Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

På 11.7.2018 den 15.35, Ariana807 skrev:

Ja du kan ha flere (5 tror jeg) antrekk i hver kategori. Det er en liten pil øverst som du kan trykke på og legge til flere klær.

BAD1694D-BF9D-496E-B0BE-1CFC1705A2BC.jpeg

Åh, tusen takk!!😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, caline skrev:

Åh, tusen takk!!😍

Er ikke så lenge siden jeg lærte det selv. Så på en video med Deligracy og bare 🙀🙀🙀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ariana807 skrev:

Er ikke så lenge siden jeg lærte det selv. Så på en video med Deligracy og bare 🙀🙀🙀 

Veldig deilig å slippe å gå innom simskaperen hver gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kjøpt the sims 4 og tenker på å kjøpe en utvidelsespakke. Står mellom gøy med gjengen og livet i byen? Har dere noen anbefalinger? 

Anonymkode: 37e7b...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat kjøpt the sims 4 og tenker på å kjøpe en utvidelsespakke. Står mellom gøy med gjengen og livet i byen? Har dere noen anbefalinger? 

Anonymkode: 37e7b...edd

Da ville jeg ha valgt Livet i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.7.2018 den 15.56, Ariana807 skrev:

Er ikke så lenge siden jeg lærte det selv. Så på en video med Deligracy og bare 🙀🙀🙀 

Veldig deilig å slippe å gå innom simskaperen hver gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbud på orgin i en stund fremover nå, fikk kjøpt både byliv og gøy med gjengen, 174(?) kr for hver pakke!

Endret av caline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, caline skrev:

Veldig deilig å slippe å gå innom simskaperen hver gang!!

 

På 12.7.2018 den 15.56, Ariana807 skrev:

Er ikke så lenge siden jeg lærte det selv. Så på en video med Deligracy og bare 🙀🙀🙀 

Klarte å svare på det samme to ganger gitt, var ikke meningen😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææhh, klikker litt snart. Spelet mitt har begynt å lagge konstant. Hakker heile tida, til det punktet at eg ikkje takler å spele. Har nettopp kjøpt seasons og dine out, men får jo ikkje testa det når spelet oppfører seg så teit! Har til og med sletta mange mods, i tillegg til å oppdatere MCCC, til tross for at det har fungert fint fram til eg kjøpte dei siste tilleggspakkane. :sur:

Nokon som har tips til korleis eg kan fikse det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amantheia skrev:

Æææhh, klikker litt snart. Spelet mitt har begynt å lagge konstant. Hakker heile tida, til det punktet at eg ikkje takler å spele. Har nettopp kjøpt seasons og dine out, men får jo ikkje testa det når spelet oppfører seg så teit! Har til og med sletta mange mods, i tillegg til å oppdatere MCCC, til tross for at det har fungert fint fram til eg kjøpte dei siste tilleggspakkane. :sur:

Nokon som har tips til korleis eg kan fikse det? 

Prøvd å trykke på «reparer spill» på orgin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amantheia skrev:

Æææhh, klikker litt snart. Spelet mitt har begynt å lagge konstant. Hakker heile tida, til det punktet at eg ikkje takler å spele. Har nettopp kjøpt seasons og dine out, men får jo ikkje testa det når spelet oppfører seg så teit! Har til og med sletta mange mods, i tillegg til å oppdatere MCCC, til tross for at det har fungert fint fram til eg kjøpte dei siste tilleggspakkane. :sur:

Nokon som har tips til korleis eg kan fikse det? 

Du skriver sletta «mange» mods. De anbefaler å slette «alle», bare et tips om jeg tolker det du skriver riktig :) 

Gjerne send en tweet til simguruene som driver med bugs og glitcher. Kan hende de har tips til deg :) legger ved et skjermbilde hvor «navnene» deres står :) 

C4863C9A-C8D3-4981-AFAD-8CBEF1FAEE47.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Amantheia said:

Æææhh, klikker litt snart. Spelet mitt har begynt å lagge konstant. Hakker heile tida, til det punktet at eg ikkje takler å spele. Har nettopp kjøpt seasons og dine out, men får jo ikkje testa det når spelet oppfører seg så teit! Har til og med sletta mange mods, i tillegg til å oppdatere MCCC, til tross for at det har fungert fint fram til eg kjøpte dei siste tilleggspakkane. :sur:

Nokon som har tips til korleis eg kan fikse det? 

Sa ikke du at PCen din blir veldig varm? 

Anonymkode: ed70d...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sa ikke du at PCen din blir veldig varm? 

Anonymkode: ed70d...822

Har ikkje hatt veldig store problemer med det, nei. Den blir varm, men ikkje varmare enn når eg speler f.eks. Fallout. 

Har ikkje kjempelyst til å slette alle modsene, for har brukt ein del tid på å finne mods eg likar, for ikkje å snakke om at sim-familien min og huset deira omtrent kun er CC. Har sletta nesten alle script-modsene då. Har vel kun tre igjen (MCCC, Extreme violence og Basemental Drugs). Vurderer å slette dei to siste (dog kjem eg på no at eg ikkje har sjekka om dei har fått oppdateringar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg kunne dele denne linken til folk som evt. vurderer å kjøpe noen av utvidelsespakkene men ikke alle. Dette er jo selvsagt ikke en fasit på hva DU personlig liker, men mange mange mange simmere har deltatt i spørreundersøkelsen, og resultatet er nå telt opp, rekkefølge på hvor populær de ulike pakkene i the sims 4 er: 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Amantheia skrev:

Har ikkje hatt veldig store problemer med det, nei. Den blir varm, men ikkje varmare enn når eg speler f.eks. Fallout. 

Har ikkje kjempelyst til å slette alle modsene, for har brukt ein del tid på å finne mods eg likar, for ikkje å snakke om at sim-familien min og huset deira omtrent kun er CC. Har sletta nesten alle script-modsene då. Har vel kun tre igjen (MCCC, Extreme violence og Basemental Drugs). Vurderer å slette dei to siste (dog kjem eg på no at eg ikkje har sjekka om dei har fått oppdateringar).

Men har du oppdatert de modsa etter seasons kom? De som har lagd de har sluppet nye utgaver etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Venka skrev:

Men har du oppdatert de modsa etter seasons kom? De som har lagd de har sluppet nye utgaver etter det.

Alle modsene er oppdatert. Prøvde også å fjerne alle sammen frå Sims-mappa, men det hjalp ingenting. 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kapitulerte og avinstallerte heile spelet. Laster det ned på nytt no, så kryssar fingrane for at det fungerer. Skal og sjå etter Nvidia-oppdateringar, trur eg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Ariana807 skrev:

Tenkte jeg kunne dele denne linken til folk som evt. vurderer å kjøpe noen av utvidelsespakkene men ikke alle. Dette er jo selvsagt ikke en fasit på hva DU personlig liker, men mange mange mange simmere har deltatt i spørreundersøkelsen, og resultatet er nå telt opp, rekkefølge på hvor populær de ulike pakkene i the sims 4 er: 

 

Jeg så på hele og ble overrasket over at pets kom så høyt opp. Jeg prøver så godt jeg kan å like pets, men synes det er dørgende kjedelig når jeg ikke får vite noe om dyret mitt. Skulle likt å kunne sett alder, trekk og hva de har lært. Så savner jeg å kunne spille mer som dyret (vurderer å installere mod for det), men ser at det er mer realistisk når jeg ikke kan det.

seasons er forståelig at kom øverst, men jeg har aldri vært fan av det selv. Irriterende at været endres så ofte og at det er så mye regn og torden. Kommer nok ikke til å kjøpe tilleggspakka selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...