Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, Chiyo skrev:

Noe som irriterer meg med pakken er at man kan bli gartner og da må man høste planter før man går på jobb for å bli forfremmet, MEN plantene vokser jo ikke. Jeg skjønner jo at plantene skal være "i sesong", men litt irriterende når ting ikke vokser. 

Men er det noen som vet hvordan jeg kan lage drivhus? De vokser vel inne? 

Når jeg fikk meg en «cow plant» så trengte jeg kun å ha den under et tak. Den var for stor til å ha i en slik tre-kasse, og måtte plante den ute. Vinter var rett rundt hjørne og husket å ha lest noe om «sheltered» planter, og at de kun trengte et tak for å være beskyttet mot vær. Satte opp 4 stolper, lagde et gulv oppå, og så et tak på der igjen, og vola! Sheltered cow plant. Som ikke døde når snøen kom (usikker på hva som hadde skjedd med den i snøen 😬).

Evt. Ha plantene inne i de kassene, eller ha dem inne å fjærne gulvet. Du kan jo også søke etter et «green house» på galleriet og laste ned et ferdig bygget et. Mange muligheter :nordvesta: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Ariana807 skrev:

Når jeg fikk meg en «cow plant» så trengte jeg kun å ha den under et tak. Den var for stor til å ha i en slik tre-kasse, og måtte plante den ute. Vinter var rett rundt hjørne og husket å ha lest noe om «sheltered» planter, og at de kun trengte et tak for å være beskyttet mot vær. Satte opp 4 stolper, lagde et gulv oppå, og så et tak på der igjen, og vola! Sheltered cow plant. Som ikke døde når snøen kom (usikker på hva som hadde skjedd med den i snøen 😬).

Evt. Ha plantene inne i de kassene, eller ha dem inne å fjærne gulvet. Du kan jo også søke etter et «green house» på galleriet og laste ned et ferdig bygget et. Mange muligheter :nordvesta: 

Bra, da skal jeg prøve det. Har hørt at det skal være et glasstak i spillet nå, så da kan man jo lage drivhus. Men jeg har ikke sett det. 😕 Jeg har ikke tilgang til datamaskinen min som har The Sims før etter helgen, så jeg får prøve en gang til etter. 
I mitt spill har det akkurat blitt sommer. Det begynte med en sinnsykt tordenstorm. Neste gang det tordner skal jeg ikke erstatte ting lynet har slått ned i før stormen er ferdig, fordi jeg erstattet basketballkurven min og huskestativet mitt mens det enda var storm og lynet ødela det en gang til. :daane: Bra familien min er rik! 

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Chiyo skrev:

Bra, da skal jeg prøve det. Har hørt at det skal være et glasstak i spillet nå, så da kan man jo lage drivhus. Men jeg har ikke sett det. 😕 Jeg har ikke tilgang til datamaskinen min som har The Sims før etter helgen, så jeg får prøve en gang til etter. 
I mitt spill har det akkurat blitt sommer. Det begynte med en sinnsykt tordenstorm. Neste gang det tordner skal jeg ikke erstatte ting lynet har slått ned i før stormen er ferdig, fordi jeg erstattet basketballkurven min og huskestativet mitt mens det enda var storm og lynet ødela det en gang til. :daane: Bra familien min er rik! 

Glsstak er i spillet nå! Du lager det som normalt og velger «farge»/«type tak» og da har du flere glass muligheter (med og uten mønster). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ariana807 skrev:

Glsstak er i spillet nå! Du lager det som normalt og velger «farge»/«type tak» og da har du flere glass muligheter (med og uten mønster). 

Kult. :) Da skal jeg lage det neste gang jeg spiller. Kanskje jeg skal prøve meg på et skikkelig fancy drivhus. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drevet med homeless challenge, mye mer moro når det blir hakket vanskeligere med vinter 😄

Seasons er nok den nye favoritt pakken min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kranglet med meg selv hele helgen om jeg skal kjøpe eller ikke. Noen som kan komme med positive/negative synspunkter til spillet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Nettejea skrev (På 24.6.2018 den 14.04):

Jeg har kranglet med meg selv hele helgen om jeg skal kjøpe eller ikke. Noen som kan komme med positive/negative synspunkter til spillet? 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg synes ikke det var verdt det. Kjøpte det og fikk en refund. For meg så var det ikke de små problemene med pakken, men hele sims 4. Det er bare ikke verdt 300 kr for min del. 

Kanskje jeg kjøper den når den kommer på tilbud. 

Takk for svar 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nettejea skrev:

Jeg har kranglet med meg selv hele helgen om jeg skal kjøpe eller ikke. Noen som kan komme med positive/negative synspunkter til spillet? 

Jeg synes det var vedrt pengene, fantastisk med vær i sims, blir litt mer ekte. Såklart med alle småfeilene som er i spillet, spesielt et noen juksekoder ikke lengre fungerer, men, sånt skjer jo, dette er jo sims, hadde ikke vert helt «ekte» uten glitcher 😂 

og de kommer jo til å fikse ting som ble ødelagt med den nyeste oppdateringen 😊

Så mitt synspunkt er verdt pengene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og syns det var ganske gøy, men likte heller ikke den norske sommeren. Spilte en hel sommer og det bare tordnet, og regnet. Ikke en eneste soldag, og kan ikke simmene sole seg og bli brun slik som i sims 3 ? :klo: Syns heller ikke noe om at når det ble kaldt ute ble det så kaldt inne at de måtte gå med ytterklær inne hele tiden:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, -Missi- skrev:

Jeg og syns det var ganske gøy, men likte heller ikke den norske sommeren. Spilte en hel sommer og det bare tordnet, og regnet. Ikke en eneste soldag, og kan ikke simmene sole seg og bli brun slik som i sims 3 ? :klo: Syns heller ikke noe om at når det ble kaldt ute ble det så kaldt inne at de måtte gå med ytterklær inne hele tiden:fnise:

Et lite tips er å installere den AC + varme dingsen. Koster mer penger i forhold til strøm, men blir da varmt om vinteren og kalt om sommeren inne.

Synes også det regner litt vel mye on sommeren, men er jo noe jeg er vandt til da :fnise: 

Har ikke hørt noe om solig, vi har jo faktisk ikke solseng en gang, så tviler på at de kan bli brune. De kan brenne opp da, så ver forsikrig med simmene ute i varmen! Min sim på joggetur, fikk opp beskjeden «sim burning to death», heldigsvis fikk jeg henne inn og i rett klær i tide! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2018 den 2.56, AnonymBruker skrev:

Lol! Jeg lasts ned MC Command Woohoo Oh gjorde sånn at tenåringen min kunne bli gravid, men jeg ante ikke at moden kom med sint moodlet for foreldre når de finner ut at datteren deres er gravid! :fnise: Moren ble så driiiit sur! Hun fikk 5+ sinne i 24 timer! Hahaha! 

Anonymkode: 10047...8d0

Hva er det? Har så lyst til å gjøre det selv :P 

Anonymkode: d7ee0...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det? Har så lyst til å gjøre det selv :P 

Anonymkode: d7ee0...c8d

MC command? Det er en mod som gjør at du kan kontrollere livene til simmene dine mye mer. Ikke bare dine, men også andre simmer i spillet. De kan for eksempel gjøre ting på egen hånd, som å flytte inn i et hus, gifte seg, få barn etc. 
Med Mc Command woohoo kan tenåringene også bli gravide. Jeg syns det er gøy å spille en tenåring som bor alene med et barn. Fordi da må hun gå på skolen, "oppdra" seg selv og et barn, og hun må tjene penger uten en jobb. 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Sims4 klikket under spilling. Etter dette ble alt på skjermen så smått. Tekstene er små og "langt vekk". Linjen der telefon osv er, er også blitt små. Er nesten som at alt er zoomet laang ut. Har avinstallert og installert spillet på nytt, men har fortsatt samme problem. Noen som kan hjelpe? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Alfakrøll2018 skrev:

Hei! 

Sims4 klikket under spilling. Etter dette ble alt på skjermen så smått. Tekstene er små og "langt vekk". Linjen der telefon osv er, er også blitt små. Er nesten som at alt er zoomet laang ut. Har avinstallert og installert spillet på nytt, men har fortsatt samme problem. Noen som kan hjelpe? 

 

Kanskje dette hjelper. Leste at det har virket på både TheSims 3 og 4.

https://answers.ea.com/t5/The-Sims-3/The-Sims-3-Keeps-Minimizing/m-p/2700424#M143895

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 24.6.2018 den 14.06, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg synes ikke det var verdt det. Kjøpte det og fikk en refund. For meg så var det ikke de små problemene med pakken, men hele sims 4. Det er bare ikke verdt 300 kr for min del. 

Kanskje jeg kjøper den når den kommer på tilbud. 

Hvordan gjorde du dette? Jeg har nettopp snakket med EA og fikk beskjed om at det ikke gis refund fordi det kun skjer dersom noen ikke har basespillet...

Anonymkode: a15cc...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 26.6.2018 den 13.12):

Hvordan gjorde du dette? Jeg har nettopp snakket med EA og fikk beskjed om at det ikke gis refund fordi det kun skjer dersom noen ikke har basespillet...

Anonymkode: a15cc...f45

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...