friisbe Skrevet 22. april 2016 #3421 Del Skrevet 22. april 2016 Den tragiske klovnen er tilbake! https://www.thesims.com/no_NO/news/tragic-clown?utm_campaign=sims4_hd_ww_ic_soco_fb_ts4-tragicclown-fbtw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 22. april 2016 #3422 Del Skrevet 22. april 2016 Altså: tragiske klovner, restaurantpakke og en gørrkjedelig barnestæsjpakke (uten toddlers)? Nå kan de snart bare legge ned hele TS4-serien, for dette blir for dumt! De hører jo ikke på folks ønsker i det hele tatt og bare kjører på med kjedelig fyllstoff i et halvferdig spill uten sjel... Ja takk til å heller starte på nytt med Sims 5, med åpen verden og forskjellige aldersgrupper allerede i grunnspillet. pluss basseng selvfølgelig! Og biler! Da hadde det blitt andre boller! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 22. april 2016 #3423 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Ardwinna skrev (På 22.4.2016 den 22.12): Altså: tragiske klovner, restaurantpakke og en gørrkjedelig barnestæsjpakke (uten toddlers)? Nå kan de snart bare legge ned hele TS4-serien, for dette blir for dumt! De hører jo ikke på folks ønsker i det hele tatt og bare kjører på med kjedelig fyllstoff i et halvferdig spill uten sjel... Ja takk til å heller starte på nytt med Sims 5, med åpen verden og forskjellige aldersgrupper allerede i grunnspillet. pluss basseng selvfølgelig! Og biler! Da hadde det blitt andre boller! Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 24. april 2016 #3424 Del Skrevet 24. april 2016 Den 22.4.2016 at 22.12, Ardwinna skrev: Altså: tragiske klovner, restaurantpakke og en gørrkjedelig barnestæsjpakke (uten toddlers)? Nå kan de snart bare legge ned hele TS4-serien, for dette blir for dumt! De hører jo ikke på folks ønsker i det hele tatt og bare kjører på med kjedelig fyllstoff i et halvferdig spill uten sjel... Ja takk til å heller starte på nytt med Sims 5, med åpen verden og forskjellige aldersgrupper allerede i grunnspillet. pluss basseng selvfølgelig! Og biler! Da hadde det blitt andre boller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 26. april 2016 #3425 Del Skrevet 26. april 2016 Kan noen hjelpe meg å identifisere en plante? Er det kommet en ny plante i en av de nye oppdateringene? Jeg holder på å fullføre plantesamlingen til familien min. Det er ganske lett siden jeg har jobbet med andre familier hvor jeg poder alle plantene på tomatbusker slik at de vokser fort, men det mangler en plante som jeg ikke har sett før. Jeg kan ikke se hva farge den har eller hva den heter fordi den er grå på listen, men jeg har alle plantene som står på Carl the Sims sin liste i alle fall. Det ser ut som en frukt som er rund med en stilk og to blader på toppen. Jeg har alle de andre fruktene. Pære, eple, granateple, sitron, etc. Jeg har til og med kubær, søppelFruk og UFO-frukt. Hva er denne planten? Den er nest neders på listen over glødekulen og til venstre for Amerikansk blåbær- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyvendeBie Skrevet 26. april 2016 #3426 Del Skrevet 26. april 2016 Er det flere som har merket at dere blir sparket ut av eget hus dersom gjestene oppfører seg upassende og kastes ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 26. april 2016 #3427 Del Skrevet 26. april 2016 1 time siden, Chiyo skrev: Kan noen hjelpe meg å identifisere en plante? (...) Hva er denne planten? Den er nest neders på listen over glødekulen og til venstre for Amerikansk blåbær- Jeg fant ut av det. Det er en ny frukt som heter vektsfrukt. Jeg så den da jeg skulle handle da jeg var på camping. Nå er samlingen min ferdig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 26. april 2016 #3428 Del Skrevet 26. april 2016 9 minutter siden, Lousina-Mallett skrev: Er det flere som har merket at dere blir sparket ut av eget hus dersom gjestene oppfører seg upassende og kastes ut? Hvordan blir de kastet ut? Må de stå i hagen eller kommer de ikke inn på tomten? Jeg har aldri opplevd det. Har aldri blitt kasta ut. Ikke en gang da jeg lagde en sim som bare levde på andre. Han bare sov hos andre, dusja hos andre osv. Sparte mye penger på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 26. april 2016 #3429 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 26. april 2016 #3430 Del Skrevet 26. april 2016 Koser meg med sims 2 nå jeg Sist jeg spilte sims 2, så gikk det ikke å endre skjerminnstillinger, så ble litt irriterende å spille, men det gikk nå, så storkoser meg med sims 2 Er riktignok en del funksjoner som kom i sims 3 og 4 som jeg savner i sims 2, men jeg bare elsker simmene i sims 2. Simmene og hele spillet har en herlig sjarm Det er så tydelig at skaperne la sjela si i det spillet. Kan ikke si det samme om sims 4. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 26. april 2016 #3431 Del Skrevet 26. april 2016 Har prøvd å gi sims 4 en sjanse men det er så utrolig skuffende! Føler de slapp en ufullstendig basispakke og lager andre halvveis gjennomtenkte tilleggspakker for å tjene ekstra penger. De kan jo ikke treffe alle sine ønsker, men å gå fra åpen verden til lukket, ikke ha småbarn og kun basere simmenes liv på det sosiale og jobb fungerer generelt ganske dårlig har jeg inntrykk av. Det er forøvrig ting med Sims 4 jeg er veldig glad i og, som simskaperen og husbyggemodus blant annet. Går nok tilbake til Sims 3 nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 26. april 2016 #3432 Del Skrevet 26. april 2016 4 timer siden, Enhjørning skrev: Har prøvd å gi sims 4 en sjanse men det er så utrolig skuffende! Føler de slapp en ufullstendig basispakke og lager andre Jeg leste først "Føler de slapp en fullstendig bajspakke!" Hadde ikke vært langt fra sannheten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 26. april 2016 #3433 Del Skrevet 26. april 2016 22 minutter siden, Chiyo skrev: Jeg leste først "Føler de slapp en fullstendig bajspakke!" Hadde ikke vært langt fra sannheten. Hahaha Kanskje jeg burde skrevet bajspakke isteden, skal tenke på det til neste gang jeg skal bruke ordet "basispakke" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyvendeBie Skrevet 26. april 2016 #3434 Del Skrevet 26. april 2016 6 timer siden, Chiyo skrev: Hvordan blir de kastet ut? Må de stå i hagen eller kommer de ikke inn på tomten? Jeg har aldri opplevd det. Har aldri blitt kasta ut. Ikke en gang da jeg lagde en sim som bare levde på andre. Han bare sov hos andre, dusja hos andre osv. Sparte mye penger på det. Hvordan de ble kastet ut: Få besøk av en barnslig sim som går og putter hånda si i drikke fontenen, og slurper det. Da reagerer mine simmer på upassende oppførsel, og tar simmen inn til side for en prat. Eller.. de blir kjeftet ned, og simmen min peker mot utgangsdøren. Da blir gjesten bedt om å forlate huset.. Når gjesten har gått ut døra, forsvinner alt i huset og jeg ser kun gulvet, så det blir som å besøke noen før man har banket på døren. Fordi jeg ikke kan banke på døren i mitt eget hus, må jeg velge en sim i husstanden (som fremdeles sitter inne og koser seg foran peisen) ut på en liten mini reise (f.eks til nabo tomten, og deretter reise hjem igjen..) Når jeg kom hjem igjen, var fremdeles den barnslige simmen på besøk i huset. Han fortsatte med å forsyne seg av fontenen. Så brått ble både han og jeg kastet ut 3 ganger på rad i løpet av en kveld... Litt slitsomt ;-/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 27. april 2016 #3435 Del Skrevet 27. april 2016 3 timer siden, Lousina-Mallett skrev: Hvordan de ble kastet ut: Få besøk av en barnslig sim som går og putter hånda