Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Noen andre med whickedwhims her? Jeg må gå tilbake til verden og tilbake hver gang simmene mine har seg for å få de til å stoppe. Hjelper ikke å avbryte, de forsetter bare allikevel:fnise: Noen som vet hvordan jeg fikser det?

Anonymkode: d7ee0...c8d

Lenge siden du har oppdatert moden? Det kom en ny oppdatering den 15.

Jeg lastet ned den pakken med støvsuger, spilte på familien min i omtrent en time før jeg holdt på å klikke og deaktiverte støvet. Simmene gjorde liksom ikke annet enn å støvsuge, og hybelkaninene var alltid i veien for seng, kjøleskap, skrivebord og alt annet. Såå.. Det var jo verdt pengene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Ariana807 skrev (På 18.3.2021 den 16.39):

Om noen er interessert, fikk opp en annonse med «salg på sims 3 og 4 på origin» 😄 har ikke sjekket selv hvor mye og hvilke pakker det gjelder.

Oversikt over hva som er på salg her: https://www.origin.com/nor/no-no/store/browse?fq=franchise:the-sims,price:on-sale

3 bundles fra Sims 4 som er på 20% rabatt, ellers er resten av enkeltpakkene til Sims 3 og 4 på 50% rabatt :)

Anonymkode: 95fef...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
bippo skrev (På 19.3.2021 den 0.27):

Lenge siden du har oppdatert moden? Det kom en ny oppdatering den 15.

Jeg lastet ned den pakken med støvsuger, spilte på familien min i omtrent en time før jeg holdt på å klikke og deaktiverte støvet. Simmene gjorde liksom ikke annet enn å støvsuge, og hybelkaninene var alltid i veien for seng, kjøleskap, skrivebord og alt annet. Såå.. Det var jo verdt pengene. 

Hvordan oppdaterer man?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva skjer?! Hvorfor får jeg ikke til å slå på CC? Startet opp spillet og den er huket av for at det ikke er lov. Men det er også grått i innstillinger, så jeg får verken slått det av eller på. 
Tillater ikke EA cc lengre? 

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvordan oppdaterer man?

Laster ned moden på nytt og erstatter de gamle filene med de nye. :) Ikke noe hokus pokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Matas skrev (På 4.3.2021 den 16.02):

Jeg kjøpte throwback og støv på hjernen. Elsker throwback grunnet klær og sko, det var jo grunnen til at jeg kjøpte den. Støv på hjernen er bare irriterende, og jeg tror jeg slo av funksjonene for støv etter 10 minutter😂 Ser i flere grupper at mange elsker den pakka, men jeg har andre ting å gjøre i Sims enn å støvsuge eller rydde støv hele tida😅

Den støvpakka vurderer jeg hardt å avinstallere! Det eneste som er gøy med den pakka er at hybelkaninene gir deg penger og verdifulle ting hvis du tar godt vare på dem. Ellers er den bare full av bugs og forferdelig irriterende. Dette har jeg opplevd så langt:

Simmen må ha gooood plass rundt hybelkaninene, hvis ikke nekter den å støvsuge og mener det ikke er plass.

Når man gir beskjed om å støvsuge gulvet, går simmen ut og støvsuger plenen istedet.

Ofte tar støvet og hybelkaninene helt av hvis simmen støvsuger. Jeg har opplevd flere ganger at hvis man støvsuger bort én hybelkanin, så popper det plutselig opp tre nye hybelkaniner og støvflekker. Det blir faktisk verre jo mer simmen støvsuger.

Jeg har opplevd stadig oftere at simmen stopper midt i matlaginga og går for å støvsuge enten gulvet eller plenen.

Prøver man å gå inn i spillinnstillingene og slå av støvsystemet, går det bare ei lita stund, så popper det plutselig opp hybelkaniner og støv igjen. De forsvinner hvis man går inn i innstillingene og slår støvsystemet på og av igjen, men det funker bare ei kort stund, så popper støvdottene opp igjen...

En annen bug, som er mer rar enn plagsom, er at hver gang simmen min resirkulerer i resirkuleringsmaskinen, blir hun automatisk veldig lykkelig for at hun har et plettfritt og rent hjem. Hver eneste gang! Og det uavhengig av om hun har det rent i huset eller ikke.

Egentlig 50 kr rett i dass, og jeg burde fulgt magefølelsen som sa at denne kit-pakka burde jeg la være å kjøpe.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Andre som har en irriterende bugs i spillet, hvor alt som har med rengjøring å gjør er blank? Altså boblen for å rengjøre vasken er tom, den er blank slik som på bilde under. Den boblen uten tekst, er det som er å rengjøre. Det gjelder alt som er skitten, alle kommandoer om å rengjøre, uavhengig av objekt, er blank! 

1533798070_Utennavn.jpg.f653e0683801100805ace5f5952f4e34.jpg

Jeg har ikke den støv-pakken. Så det er ikke det, men det kan vell være den som kan for dette, eller? Har prøvd å oppdatere spillet og å reparere spillet, ingen forskjell. Vært slik i 2 dager nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Andre som har en irriterende bugs i spillet, hvor alt som har med rengjøring å gjør er blank? Altså boblen for å rengjøre vasken er tom, den er blank slik som på bilde under. Den boblen uten tekst, er det som er å rengjøre. Det gjelder alt som er skitten, alle kommandoer om å rengjøre, uavhengig av objekt, er blank! 

1533798070_Utennavn.jpg.f653e0683801100805ace5f5952f4e34.jpg

Jeg har ikke den støv-pakken. Så det er ikke det, men det kan vell være den som kan for dette, eller? Har prøvd å oppdatere spillet og å reparere spillet, ingen forskjell. Vært slik i 2 dager nå. 

Jeg har hatt samme problemet etter at Bust the Dust kom ut. Håper det kommer litt bug-fixes i patchen som kommer ut i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
bippo skrev (52 minutter siden):

Jeg har hatt samme problemet etter at Bust the Dust kom ut. Håper det kommer litt bug-fixes i patchen som kommer ut i dag. 

Bra det ikke er mitt spill da. Regnet med at det måtte være noe med den, siden den bust the dust har masse bugs. Glad jeg ikke kjøpte den, selv om at jeg liker tanken på konseptet av det. 

Lurer på når oppdateringen kommer! vil ha bunkbeeeds

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har lyst på en stor familie, med høye regninger. Jeg prøver å velge så dyre møbler som jeg kan. Akkurat nå så eier jeg en tomt i en random by. Men lurer på.. er det dyrere å eie en penthouse? Vil det legge på ekstra på regningen, enn å eie den største tomten som finnes? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg har lyst på en stor familie, med høye regninger. Jeg prøver å velge så dyre møbler som jeg kan. Akkurat nå så eier jeg en tomt i en random by. Men lurer på.. er det dyrere å eie en penthouse? Vil det legge på ekstra på regningen, enn å eie den største tomten som finnes? 

Du kan kjøpe dyre ting og legge til i household inventory, jeg syns å huske at det påvirker regningene. Jeg tror det blir dyrere å ha stor tomt? Med basseng og masse elektriske ting osv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
On 3/22/2021 at 5:16 PM, AnonymBruker said:

Men dere..

I morgen får vi køyesenger!

Anonymkode: 4caa5...379

Laster ned oppdateringen nå, veldig spent!

Anonymkode: 95914...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
bippo skrev (2 minutter siden):

Du kan kjøpe dyre ting og legge til i household inventory, jeg syns å huske at det påvirker regningene. Jeg tror det blir dyrere å ha stor tomt? Med basseng og masse elektriske ting osv? 

Prøver å få opp verdien på alt, men det som er dyrest, er styggest av møbler. Veldig frustrerende. 
Basseng har jeg ikke tenkt på. Har tenkt å teste penthouse og se om det er dyrere. tomteskatten er i alle fall høyere, får lage ekstra etasjer og håp det blir dyrere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oppdaterte spillet. Startet spillet, for så å få en varsel fra AVG. "TS4_x64.exe prøver å endre gameversion.text i den beskytede mappen documents". For så å påstå det er snakk om "beskyttelse mot løsepengevirus".
Dette må være tull/falsk advarsel, ikke sant? Andre som har fått det samme varselet av det nye oppdateringen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Oppdaterte spillet. Startet spillet, for så å få en varsel fra AVG. "TS4_x64.exe prøver å endre gameversion.text i den beskytede mappen documents". For så å påstå det er snakk om "beskyttelse mot løsepengevirus".
Dette må være tull/falsk advarsel, ikke sant? Andre som har fått det samme varselet av det nye oppdateringen? 

Høres ut som virus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Høres ut som virus.

Kjørte 2 virusprogrammer og ingen fant noe. Må være en feil. 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kjørte 2 virusprogrammer og ingen fant noe. Må være en feil. 🤷‍♀️

Har du prøvd å reparere spillet i Origin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...