AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #6081 Del Skrevet 17. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du? Årstider selvfølgelig. Anonymkode: ed70d...822 Fordi det regner og snør? Anonymkode: ec9f4...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 17. august 2019 #6082 Del Skrevet 17. august 2019 Skiftende vær og temperaturer. Aktiviteter og høytider relatert til sesongene. Barn får kan melde seg inn i speideren. Du kan skaffe deg bier. Du kan bli botaniker. Du kan bli gartner. Nye klær og hårfrisyrer. Nytt i byggemodus Og mye mer. 😄 Jeg vet ikke om sesonger er min favoritt, men jeg angrer ikke på at jeg kjøpte den pakken. Den er liksom et must hvis man liker spillet veldig godt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #6083 Del Skrevet 17. august 2019 17 minutter siden, Chiyo skrev: Skiftende vær og temperaturer. Aktiviteter og høytider relatert til sesongene. Barn får kan melde seg inn i speideren. Du kan skaffe deg bier. Du kan bli botaniker. Du kan bli gartner. Nye klær og hårfrisyrer. Nytt i byggemodus Og mye mer. 😄 Jeg vet ikke om sesonger er min favoritt, men jeg angrer ikke på at jeg kjøpte den pakken. Den er liksom et must hvis man liker spillet veldig godt. Tusen takk for det gode svaret!! 😄 Anonymkode: ec9f4...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 18. august 2019 #6084 Del Skrevet 18. august 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Spørsmål: Omtrent alle sier at "Årstider" er så fantastisk og at det gjorde hele spillet komplett. Hvorfor er denne pakken så fantastisk og utgjør en forskjell for spilleopplevelsen? Anonymkode: ec9f4...936 En ting med denne pakken er at den gjør noe med spillet uten at du gjør noe. Været er der. Det gir noe til spillet og spillopplevelsen uten at du aktivt må gjøre noe som helst 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 18. august 2019 #6085 Del Skrevet 18. august 2019 Off the grid er så ulogisk at det gjør vondt. Ene simmen min levde off the grid og hadde et gammelt brukt kjøleskap. Hun fikk ikke lage seg frokostblanding eller appelsinjuice fordi man visstnok trenger en mikrobølgeovn for å lage disse to rettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 19. august 2019 #6086 Del Skrevet 19. august 2019 13 timer siden, Ardwinna skrev: Off the grid er så ulogisk at det gjør vondt. Ene simmen min levde off the grid og hadde et gammelt brukt kjøleskap. Hun fikk ikke lage seg frokostblanding eller appelsinjuice fordi man visstnok trenger en mikrobølgeovn for å lage disse to rettene. Hvis du kjøper en kjølebag så kan simmene spise disse måltidene Jeg pleier ha kjølebag og grill når jeg spiller off the grid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 19. august 2019 #6087 Del Skrevet 19. august 2019 (endret) Iiiiiik! 23 timer til vi får vite noe om Realm of Magic!!!! JEG GLEDER MEG! PS. Kan jeg bare understreke hvor utrolig urettferdig det er å ligge ut en sånn 24 timer før man får noe info??? Jeg vil vite NÅÅÅÅÅ. Endret 19. august 2019 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. august 2019 #6088 Del Skrevet 19. august 2019 2 minutter siden, Chiyo skrev: Iiiiiik! 23 timer til vi får vite noe om Realm of Magic!!!! JEG GLEDER MEG! PS. Kan jeg bare understreke hvor utrolig urettferdig det er å ligge ut en sånn 24 timer før man får noe info??? Jeg vil vite NÅÅÅÅÅ. krysser fingrene for at det gir meg spillegleden tilbake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 19. august 2019 #6089 Del Skrevet 19. august 2019 12 minutter siden, Chiyo skrev: Iiiiiik! 23 timer til vi får vite noe om Realm of Magic!!!! JEG GLEDER MEG! PS. Kan jeg bare understreke hvor utrolig urettferdig det er å ligge ut en sånn 24 timer før man får noe info??? Jeg vil vite NÅÅÅÅÅ. Min reaksjon: 🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 19. august 2019 #6090 Del Skrevet 19. august 2019 På 8.3.2017 den 11.43, AnonymBruker skrev: Lastet ned sexanimasjonene til simmene og jeg satt nå her å rødmet litt for meg selv Men morsomt at de endelig kan ha realistisk sex, nå blir det mye utroskap i byen min Anonymkode: 38a72...33a Prøvde den selv, men den kom stadig vekk med feilmeldinger og at jeg måtte starte spillet på nytt, så jeg fjernet den. Derimor har jeg fått tak i hore-modden, tror ikke simmene mine har tjent så mye spenn på så kort tid før. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kverrulanten Skrevet 19. august 2019 #6091 Del Skrevet 19. august 2019 2 minutter siden, SardintrollReturns skrev: Prøvde den selv, men den kom stadig vekk med feilmeldinger og at jeg måtte starte spillet på nytt, så jeg fjernet den. Derimor har jeg fått tak i hore-modden, tror ikke simmene mine har tjent så mye spenn på så kort tid før. xD Hvordan i alle dager får dere det til??😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 19. august 2019 #6092 Del Skrevet 19. august 2019 (endret) 5 timer siden, -Missi- skrev: Hvis du kjøper en kjølebag så kan simmene spise disse måltidene Jeg pleier ha kjølebag og grill når jeg spiller off the grid. Ja jeg vet det. Hun hadde avansert fra kjølebag til kjøleskap etterhvert som hun fikk mer penger og større plass. Jeg skjønner bare ikke helt hva de tenkte på da de laget off the grid... De burde ha gjort ting mer logisk, og også laget noen spesialgjenstander for off the grid living. F.eks. campingdusj, liten grill, utedass/portapotti, gassdreven komfyr og kjøleskap, fine lamper som går på batteri eller er stearin/oljelamper, osv. Jeg føler off the grid er litt sånn halvhjertet gjennomført. De kunne ha gjort mye mer ut av det. Endret 19. august 2019 av Ardwinna Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 19. august 2019 #6093 Del Skrevet 19. august 2019 14 minutter siden, Kverrulanten skrev: Hvordan i alle dager får dere det til??😂 Jeg bare googla og fant. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 19. august 2019 #6094 Del Skrevet 19. august 2019 Skal vi spekulere om Realm of Magic? Det ser jo ut om at det er en slags portal på det bildet. Ser jo ut som vi får en ny verden, men kan vi bo der? Kanskje hvis man går gjennom portalen så kommer man til et nabolag som er ganske svært, og hvor man kan fly rundt på sopelimer eller noe. 🤔 Vi MÅ få sopelimer, ellers blir jeg ikke med! Tror dere at alle simmer vil kunne bruke magi? Eller tror dere man må bli født heks eller trollmann? Og tror dere at man kan bruke magi i alle verdener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficente Skrevet 20. august 2019 #6095 Del Skrevet 20. august 2019 På 17.8.2019 den 2.25, Ariana807 skrev: Sims har alltid vært på pc. Vet jeg testet litt sims 2 på konsoll, men fant jo ikke ut av hvordan gjøre noe som helst uten mus og tastatur 😅 Så for meg finnes det ikke noe logikk i sims på konsoll, litt det samme som jeg aldri kunne helt klart å spille noe som Ni No Kuni 2, Marvel Ultimate Alliance 3 på pc. Men er jo kjekt at vi alle har mulighet til å spille på hva man liker av platform Ja har spilt sims 3 å pc men 4 kjøpte jeg på ps4, føler det er noe begrensninger å litt mindre muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 20. august 2019 #6096 Del Skrevet 20. august 2019 https://simsvip.com/2019/08/19/the-sims-4-realm-of-magic-official-trailer-coming-tomorrow/ Er det bare meg, eller ser det ut som den blonde simmen der er inspirert av Sabrina Spellman? Hårfargen er jo litt feil, men sveisen, genseren og den røde blazeren er jo litt lik. Håper det er flere klær i pakken som er inspirert av den serien, syns det er mye bra stil der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 20. august 2019 #6097 Del Skrevet 20. august 2019 (endret) Ja 10 september (pc/mac), da braker det løs 😄😄 Jeg ble litt... det virket som om mye er likt som med vampyrer, så er veldig redd jeg kommer til å gå lei fort. Men håper at jeg tar feil. Det virket jo også bra. Tror det kan bli en kjekk pakke Endret 20. august 2019 av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. august 2019 #6098 Del Skrevet 20. august 2019 (endret) Chiyo skrev (På 19.8.2019 den 17.39): Iiiiiik! 23 timer til vi får vite noe om Realm of Magic!!!! JEG GLEDER MEG! PS. Kan jeg bare understreke hvor utrolig urettferdig det er å ligge ut en sånn 24 timer før man får noe info??? Jeg vil vite NÅÅÅÅÅ. . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 20. august 2019 #6099 Del Skrevet 20. august 2019 Aaah så kult at de bruker K.Flay som trailermusikken ❤️ digger henne. Ser ut som om vi hvertfall får en ny verden å bo i, jeg kjenner ikke igjen den skogen de viser helt til å begynne med hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 20. august 2019 #6100 Del Skrevet 20. august 2019 (endret) Heksekjele og sopelime!!! Jaaaaa! 🥳🤩 Jeg gleder meg! Ser ut som en liten verden. Kanskje en fellestomt? Edit: Det virker som om portalen er i en ny verden med fjell og skog, og så kommer vi opp i verdensrommet eller noe til denne "realm og magic". Det virker som om selve magiverden bare en tomt man muligens kan bo på, men det går helt greit for meg. Jeg syns det virker som en bedre plass for fellestomter. Endret 20. august 2019 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå