Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Ahh, sitter her og venter på min kode til å laste ned spillet fra Origin. Kjøpte på instant-gaming.com, og nå begynner jeg å lure på om de pengene jeg sparte ikke er verdt ventetiden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :) Beklager så mye om jeg er uopplyst og dette finnes tidligere i tråden.. Er sims4 kommet til Mac nå? Både hovudspillet og På jobben ? :)



Anonymous poster hash: 7f9f6...e36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortsatte på en familie jeg lagde før jeg kjøpte på jobben. Kvinnen i huset hadde nivå 7 på maling, så hun startet en kunstbutikk der hun selger bare originale malerier. Tjente et par 1000 allerede første dag. Etter noen dager drar hun inn 10 000 simoleoner. Veldig lukrativt! Hun jobber ca 8 timer per dag. Mannen i huset jobber derimot på sykehuset og tjener 180 simeoloner på en dag..

Jeg har alltid drømt om å starte bakeri selv, så jeg lagde meg en ny sim som skulle starte opp bakeri. Men etter å ha tjent flere tusen, ble dette kjedelig.. Simmen baker hele tiden på fritiden for å fylle bakeriet, og får solgt en god del bakevarer. De selges for 6 simeoloner stykket, så hun tjener kanskje 100 simeoloner dagen.. I tillegg til å bake må hun ta vare på kjøkkenhagen, og ut å fiske. Mye av baksten krever ferske ingredienser. Det er tøft å starte bakeri med andre ord!

Anonymous poster hash: d5cc0...6cc

Høres ut som jeg kanskje burde revudere, hehe. Syns ikke folka mine gjør annet enn å jobbe, spise og sove. Da blir det litt kjedelig i lengden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Beklager så mye om jeg er uopplyst og dette finnes tidligere i tråden.. Er sims4 kommet til Mac nå? Både hovudspillet og På jobben ? :)

Anonymous poster hash: 7f9f6...e36

Ja og ja :)

Det stod at jeg har spilt i 268 timer!

Har vasnkelig for å tro på atvdet stemmer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.jpg

Ooops, håper ikke dette stemmer

Ooooiiii! Og jeg trodde at mine timer var veldig mange :P

Jeg testet et serum på en kollega og plutselig sto han i fyr og flamme og alle fikk panikk, mens jeg satt og lo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har spilt På Jobben en del timer nå siden det kom ut og må si jeg er litt skuffet? .. Har prøvd meg på legeyrket, politi og butikk.. Vet ikke helt hva som er galt, men klarer ikke spille så lenge om gangen før det blir kjedelig.. Og jeg elsker i utgangspunktet slike Jobb-pakker.. Flere som føler det samme? Syns det blir mye lasteskjermer, mye repetering og så må du jo bruke ekstremt mye tid på jobben for å bli forfremmet.. Kjenner jeg irriterer meg over at jeg ikke klarer å spille så mye av gangen før det er kjedelig, hadde jo gledet meg så lenge til denne pakken :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt På Jobben en del timer nå siden det kom ut og må si jeg er litt skuffet? .. Har prøvd meg på legeyrket, politi og butikk.. Vet ikke helt hva som er galt, men klarer ikke spille så lenge om gangen før det blir kjedelig.. Og jeg elsker i utgangspunktet slike Jobb-pakker.. Flere som føler det samme? Syns det blir mye lasteskjermer, mye repetering og så må du jo bruke ekstremt mye tid på jobben for å bli forfremmet.. Kjenner jeg irriterer meg over at jeg ikke klarer å spille så mye av gangen før det er kjedelig, hadde jo gledet meg så lenge til denne pakken :(

Kan være enig i at legekarrieren blir repeterende. Samme oppgaver hele tiden.

Ellers har jeg bare prøvd forskerkarrieren såvidt, og den er morsommere så langt. Føler jeg ikke har fått spilt nok enda for å si hva jeg synes. Nå får jeg ikke tid til å spille mer før til neste uke, så jeg får se da.

Lasteskjermene plager meg ikke. Men vil ikke gå hjem fra jobb,hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjipt å måtte dra fra jobb så tidlig! Kjempegøy å være politi, litt kjedelig med lege, har ikke prøvd forsker enda. Ganske moro å ha egen butikk, men det var litt vanskelig.

Jeg digger lastskjermene. Spillet gikk så grusomt sakte før siden verdenen ble for stor. Nå er det mer fart i sakene ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er gøy! Har kun prøvd meg som politi, og jeg forlenger arbeidsdagen hele tiden for det er mye artigere å være på jobb :) har også åpnet egen butikk som jeg driver på fridagene mine. Litt vanskelig, men går i overskudd hver dag :) lønner seg å ansette folk med høy arbeidsmoral har jeg funnet ut, de gjør som regel jobben sin i stedet for å bare stå å prate om urelevante ting.

