Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det aldri noen som svarer på mine spørsmål? Alle andre får jo svar.. Skulle tro man favoriserer...

Anonymous poster hash: 9a87a...bc7

Jeg har ikke så mye kjennskap til Sims, men jeg er en jævel på å Google :P

Så hva er det du trenger hjelp til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahah :fnise: Men jeg går vell utifra at du, som er en familiemamma er bare snill med simmene dine? Ingen spesialrom eller noe sånt? :danse:

Har vært ond med simmene et par ganger, men er ellers veldig snill med dem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det aldri noen som svarer på mine spørsmål? Alle andre får jo svar.. Skulle tro man favoriserer...

Anonymous poster hash: 9a87a...bc7

Sorry. Jeg svarer på det jeg kan svare på (eller tror jeg kan svare på) i farta. Ikke meninga å ignorere noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plantet bonsaitær, og som et alternativ når de er utvokst får jeg "gjør om til dekorativ". Jeg har gjort det med fire planter, den ene dukket opp ved siden av simmen. De tre andre vet jeg ikke hva som har skjedd med, finner dem ikke i utstyrslista, verken til simmen eller husstanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starta med politikarrieren, men bytta til lege. Men nå vil jeg teste bakerigreia, hun jeg spiller med passer liksom ikke til legeyrket, hun er for....snill?

Hun gifta seg med en kollega etter å ha blitt smelt på tjukka, men han kritisierte henne for hennes manglende egenskaper i senga og skilte seg fra henne.

Kan "bare" spille 6 timer før jeg må dra på påskeferie, er i villrede :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen her som har startet bakeri og kan fortelle litt om det? Evt bare det å lage butikk selv?

Jeg fortsatte på en familie jeg lagde før jeg kjøpte på jobben. Kvinnen i huset hadde nivå 7 på maling, så hun startet en kunstbutikk der hun selger bare originale malerier. Tjente et par 1000 allerede første dag. Etter noen dager drar hun inn 10 000 simoleoner. Veldig lukrativt! Hun jobber ca 8 timer per dag. Mannen i huset jobber derimot på sykehuset og tjener 180 simeoloner på en dag..

Jeg har alltid drømt om å starte bakeri selv, så jeg lagde meg en ny sim som skulle starte opp bakeri. Men etter å ha tjent flere tusen, ble dette kjedelig.. Simmen baker hele tiden på fritiden for å fylle bakeriet, og får solgt en god del bakevarer. De selges for 6 simeoloner stykket, så hun tjener kanskje 100 simeoloner dagen.. I tillegg til å bake må hun ta vare på kjøkkenhagen, og ut å fiske. Mye av baksten krever ferske ingredienser. Det er tøft å starte bakeri med andre ord!

Anonymous poster hash: d5cc0...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske kleint når det er dårlig stemning mellom mor og fraskilt barnefar, og det viser seg at det er han som skal ta i mot barnet på sykehuset :P

Han freaka helt ut og løp som en tulling inn på føden da han så henne :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske kleint når det er dårlig stemning mellom mor og fraskilt barnefar, og det viser seg at det er han som skal ta i mot barnet på sykehuset :P

Han freaka helt ut og løp som en tulling inn på føden da han så henne :fnise:

Hahaha! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at det er oversikt over antall timer spilt.. :plystre:

Hva er antallet ditt da?

Anonymous poster hash: ed70d...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:plystre:

klSqTin.png

Jeg hadde enten litt mer enn deg eller 200 og noe :P skal sjekke etterpå om jeg husker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blubberella

Jeg har litt sansen for den der duppeditten som kan få hele nabolaget til å danse, sovne, bli tissetrengte, sinte eller glade. Spesielt den der "dansefesten" når jeg fikk hele arbeidsplassen til å gjøre rare dancemoves mens de står og snakker jobb :ler:

Og endelig, på nivå 8 i karrieren fikk simmen min kontakt med en alien (prøvde iherdig med ormehullet mens hun var på nivå 7, uten hell). Som het noe så ordinært og kjedelig som Marianne Lund... Litt skuffa egentlig. Men jeg skjønner jo at greia er at de skal være forkledd som vanlige sims og dermed må hete noe helt vanlig for å ikke bli avslørt.

Genialt å ha lang påskeferie og dårlig vær akkurat nå! :biggrin:

(Og jeg har *kremt* 180 timer... :rodme::rolleyes:)

Endret av Blubberella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bare" 53 her!

Simmen min ble bortført av aliens, men ble ikke gravid. Skuffa!

Tror det bare er menn sim kan bli gravide med aliens.

Oppdaga også en alien i legekarrieren :) Skulle finne diagnose og gjorde en tredemølletest og fant ut at pasienten var en alien :) har også blitt bortført en gang.

Ser ut som at jeg skal få tid til å spille et par timer idag likevel :) må bare dusje og rydde litt først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr bare at nabolag du har tidligere avinstallert eller brukt ikke er tilgjengelige.

Anonymous poster hash: ed70d...822

Ja, jeg kan engelsk. Var bare om det var noen mulighet å få fikset det på, men jeg fant det ut til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...