Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 28.3.2018 den 20.33, AnonymBruker skrev:

Og litt av sim 2. Elsket å lage store familier og egne byer der :)

 

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Og at hver sim hadde en historie som kunne leses av i minnene! 

Elsket å gifte meg med tilfeldige simmer og bla gjennom minnene til simmen, hahah. 

Anonymkode: 9259f...93e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er det noen som vet hvilken mod jeg har som gjør at simmen min får mensen? Er det MCcommand eller wicked whims? 

 Først har hun menssmerter, så får hun mensen, og hun fungerer jo faen meg ikke på dagevis. Hun har bare vondt! 
Jeg har brukt sims.remove_all_buffs, men det varer bare en liten stund før det kommer tilbake. Det er jo ingenting som hjelper heller. 

Altså... hvem var det som tenkte at å gi simmene mensen var en god idé??? Hvis en av disse modene kommer med denne funksjonen, så må det da gå an å skru av? Jeg er drittlei. :kjefte: 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB over her...

Never mind. Jeg fant ut av det. 

 

Hvis det er noen andre som lurer så er det wicked whims. Jeg skal prøve det ut i morgen. Håper det virker altså.

Sitat

"Sex Settings > Pregnancy Settings > Pregnancy Mode > |set to simple mode or disabled it|" 

 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet hvilken mod jeg har som gjør at simmen min får mensen? Er det MCcommand eller wicked whims? 

 Først har hun menssmerter, så får hun mensen, og hun fungerer jo faen meg ikke på dagevis. Hun har bare vondt! 
Jeg har brukt sims.remove_all_buffs, men det varer bare en liten stund før det kommer tilbake. Det er jo ingenting som hjelper heller. 

Altså... hvem var det som tenkte at å gi simmene mensen var en god idé??? Hvis en av disse modene kommer med denne funksjonen, så må det da gå an å skru av? Jeg er drittlei. :kjefte: 

Anonymkode: 10047...8d0

What? Er det en ny oppdatering? Har aldri opplevd mensen på den modden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Poppie skrev:

What? Er det en ny oppdatering? Har aldri opplevd mensen på den modden.

Min er fra 24 februar. Den er litt annerledes enn den gamle versjonen jeg hadde. 

Jeg sletta alt jeg hadde av animasjoner og modder, fordi jeg fikk det ikke til å funke etter Cats and Dogs. Men når jeg lastet ned på nytt gikk alt på skinner. 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjeeeelp! :bond: Det brenner! Jeg får ikke slukket brannen.:raven: Jeg har til og med frysestråle! Men når jeg ber simmene slukke brannen kommer det bare en boble over hodet deres om at de ikke kan gjøre det. Dere vet når simmer ikke kommer til en plass? 

 

Det som skjedde var... jeg hadde brukt stråepistolen til forskeren min til å forvandle en statue på bordet mitt til en lysestake, så ville jeg forvandle den til noe annet, men da begynte det å brenne. Det er mer enn plass rundt boder for at simmene mine skal kunne slukke brannen. 

Hva skjer om jeg ikke får slukket den? Slukker det av seg selv? Brenner bordet opp? 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... den slukket nå. Lystestaken brente opp, og så fikk jeg 50 simeloner fra forsikringsselskapet. :P 

Anonymkode: 10047...8d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kom vel nettopp en ny pakke?

Anonymkode: 4bf0a...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker noe nytt til sommeren. Helst juni! Fordi da er jeg ferdig med alle eksamener. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet hvordan man får flyttet en spøkelse til husstanden? Gjøre til aktiv spillesims?

Anonymkode: 5a14d...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I omtalen av oppdateringen som kom 17. mai, avsluttes det med følgende ord: Now while we roll up our sleeves, use a large amount of elbow grease and continue with the spit and polish, you should go and enjoy yourselves.

Hva er det de jobber så hardt med? Årstider? Biler (I'd wish...)? Eller noe annet spennende?
Det er alt for stille fra Sims-folkene for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ardwinna skrev:

I omtalen av oppdateringen som kom 17. mai, avsluttes det med følgende ord: Now while we roll up our sleeves, use a large amount of elbow grease and continue with the spit and polish, you should go and enjoy yourselves.

Hva er det de jobber så hardt med? Årstider? Biler (I'd wish...)? Eller noe annet spennende?
Det er alt for stille fra Sims-folkene for tiden...

Jeg håper på Sims 5 :laugh:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, blåtimen skrev:

Jeg håper på Sims 5 :laugh:

Ja jeg også! Når det har blitt så stille, håper jeg det er fordi de holder på med å avslutte Sims 4 og heller har brettet opp ermene for å lage tidenes superduperspill; The sims 5! Spillet som har alt det Sims 4 manglet! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Ardwinna skrev:

Ja jeg også! Når det har blitt så stille, håper jeg det er fordi de holder på med å avslutte Sims 4 og heller har brettet opp ermene for å lage tidenes superduperspill; The sims 5! Spillet som har alt det Sims 4 manglet! :)

Ja... men så strekker de ut The Sims 5 med å selge det alt du fikk i The Sims 4 på nytt. :P Du må sikkert vente flere år med å få alt det nye kule. 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chiyo skrev:

Ja... men så strekker de ut The Sims 5 med å selge det alt du fikk i The Sims 4 på nytt. :P Du må sikkert vente flere år med å få alt det nye kule. 😩

Ja, jeg ser nesten for meg at det blir litt nedtur med Sims 5. Da får vi jo kun et grunnspill som sannsynligvis er strippet for alt vi har brukt snart fire år på å få.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simmen min måtte ringe sorgtelfon etter å ha født. Fødselsdepresjon?

Jeg er ny på sims 4, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...