Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

1 time siden, Chiyo skrev:

Visste at man kunne få narkotika, men ante ikke at de kunne drepe hverandre! 😕 

Men de modsene frister ikke meg helt. :P 

Var to forskjellige mods. Eine var narkotika-mod, og den andre var vald. Tenkte å la ein av simmane mine hamne på eit narko-kjør, og kanskje komme på kanten med dealere og overmenn. Kan bli farlige greier. :ninja: Tviler på at det blir veldig mange mord då, men ein del slossing kan det bli. Og man kan også bli lommetyv i den modden óg. Føler dei legger til eit ekstra level av realisme til spelet, så sjølv om eg ikkje kjem til å bruke modden veldig mykje, så er mogelegheita der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Når får vi vite det tror dere? 6 tiden? 
 

I følge en twitter-melding jeg så ~19.00 😊😊 men kommer selv til å refeesh konstant frem til det dukker opp noe :fnise:

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Ariana807 skrev (På 24.5.2018 den 16.57):

I følge en twitter-melding jeg så ~19.00 😊😊 men kommer selv til å refeesh konstant frem til det dukker opp noe :fnise:

w:fnise:

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omg... kan de ikke vare si det nåååå! Jeg har ikke Twitter så jeg bare ser her inne. 😏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad jeg har fri fra alt når spillet kommer ut! 😍 Gleder meg! 🙃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh!!! Kanskje faktisk spillet blir bedre nå!!! Gleder meg!

Anonymkode: 0fa00...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..ikke at det var noe særlig der vi ikke hadde i sims 3 da.

Anonymkode: cba65...83e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at det blir litt mer enn bare vær og festivaler eller noe, fordi der blir veldig likt The Sims 3. Jeg gleder meg, men jeg håper de har funnet på noe litt nytt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, egen værmaskin for onde simmer! :ler:

Denne pakka kommer jeg nok garantert til å kjøpe ja! Spillet blir litt gøyere med årstider. Men håper det blir som i Sims 3 at man kan velge å slå av årstidene eller velge hvilke årstider man vil spille med. Ellers kan man fort bli lei. Dessuten er det jo gøy å ha en sommer-verden og en vinter-verden osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ut som vi får drivhus og en slags hagestasjon! Simmene kan bli botaniker eller blomsterdekoratør!:bond: Mine simmer gjør mye hagearbeid, så det er gøy!  Jeg lurer på om man kan tjene mye på å ha bier.

Jeg har også savnet et huskestativ til barna! Så jeg gleder meg til å få det tilbake.

I videoen er det en brannhydrant i bakgrunnen. Har vi det? Eller tror dere det kommer som dekorasjon? Jeg syns i alle fall det bye bordet vi får var fint. Det lave store. 

Ahhh nå gleder jeg mer enda mer! Jeg leste ikke teksten som kom med først gang, men nå når jeg fant ut at jeg kan bli botaniker eller blomster dekoratør så gleder jeg meg sykt. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg gjorde en brøler i utfordringen jeg holder på med... Så nå har jeg egentlig tapt hele dritten :( Jeg ble litt for ivrig med å feire bursdagen til arvingen og glemte at man skulle fullføre en barneambisjon før de går fra barn til tenåring. Gaaaah! Jaja, dritt heller, jeg spiller videre for å se om jeg klarer resten.

Det er forresten en regel jeg ikke skjønner ved denne utfordringen; at man skal fullføre en voksen ambisjon før man kan forlate bunkersen, men samtlige innebærer ett eller annet som krever at man enten får en karriere, drar til et offentlig sted (museum, treningsstudio o.l.) eller møter andre simmer. Alt dette krever jo at man må forlate bunkersen! Det nærmeste jeg fant ut kanskje går an er renessansesim, og så velge karrierer der man kan jobbe hjemme. Aner ikke om det går det heller.
Gleder meg mest til arvingen skal ut av bunkersen for å overleve ute i "Radiation Springs"! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Ardwinna skrev:

Æsj, jeg gjorde en brøler i utfordringen jeg holder på med... Så nå har jeg egentlig tapt hele dritten :( Jeg ble litt for ivrig med å feire bursdagen til arvingen og glemte at man skulle fullføre en barneambisjon før de går fra barn til tenåring. Gaaaah! Jaja, dritt heller, jeg spiller videre for å se om jeg klarer resten.

Det er forresten en regel jeg ikke skjønner ved denne utfordringen; at man skal fullføre en voksen ambisjon før man kan forlate bunkersen, men samtlige innebærer ett eller annet som krever at man enten får en karriere, drar til et offentlig sted (museum, treningsstudio o.l.) eller møter andre simmer. Alt dette krever jo at man må forlate bunkersen! Det nærmeste jeg fant ut kanskje går an er renessansesim, og så velge karrierer der man kan jobbe hjemme. Aner ikke om det går det heller.
Gleder meg mest til arvingen skal ut av bunkersen for å overleve ute i "Radiation Springs"! :)

Det finnes en voksen ambisjon som handler om å spise ostesmørbrød, den kan du bruke! Den låses opp/dukker opp etter at simmen din har spist mye ostesmørbrød over et par dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...