Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å hindre dårlig woohoo?! :daane: Det er alltid en som syns det var dritdeilig og en som syns det var dårlig og så får jeg en negativ moodelet på grunn av det! Til og med om det elsker hverandre og passer sammen. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å hindre dårlig woohoo?! :daane: Det er alltid en som syns det var dritdeilig og en som syns det var dårlig og så får jeg en negativ moodelet på grunn av det! Til og med om det elsker hverandre og passer sammen. :(

Det er en bug etter den nyeste oppdateringen. Den er ganske kjent, så vil tro at det kommer en fiks ganske snart :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken andre sider laster der ned møbler, hårfrisyrer o.l fra? :) Vet om Thesimsresource.com, men flere bra sider? :)

Du burde lage deg en tumblr og følge creators der, beste måten å finne ny CC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lastet ned tsr workshop, men får ikke brukt den. Jeg klikker på "create new project", svaret jeg får er "no game paths selected, please set game paths in preferences". Jeg klikker da ok, og får opp en liste med med mapper å velge mellom, "global folders". Der står "Sims3 data (my documents)" og "Sims4 data (my documents). Har prøvd å velge den siste, men får ikke startet nytt prosjekt. Det kommer også opp en mappe med "sims3" og en med "sims4". På sims 3 er det mange undermapper, på sims 4 er det bare "base game", men jeg får ikke startet nytt prosjekt når jeg velger den heller.

Hvordan går jeg frem for å kunne bruke denne?

Edit: et spørsmål til, jeg har lastet ned et par tapeter og noen antrekk, men jeg finner dem ikke i spillet. Hvordan får jeg det til?

Endret av SiMa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som gidder å ha babier lenge? Jeg gjør dem bare om til barn med en gang... syns det er så kjedelig. :P

Jeg kunne godt tenkt meg småbarn tilbake. Jeg håper det kommer en The Sims 4: Generations EP.

Kanskje vi hadde fått småbarn da.

Det er mye fra TS3 Generations som jeg savner. :( Det var en av favorittene mine fra det forrige spillet.



Anonymous poster hash: 10047...8d0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man installere the sims 4 på to pc'er? F.eks hvis samboeren vil ha Sims 4 på sin Pc og jeg har lastet det ned på min Pc.. Eller blir det kluss da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man installere the sims 4 på to pc'er? F.eks hvis samboeren vil ha Sims 4 på sin Pc og jeg har lastet det ned på min Pc.. Eller blir det kluss da??

Det går fint, men en av dere bør spille som offline tror jeg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som gidder å ha babier lenge? Jeg gjør dem bare om til barn med en gang... syns det er så kjedelig. :P

Jeg kunne godt tenkt meg småbarn tilbake. Jeg håper det kommer en The Sims 4: Generations EP.

Kanskje vi hadde fått småbarn da.

Det er mye fra TS3 Generations som jeg savner. :( Det var en av favorittene mine fra det forrige spillet.

Anonymous poster hash: 10047...8d0

Nei. Jeg lot de gå fra babier til barn automatisk først for realismens skyld, men nå bare lar jeg dem bli barn med en gang :P

Jeg likte også godt generasjonspakka.

Nå kræsja spillet mitt igjen, men er ikke så lenge siden jeg lagra. Tror det eneste jeg mista var en dag med dårlig fortjeneste i butikken, så var kanskje like greit :P

Men orker ikke spille mer før imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tom for penger på butikken min! Når jeg trykker for overføring av penger skjer det ingenting.. Hva skal jeg gjøre, får ikke til å åpne butikken for å tjene penger heller. Hadde masse penger der for litt siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bygget et hus og laget meg en sim i Willow Creek og nå vil jeg flytte huset og simmen min til den nye verdenen som har kommet med sims 4 på jobben. Går dette ann? Og i så fall, hvordan? :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min ble akkurat bortført av romvesener!! Er det sånn at han er gravid nå eller!? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emh... er det noen som har The Sims 4 Nude mod? :P

Jeg husker jeg hadde det med The Sims 2. Hehe... men jeg hadde også en mod som gjorde at tenåringer kunne bli gravid (var jo tenåring selv) og den ga meg en skikkelig bugg sånn at jeg fikk aviser over hele tomten min!

Husker at jeg holdt på å skaffe meg denne moden også! Hahahaha! :rulle:

Med de undertøyene simmen har, så hadde det ikke vært rart i dag! lol



Anonymous poster hash: 10047...8d0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha jøss nå er mannen min gravid med en ailien :fnise:

Det ble min også! Så de gikk gravide sammen, fødte en dag mellom hverandre :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Hvordan blir dere gravide med alien?

Irriterende at de som er ansatt i butikken (har et bakeri) ikke gjør noe! Hun ene dukket ikke opp en gang! Måtte sparke hun og ansette ei ny ei, og hun kom så fort butikken ble stengt så åpnet igjen.

Og de gjør jo ingenting! Setter begge til å ta seg av kundene, for det tar så himla lang tid å fullføre et salg, har jeg to som er klare samtidig så blir den andre sur og stikker, for hun rekker ikke å gjøre ferdig kunden og komme seg til kunde nummer to. Har kjøpt sånn ting slik at hun gjør det fortere, nå rekker hun (min sim) to kunder. Men de ansatte gjør ingenting, kjefter og roser de, men ingenting funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bygget et hus og laget meg en sim i Willow Creek og nå vil jeg flytte huset og simmen min til den nye verdenen som har kommet med sims 4 på jobben. Går dette ann? Og i så fall, hvordan? :s

Jeg tror at du må lagre huset i galleriet, flytte husstanden til den tomme tomten i magnolia promenade, og så laste inn huset fra galleriet på den tomten. Tror det skal gå sånn. Kommer jo også an på om huset passer med tomtestørrelsen så klart.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig at man kan legge til minner nå :) Men kjedelig at man må fysisk legge bildene til som minner.. Det var jo så gøy i sims 3 å blad i gjennom fotoboken og se hva simmene har opplevd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...