Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer kl 00 mener jeg :) http://simscommunity.info/2018/06/13/countdown-to-the-release-of-the-sims-4-seasons-with-different-time-zones/

Dersom man bruker vpn så vil man allerede nå få tilgang til spillet 

Anonymkode: 0b78b...404

Vet du fra hvilket land? Prøvde VPN fra USA, men får ikke laste ned før 22... /;

Anonymkode: 6ad56...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du fra hvilket land? Prøvde VPN fra USA, men får ikke laste ned før 22... /;

Anonymkode: 6ad56...8cd

mener at man må ha forhåndsbestilt også, men et av de landene der man allerede har mulighet til å spile spillet tenker jeg :P USA vil ikke ha muligheten før i morgen kveld norsk tid

Anonymkode: 0b78b...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

mener at man må ha forhåndsbestilt også, men et av de landene der man allerede har mulighet til å spile spillet tenker jeg :P USA vil ikke ha muligheten før i morgen kveld norsk tid

Anonymkode: 0b78b...404

Jeg har forhåndsbestilt. Googlet og fant ut av man kan koble seg til New Zealand. Gjorde det, og nå laster det ned 😀😀😀😀

Anonymkode: 6ad56...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har forhåndsbestilt. Googlet og fant ut av man kan koble seg til New Zealand. Gjorde det, og nå laster det ned 😀😀😀😀

Anonymkode: 6ad56...8cd

flott! 😄 Australia, Japan og Sør-Korea har også spillet tilgjengelig nå 

Anonymkode: 0b78b...404

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 21.6.2018 den 20.19):

Det kommer kl 00 mener jeg :) http://simscommunity.info/2018/06/13/countdown-to-the-release-of-the-sims-4-seasons-with-different-time-zones/

Dersom man bruker vpn så vil man allerede nå få tilgang til spillet 

Anonymkode: 0b78b...404

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har problemet med den nye oppdateringen? Ingen av mine scriptmods fungerer, derfor kan jeg ikke bruke Mc command center til jukse med ferdigheter. Det virker heller ikke å bruke kode til å få ferdigheter. Grunnen er at jeg vil at barna mine skal få fiske ferdigheter når de fisker, men det får de ikke før de har 10 i Mental ferdigheter. :( 
Koder som apsirations.complete_current_milestone fungerer, men stats.set_skill_level fungerer ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jaa!!! Da kan jeg laste ned! :hoppendeglad:

mitt er lastet ned! nå er det spilletiiiid 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Babydrømmen2019 skrev (På 22.6.2018 den 0.05):

mitt er lastet ned! nå er det spilletiiiid 😄 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Chiyo skrev:

Er det noen som har problemet med den nye oppdateringen? Ingen av mine scriptmods fungerer, derfor kan jeg ikke bruke Mc command center til jukse med ferdigheter. Det virker heller ikke å bruke kode til å få ferdigheter. Grunnen er at jeg vil at barna mine skal få fiske ferdigheter når de fisker, men det får de ikke før de har 10 i Mental ferdigheter. :( 
Koder som apsirations.complete_current_milestone fungerer, men stats.set_skill_level fungerer ikke. 

Jeg får heller ikke til juksekoder for ferdigheter... Håper de fikser det kjapt.. 

Anonymkode: ed18f...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger seasons, men... !

-Juksekoder for ferdigheter fungerer ikke 

-Mørkt tregulv i kalde farger på terrassen blir lilla 

-Simmene mine bruker varme ytterklær innendørs

-Når man har en "holiday" og vil invitere slektninger eller naboer på besøk så kan man kun velge "inviter til middag" ikke selve festligheten 

-Ingen gresskar til hagen 

-Dekorasjonene går ikke like godt på alle hus. Ser veldig mangelfullt og halvferdig ut 

-"call to feast" fungerer jo ikke! 

 

Anonymkode: 0b78b...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min har akkurat lastet ned årstidene, men det er en del ting hun ikke skjønner og jeg kan ikke hjelpe henne..

Bl.a står det **DEBUG** på nye objekter, hvorfor skjer det? 

Når hun skal velge hva en av simmene skal gjøre, så er det bare tomme felt, evt ... Noen tips før verden bryter sammen her? 😉 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, foreløpig syns jeg det er helt Ok. Men skulle ønske årstidene var kortere en 7 dager. Blir kjedelig etterhvert å være i samme årstid, og hvis man vil spille på en annen årstid må man laste inn et nytt spill. At simene bruker klær til kaldt vær inne liker jeg heller ikke. Spilte en stund i dag, og simene mine som var gift og super glade i hverandre, ble skilt etter at mannen plutselig hadde seg med julenissen, uten innblanding fra min side 😂

Anonymkode: c0e80...572

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er vel norsk sommer det vi spiller siden det regner og tordner hele tiden?? har ikke sett sola enda etter 5 dager med sommer 😂😂

Anonymkode: c0e80...572

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elsker den nye pakken, men mye som glitcher helt ut. Den nyeste oppdateringen ødela også mye da, så kan ikke skylde alt på pakken 😅 

Men de er klar over det så håper på en ny patch snart 🤞🏻

Fantastisk med vær, men litt plagsomt at simmene ikke vil ut i dårlig vær, se har tydelig ikke hørt om «det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær» :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ganske trøtt i går kveld så bygde bare et hus og lagde et par simmer. Fikk ikke noe grundig inntrykk av pakken men skal spille mer i dag og se hva jeg synes.

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller har fargene endret seg helt siden oppdateringen?

Mange av blåfargene på vegger/gulv/tak/annet bygg ser enten grå, grønn eller lilla ut.

Anonymkode: 9f186...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som irriterer meg med pakken er at man kan bli gartner og da må man høste planter før man går på jobb for å bli forfremmet, MEN plantene vokser jo ikke. Jeg skjønner jo at plantene skal være "i sesong", men litt irriterende når ting ikke vokser. 

Men er det noen som vet hvordan jeg kan lage drivhus? De vokser vel inne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...