Hun ene som jobbet hos meg viste seg å være skyldig i en kriminellsak, så jeg sparket henne med engang :fnise:

Jeg fikk også opp informasjon om en blond, tenåringsgutt med shorts og jakke når jeg skulle arrestere noen. Så arresterte jeg en som var helt lik beskrivelsen. Men så var det feil.. Det viste seg og være Nina Caliente, men hun er jo dame, voksen og med rødt hår :vetikke: kan det være at man får opp feil informasjon der? Eller var det en bug?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det er litt smårusk i spillet nå... Plutselig etter at simmen kom til et visst nivå i karrieren (forsker) har jeg fått en beskjed hver gang hun kommer på jobb, ala "en gjenstand kan ikke lastes inn i spillet". Og så står det noe om at grunnen kan være at innholdet ikke eies av denne Origin-kontoen og at det har blitt fjernet. Og for første gang i TS4-historien sluttet plutselig spillet å fungere og slo seg av. Origin var plutselig frakoblet internett og kunne ikke koble seg på til tross for at nettet var helt i orden.

Mulig spillet (og PCn) fikk litt overload. Jeg tok nå omstart på maskina og nå funker i hvert fall Origin som normalt. Er litt spent på hvordan det går med spillet da jeg ikke husker helt når jeg lagret sist. Jeg håper bare jeg lagret etter at simmen ble gal forsker.

Jeg fikk forresten brann i huset (kjemisettet til dattera) som var omtrent umulig å slukke. Da jeg skulle slukke med frysestrålen sto en besøkende fyr i veien og veivet vilt rundt seg, og da han endelig flyttet seg tok simmen min fyr og måtte slukke seg selv. Brannen spredte seg inn i veggen og ut på taket og da klarte ikke simmen min å nå brannen med verken frysestråle eller brannslokningsapparat. Så da sto hun der da, som en idiot, og måtte vente på at brannen brant seg over hele taket og inn på naborommet. Først da kunne hun nå den med frysestrålen, men da klarte hun igjen å labbe rett inn i flammene og ta fyr. Da hun fikk slukket seg selv, brant brannen ut av seg selv og halve møblementet måtte erstattes. Og simmen min var både dritsur, sulten og trøtt. pluss at hun hadde tisset seg ut på plena mens brannen herjet. Gaaah jeg savner brannbilen i spillet! :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får dere råd til fine store hus? Jobber og skriver bøker som bare faen, er nå på 90k. Enda bor familien i et knøttlite hus. Tar jo en evighet dette :P



Anonymous poster hash: ed70d...822
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan får dere råd til fine store hus? Jobber og skriver bøker som bare faen, er nå på 90k. Enda bor familien i et knøttlite hus. Tar jo en evighet dette :P

Anonymous poster hash: ed70d...822

Prøv å male malerier og selg de til samler eller kunstgalleriet! Det får jeg masse på ihvertfall :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får dere råd til fine store hus? Jobber og skriver bøker som bare faen, er nå på 90k. Enda bor familien i et knøttlite hus. Tar jo en evighet dette :P

Anonymous poster hash: ed70d...822

Ellers kan man jo jukse med juksekoder. Motherlode gir deg 50 000 simoleoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker jeg Internett når jeg spiller sims 4? Hvordan kan jeg spille "offline" isåfall?

Anonymous poster hash: d5cc0...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blubberella

Bruker jeg Internett når jeg spiller sims 4? Hvordan kan jeg spille "offline" isåfall?

Anonymous poster hash: d5cc0...6cc

Det går helt fint an å spille offline. Du bare starter spillet som vanlig :) Det eneste er at du jo ikke kan logge deg på galleriet og laste ned hus o.l. mens du spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått oppdateringen med påskeegg, kjeller osv? Jeg ser ikke ut til å ha fått den og spillet er oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått oppdateringen med påskeegg, kjeller osv? Jeg ser ikke ut til å ha fått den og spillet er oppdatert.

Kjeller er en egen veggtype :) Altså den veggtypen med mur. Ikke så lett å finne!

Påskeegg finner du når du høster planter, bær eller urter.

Spillet mitt henger seg opp når gamla dør! Har to stk i familien og når mannen med ljåen kommer så stopper alt. Sover hun andre så blir aldri behovsmåleren grønn (tiden går) og jeg får ikke til å trykke på noe som helst. Mannen med ljåen står bare ovenfor hun som dør og gjør ingenting. Ventet i et halvt døgn (spilltid) før jeg ikke gadd mer og avsluttet det. Mens noen dør så kan man ikke lagre så all progresjonen min hos den familien ble tapt.

Jeg prøvde igjen og akkurat det samme skjedde!! Løsningen blir vel å flytte ut gamla dagen før hun skal dø tror jeg.

Flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Spillet mitt har sluttet å virke for andre gang på kort tid! Irriterende! :sur: Er det flere som opplever mer kræsj og tøys etter oppdatering og installering av "På jobben"? PCn min skal være evig god nok til Sims 4 og vel så det, så det skal ikke være den som tuller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...