Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

349 kr for årstider.... bruker det å være så dyrt? 

Det er samme pris som de andre utvidelsespakkene til Sims 4, ja. 

Anonymkode: 4a090...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 1.6.2018 den 17.07):

Det er samme pris som de andre utvidelsespakkene til Sims 4, ja. 

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

:) Ja, jeg kommer nok til å vente til den kommer på salg, selv. Får se litt an på anmeldelsene om jeg kjøper den i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med å få det til bursdagen. Har bursdag den 21., og har allereie lagt inn aksjer hos min kjære sambuar. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dyrt ja, må for alt i verden ikke legge sammen prisen på alle pakkene 🙀😬 for det har gått mye penger med i det spillet 😅😆 men også mye morro!

Gleder meg sinnsykt til den nye pakken kommer ut! Da blir det ikke noe sosialt den helgen for å si det slik! 😂👍🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet er nedlastet om 15 min, så har ikke tid til å lete igjennom tråden :)

Finnes det pengekoder i dette spillet og noe ala MAxmotives fra Sims 2? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Macro skrev:

Finnes vel rosebud og motherlode som er pengekoder, trur eg. Veit ikkje kva MaxMotives er, så der kan eg ikkje hjelpe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 hours ago, Macro said:

Hvis du bruker testingcheats, så er det bare å skrive money og den summen du ønsker opp til 9999999

Anonymkode: 58239...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.5.2018 den 14.27, -Missi- skrev:

Hehe nå lo jeg godt:fnise: Simmen din gikk vertfall all inn når det gjaldt ostesmørbrød:skratte: Fortell gjern mer om challengen din underveis morsomt å følge med på :)

Gikk litt lei, spesielt etter at jeg ikke klarte et av kravene tidlig i utfordringen... Goldie har flyttet til ei tomt i "Radiation springs" men reglene for når hun kan lage ting og når hun kan selge dem gjør bare utfordringen kjedelig synes jeg. Jeg liker å følge utfordringer men når ting tar for lang tid og reglene blir for mange mister jeg fort interessen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ardwinna skrev:

Gikk litt lei, spesielt etter at jeg ikke klarte et av kravene tidlig i utfordringen... Goldie har flyttet til ei tomt i "Radiation springs" men reglene for når hun kan lage ting og når hun kan selge dem gjør bare utfordringen kjedelig synes jeg. Jeg liker å følge utfordringer men når ting tar for lang tid og reglene blir for mange mister jeg fort interessen :P

Ser den, er veldig enig i akkurat det, blir det for mange regler detter jeg litt av og da forsvinner litt av moroa :P Dette gjelder ikke bare for sims men generelt i livet har jeg merket :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, -Missi- skrev:

Ser den, er veldig enig i akkurat det, blir det for mange regler detter jeg litt av og da forsvinner litt av moroa :P Dette gjelder ikke bare for sims men generelt i livet har jeg merket :fnise:

Jepp! :ler:

Nå har jeg startet opp nytt spill der jeg fyller Newscrest med diverse snåle folk. Til nå har det flyttet inn en snobbefamilie, en alenemor med datter og katt, og en meget suspekt familie med et stort, mørkt murhus. Jeg skal lage flere men har ikke bestemt meg for hvilke typer mennesker jeg burde ha med.
For å gjøre det enkelt har jeg også lastet ned noen ferdige fellestomter fra galleriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har vi hatt vind før den nyeste oppdateringen? Jeg oppdaterte spillet mitt i går, og jeg la merke til at noen busker på den ene fellestomten svaiet som om de blåste ute. Jeg kan ikke huske at vi hadde dette før. 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2018 den 16.50, AnonymBruker skrev:

Har vi hatt vind før den nyeste oppdateringen? Jeg oppdaterte spillet mitt i går, og jeg la merke til at noen busker på den ene fellestomten svaiet som om de blåste ute. Jeg kan ikke huske at vi hadde dette før. 

Anonymkode: 10047...8d0

Busker og gardiner (hvertfall flere av dem, om ikke alle) har alltid rørt litt på seg 😊

Lurte på om flere av dere har disse bugene: når simmene spiser ved samme bord må de alltid reise seg opp og klemme før de kan prate sammen ved bordet. Det er helt sinnsykt irriterende.

En annen bug er at voksne simmer selv velger å sette på barnekanalen, også kjeder de seg halvt i hjel. Whyyyyy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sletta nettopp cachene mine for å se om det hjalp med treigt spill. At jeg ikke visste om dette før! Spillet er jo mye bedre nå. Det henger seg ikke opp i det hele tatt. Jeg trodde maskinen min bare var gammel og dårlig, men jeg har bare aldri slettet noen cacher i mappen min. 😅

Er det forresten noen som har hatt problem med tenåringer eller voksne simmer som går som småbarn? Jeg fant ut at det er flere som har fått det med simmer som hadde ambisjonen "vill" som småbarn og at de skjer når de blir energiske og de får et småbarn moodlet hvor det står "løp, løp, løp", men jeg aner ikke hvordan jeg kvitter med med buggen. Det virker å skrive "simsremove_all_buffs", men det kommer jo tilbake hver gang simmen min trener eller bare føler seg energisk. :roll:  Jeg begynner å bli rimelig lei. Vurderer å la han gjøre dama si gravid en gang til før han mystisk forsvinner. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chiyo skrev:

Jeg sletta nettopp cachene mine for å se om det hjalp med treigt spill. At jeg ikke visste om dette før! Spillet er jo mye bedre nå. Det henger seg ikke opp i det hele tatt. Jeg trodde maskinen min bare var gammel og dårlig, men jeg har bare aldri slettet noen cacher i mappen min. 😅

Er det forresten noen som har hatt problem med tenåringer eller voksne simmer som går som småbarn? Jeg fant ut at det er flere som har fått det med simmer som hadde ambisjonen "vill" som småbarn og at de skjer når de blir energiske og de får et småbarn moodlet hvor det står "løp, løp, løp", men jeg aner ikke hvordan jeg kvitter med med buggen. Det virker å skrive "simsremove_all_buffs", men det kommer jo tilbake hver gang simmen min trener eller bare føler seg energisk. :roll:  Jeg begynner å bli rimelig lei. Vurderer å la han gjøre dama si gravid en gang til før han mystisk forsvinner. :P 

Kva er dette? :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...