Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Jeg må ha et aktivitetsbord. Men finner det jo ikke? :( er til ene barnet mitt som vil tegne..

Hvis det er for å tegne så er det her du finner det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en forskersim, og skulle gjerne vært i området rundt også når hun ikke er på jobb, men finner det ikke på kartet. Trodde det skulle være mulig å reise dit, jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en forskersim, og skulle gjerne vært i området rundt også når hun ikke er på jobb, men finner det ikke på kartet. Trodde det skulle være mulig å reise dit, jeg?

Det er desverre ikke mulig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp å feire bursdagrn til simmen før hun gikk på jobb forresten :) Men irriterende bug uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er for å tegne så er det her du finner det :)

Tusen takk! :) ikke rart jeg ikke fant det når jeg søkte på aktivitetsbord :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp å feire bursdagrn til simmen før hun gikk på jobb forresten :) Men irriterende bug uansett...

Ja det er mange irriterende bugs nå :( fint det ordnet seg for deg!

Hos meg har det kommet en bug som flere her har, at det tar lang tid før de faktisk utfører handlingene.

Og en bug som at når man er på jobb og den tiden som viser hvor lenge det er igjen av arbeidsdagen er helt klikk. Står 0:20, selv om jeg akkurat har startet osv.

Er det veldig vanlig med romvesener nå forresten? Som sagt har mannen min blitt tatt, og like etterpå henta de dama mi også :fnise: litt irriterende hvis det skal komme sånn hele tiden, og hvis de skal ta mannen min hele tiden så jeg får ailien babies hele tiden!! :fnise:

Et spørsmål. Når ailien babyen min var baby så kunne jeg velge å sende den tilbake til verdensrommet. Men nå har hun blitt barn, er det ikke mulighet til å gjøre det lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er mange irriterende bugs nå :( fint det ordnet seg for deg!

Hos meg har det kommet en bug som flere her har, at det tar lang tid før de faktisk utfører handlingene.

Og en bug som at når man er på jobb og den tiden som viser hvor lenge det er igjen av arbeidsdagen er helt klikk. Står 0:20, selv om jeg akkurat har startet osv.

Er det veldig vanlig med romvesener nå forresten? Som sagt har mannen min blitt tatt, og like etterpå henta de dama mi også :fnise: litt irriterende hvis det skal komme sånn hele tiden, og hvis de skal ta mannen min hele tiden så jeg får ailien babies hele tiden!! :fnise:

Et spørsmål. Når ailien babyen min var baby så kunne jeg velge å sende den tilbake til verdensrommet. Men nå har hun blitt barn, er det ikke mulighet til å gjøre det lenger?

Ja, har blitt bortført flere ganger nå. Men er bare damesimmene mine som blir bortført,hehe!

Tror at i sims 3, så kunne man velge å beholde eller sende bort alienbabier når dem var nyfødte. Man kunne ikke sende dem bort senere. Regner med at det er det samme i sims 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har blitt bortført flere ganger nå. Men er bare damesimmene mine som blir bortført,hehe!

Tror at i sims 3, så kunne man velge å beholde eller sende bort alienbabier når dem var nyfødte. Man kunne ikke sende dem bort senere. Regner med at det er det samme i sims 4.

Okei :) møtte aldri noen aliens i sims 3 jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) møtte aldri noen aliens i sims 3 jeg :fnise:

Hadde du årstiderpakka? Var i den pakka det var aliens :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mange irriterende bugs nå :( fint det ordnet seg for deg!

Hos meg har det kommet en bug som flere her har, at det tar lang tid før de faktisk utfører handlingene.

Og en bug som at når man er på jobb og den tiden som viser hvor lenge det er igjen av arbeidsdagen er helt klikk. Står 0:20, selv om jeg akkurat har startet osv.

Er det veldig vanlig med romvesener nå forresten? Som sagt har mannen min blitt tatt, og like etterpå henta de dama mi også :fnise: litt irriterende hvis det skal komme sånn hele tiden, og hvis de skal ta mannen min hele tiden så jeg får ailien babies hele tiden!! :fnise:

Et spørsmål. Når ailien babyen min var baby så kunne jeg velge å sende den tilbake til verdensrommet. Men nå har hun blitt barn, er det ikke mulighet til å gjøre det lenger?

Jeg har ikke fått opp noe på min unge hvert fall, bare når ho var spedbarn.

Liker at de kan ta på forkledning da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare teit at alle aliens har vanlige navn da :P Også da jeg dro til Sixam, så het alle Kari Nilsen, Bjørn Olafsen, Berit Jørgensen osv. :P

Syns også at TS4 har veldig lite variert navneutvalg på NPCer egentlig. En gang var det en mor og en datter som het akkurat det samme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare teit at alle aliens har vanlige navn da :P Også da jeg dro til Sixam, så het alle Kari Nilsen, Bjørn Olafsen, Berit Jørgensen osv. :P

Syns også at TS4 har veldig lite variert navneutvalg på NPCer egentlig. En gang var det en mor og en datter som het akkurat det samme :P

Jeg kom over ei som het Joika-Kari en gang. Da var jeg fornøyd. Haha.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du årstiderpakka? Var i den pakka det var aliens :)

Ja hadde det, men så ingenting av de uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig bare 1 tomt å bygge på i Magnolia Promenade?? Hva hvis man vil ha flere enn 1 butikk der?? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom over ei som het Joika-Kari en gang. Da var jeg fornøyd. Haha.

Haha! Husker at det var en sim som het Joika-Kari i ts3 :P

@Sitronmelis Du kan rive de andre butikkene som er der fra før av. Tror også at du kan lage butikker i de andre verdnene. Du må velge en tomt og velge butikk som tomtetype.

Jeg har ikke prøvd selv, men tror at det skal gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Husker at det var en sim som het Joika-Kari i ts3 :P

@Sitronmelis Du kan rive de andre butikkene som er der fra før av. Tror også at du kan lage butikker i de andre verdnene. Du må velge en tomt og velge butikk som tomtetype.

Jeg har ikke prøvd selv, men tror at det skal gå.

Åja fillern,da har jeg blandet. Var så sikker på at det var i ts4. Jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha! Husker at det var en sim som het Joika-Kari i ts3 :P

@Sitronmelis Du kan rive de andre butikkene som er der fra før av. Tror også at du kan lage butikker i de andre verdnene. Du må velge en tomt og velge butikk som tomtetype.

Jeg har ikke prøvd selv, men tror at det skal gå.

Okei.. Så kjedelig med så få tomter :( Når jeg går inn for å slette en tomt så kommer det bare opp at the sims 4 har sluttet å virke :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. Så kjedelig med så få tomter :( Når jeg går inn for å slette en tomt så kommer det bare opp at the sims 4 har sluttet å virke :grine:

Ja, kjedelig at det bare var et lite nabolag som fulgte med bare :( Hadde vært fint om det kom en ny verden istedet for Magnolia Promenade kan jo ikke akkurat kalles en verden... Men men.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om man kan kjøpe ferdigbygget hus noe sted?
Jeg er så ræva på å bygge hus at det ikke er morsomt å spille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om man kan kjøpe ferdigbygget hus noe sted?

Jeg er så ræva på å bygge hus at det ikke er morsomt å spille...

Du kan laste nes hus som andre spillere har bygd i galleriet :)

Jeg er skikkelig ræva på å forklare akkurat hvordan da, men det er ikke så vanskelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...