når jeg skal spille senere idag. Takk! Endret 9. april 2015 av Tyttebæra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå