Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg gjorde det via chat. Skal forklare stegene, er sykt kronglete å finne frem. Tok meg timer med googling. 
Log inn med origin brukeren din. 

1: gå til https://help.ea.com/no/contact-us/
2: Velg sims 4
3: Så velg om du bruker origin på pc eller mac
4: Trykk "orders"
5: Trykk request refund
6: trykk på den blå knappen "select contact option"
7: scroll litt ned til "other support options" og velg chat. Jeg skrev at spillet ikke var som forventet og lurte på om jeg kunne få en refund, ikke noen problemer her i gården. 

Har googlet litt og mange har fått refundert et spill, for så å kjøpe det senere. Har gjort det med steam selv, så det skal nok ikke bli et problem. Fikk også en rabattkuppong på 15% av fullpris av EA. Det står at de ikke har noe refund-mulighet for sims 4, men jeg trengte ikke å skrive noe utdypende forklaring på hvorfor jeg ønsket pengene tilbake. 

Det var akkurat dette jeg gjorde. Jeg sa at jeg ikke var fornøyd med kjøpet og at jeg mest sannsynlig ikke kom til å spille. 

Fikk du refund for basespillet, eller for utvidelsespakken? 

Anonymkode: a15cc...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 26.6.2018 den 19.21):

Det var akkurat dette jeg gjorde. Jeg sa at jeg ikke var fornøyd med kjøpet og at jeg mest sannsynlig ikke kom til å spille. 

Fikk du refund for basespillet, eller for utvidelsespakken? 

Anonymkode: a15cc...f45

 . 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp... :( Simmen min har en postkasse til hodet, men shift og tilbakestil gjenstand virker ikke lenger. Hva gjør jeg da?

Edit: Jeg fant ut av det. Hvis noen andre opplever dette så må dere skrive i kode feltet: objects.remove_object_set_as_head  

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Bare utvidelsespakken årstider. 
Du kan nok ikke refundere hele greia. Isåfall så må du ha kjøpt spillet innen 24 timer. Steam f.eks har en regel om tidsfrist på 2 uker tror jeg, men du kan ikke ha spilt spille mer enn 2 timer (eller 3, husker ikke), men er du 1 minutt over så får du det ikke refundert. Hos sims/EA, så er det 24 timer-regelen. 

Så rart. Jeg snakket som sagt med noen i chatten, og fikk beskjed om at det var umulig å få utvidelsespakken refundert fordi "det er sånn policyen til EA er". I følge nettsiden må man spørre om refund innen 24 timer, og nå har det gått 25, så jeg må nok bare godta at jeg har kasta bort penger på noe jeg såvidt kommer til å bruke. 

Anonymkode: a15cc...f45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 27.6.2018 den 0.23):

Så rart. Jeg snakket som sagt med noen i chatten, og fikk beskjed om at det var umulig å få utvidelsespakken refundert fordi "det er sånn policyen til EA er". I følge nettsiden må man spørre om refund innen 24 timer, og nå har det gått 25, så jeg må nok bare godta at jeg har kasta bort penger på noe jeg såvidt kommer til å bruke. 

Anonymkode: a15cc...f45

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med årstider så langt, synes det er morsomt med høytider man kan lage selv.

Kan man enda bli plantesim? Husker dette fra sims 3, det var så sykt gøy! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står mellom å kjøpe årstider eller dyreliv, har ikke råd til begge akkurat nå... Noen forslag til hvem av de jeg burde velge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, caline skrev:

Står mellom å kjøpe årstider eller dyreliv, har ikke råd til begge akkurat nå... Noen forslag til hvem av de jeg burde velge? 

Jeg ble veldig skuffa over dyreliv iallefall, mer mas enn kos. Ikke prøvd årstider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, caline skrev:

Står mellom å kjøpe årstider eller dyreliv, har ikke råd til begge akkurat nå... Noen forslag til hvem av de jeg burde velge? 

Årstider! Det er koselig med dyr, men endel mas, som Poppie sier. Dyreliv har en fin ny verden og fine objekter og sånn, men Årstider har..Årstider! Det blir mye mer virkelighetstro og gøy å spille med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, bippo skrev:

Årstider! Det er koselig med dyr, men endel mas, som Poppie sier. Dyreliv har en fin ny verden og fine objekter og sånn, men Årstider har..Årstider! Det blir mye mer virkelighetstro og gøy å spille med :) 

Holder en knapp på årstider selv, virkelig ikke det samme uten! Får heller spare til dyreliv og kjøpe det senere, eventuelt på tilbud! Takk for svar😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, caline skrev:

Står mellom å kjøpe årstider eller dyreliv, har ikke råd til begge akkurat nå... Noen forslag til hvem av de jeg burde velge? 

Årstider uten tvil

Anonymkode: c0e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2018 den 20.36, Chiyo skrev:

Hjelp... :( Simmen min har en postkasse til hodet, men shift og tilbakestil gjenstand virker ikke lenger. Hva gjør jeg da?

Edit: Jeg fant ut av det. Hvis noen andre opplever dette så må dere skrive i kode feltet: objects.remove_object_set_as_head  

Jeg satt med et uhell en søppelplante som hode på simmen min når jeg prøvde å fjerne den, ikke skjønte jeg hvordan jeg fikk den bort heller. Den forsvant heldigvis når jeg tok en tur i klesskapet, ellers hadde nok simmen levd sine siste dager... 

Anonymkode: ed18f...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg satt med et uhell en søppelplante som hode på simmen min når jeg prøvde å fjerne den, ikke skjønte jeg hvordan jeg fikk den bort heller. Den forsvant heldigvis når jeg tok en tur i klesskapet, ellers hadde nok simmen levd sine siste dager... 

Anonymkode: ed18f...f48

Vanligvis, hvis man har testingCheats på, skal man kunne trykke på shift og på objekter og «tilbakestille gjenstand», men det virket ikke etter jeg fikk Seasons. 

Men man må passe på at man er på sin egen tomt når man gjør det. Jeg ha opplevd at simmen sto på fortauet, altså rett uten for tomten  sin, og da kan man ikke fjerne tingen i buy mode etter på. Jeg måtte bare leve med en ekstra gigantisk postkasse rett uten for tomten min. 

Neste gang skal jeg prøve å skifte klær. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg akkurat kjøpt og lasta ned årstider, kjenner jeg har savna det veldig! Dette har sikkert noen spurt om før, men er det noen varmekabler eller noe lignende man kan få tak i så de ikke går med uteklær inne??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, caline skrev:

Da har jeg akkurat kjøpt og lasta ned årstider, kjenner jeg har savna det veldig! Dette har sikkert noen spurt om før, men er det noen varmekabler eller noe lignende man kan få tak i så de ikke går med uteklær inne??? 

Finnes en liten dings (rund greie) som er både AC og varme. Tror kanskje den finnes sammen med røykvarselen (usikker), men den vil jo være merket med seasons merket da, så «lett» å finne om du filtrerer for alt innhold i pakken. Det vil gå utover regningen til simmen din, men vil holde simmene kalde om sommeren og varme om vinteren :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ariana807 skrev:

Finnes en liten dings (rund greie) som er både AC og varme. Tror kanskje den finnes sammen med røykvarselen (usikker), men den vil jo være merket med seasons merket da, så «lett» å finne om du filtrerer for alt innhold i pakken. Det vil gå utover regningen til simmen din, men vil holde simmene kalde om sommeren og varme om vinteren :) 

Jeg fant det, men tusen takk!!

Har også lasta ned noen klær osv fra de sidene folk har linka til, men står at jeg ikke har så mye plass, men så sjekker jeg hvor mye plass jeg har og der er den ikke halvfull en gang.. Noen andre det har skjedd med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, caline skrev:

Jeg fant det, men tusen takk!!

Har også lasta ned noen klær osv fra de sidene folk har linka til, men står at jeg ikke har så mye plass, men så sjekker jeg hvor mye plass jeg har og der er den ikke halvfull en gang.. Noen andre det har skjedd med?

Lastet ned klær...? Altså CC stesj? Det kan jeg desverre ikke hjelpe med, bruker ikke noe CC eller mods selv (virker kult, men redd for å ødelegge, er ikke særlig dataflink). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ariana807 skrev:

Lastet ned klær...? Altså CC stesj? Det kan jeg desverre ikke hjelpe med, bruker ikke noe CC eller mods selv (virker kult, men redd for å ødelegge, er ikke særlig dataflink). 

Nei, tror ikke jeg vil laste ned noe særlig mer i fare for at spillet og kvaliteten skal bli dårligere.. Heldigvis en del fine klær der fra før da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg holdt meg i en uke, men idag klarte jeg ikke motstå fristelsen. Årstider er kjøpt 😍 Gleder meg til å prøve! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har laget drivhus? Hvordan gjorde dere det i så fall?

Foreløpig fornøyd med Årstider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...