si i drikke fontenen, og slurper det. Da reagerer mine simmer på upassende oppførsel, og tar simmen inn til side for en prat. Eller.. de blir kjeftet ned, og simmen min peker mot utgangsdøren. Da blir gjesten bedt om å forlate huset.. Når gjesten har gått ut døra, forsvinner alt i huset og jeg ser kun gulvet, så det blir som å besøke noen før man har banket på døren. Fordi jeg ikke kan banke på døren i mitt eget hus, må jeg velge en sim i husstanden (som fremdeles sitter inne og koser seg foran peisen) ut på en liten mini reise (f.eks til nabo tomten, og deretter reise hjem igjen..) Når jeg kom hjem igjen, var fremdeles den barnslige simmen på besøk i huset. Han fortsatte med å forsyne seg av fontenen. Så brått ble både han og jeg kastet ut 3 ganger på rad i løpet av en kveld... Litt slitsomt ;-/ Har du forsøkt å reparere spiller i Origin? Har du oppdatert spiller i det siste? Jeg googlet problemet og det virker som folk har opplevd noe lignende etter en ny oppdatering for en stund siden. Ser ut som det er en bug, men jeg vet ikke om EA har fikset den. Men i de tilfellene jeg har lest om står det at simmer plutselig får kjeft av egne familiemedlemmer for å gjøre ting hjemme (som om de ikke bor der) og blir kastet ut av dem. Et annet alternativ er å spille den barnslige simmen og passe på at Mannen med Ljåen kommer på besøk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 27. april 2016 #3436 Del Skrevet 27. april 2016 Hahaha, jeg drømte i natt at det hadde kommet en ny trailer til en utvidelsespakke som var skikkelig bra! Jeg ble kjempeoverrasket og glad, og skulle dele youtubevideoen her inne og greier. Men jeg klarer bare ikke å huske hva det var slags pakke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #3437 Del Skrevet 27. april 2016 Den 26.4.2016 at 17.29, Shinigami skrev: Koser meg med sims 2 nå jeg Sist jeg spilte sims 2, så gikk det ikke å endre skjerminnstillinger, så ble litt irriterende å spille, men det gikk nå, så storkoser meg med sims 2 Er riktignok en del funksjoner som kom i sims 3 og 4 som jeg savner i sims 2, men jeg bare elsker simmene i sims 2. Simmene og hele spillet har en herlig sjarm Det er så tydelig at skaperne la sjela si i det spillet. Kan ikke si det samme om sims 4. Hvor kan man laste ned sims 2? :-) Anonymkode: c0e80...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 27. april 2016 #3438 Del Skrevet 27. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor kan man laste ned sims 2? :-) Anonymkode: c0e80...572 Man kunne laste ned den gratis fra origin for et par år siden, men tror det var for en begrenset periode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #3439 Del Skrevet 27. april 2016 Noen som spiller sims freeplay på nettbrett? Overrasket over hvor godt det funker. Har ikke pc, så har savnet sims noen år. Gøy å endelig kunne spille igjen. Anonymkode: 460a6...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyvendeBie Skrevet 27. april 2016 #3440 Del Skrevet 27. april 2016 17 timer siden, Chiyo skrev: Har du forsøkt å reparere spiller i Origin? Har du oppdatert spiller i det siste? Jeg googlet problemet og det virker som folk har opplevd noe lignende etter en ny oppdatering for en stund siden. Ser ut som det er en bug, men jeg vet ikke om EA har fikset den. Men i de tilfellene jeg har lest om står det at simmer plutselig får kjeft av egne familiemedlemmer for å gjøre ting hjemme (som om de ikke bor der) og blir kastet ut av dem. Et annet alternativ er å spille den barnslige simmen og passe på at Mannen med Ljåen kommer på besøk. Mitt spill er alltid oppdatert! :-D Det problemet du beskriver, var et annet problem som nå er fikset opp i. Medlemmer av husstanden kastet ut andre medlemmer av husstanden dersom de brukte kjøkkenet under ett arrangement som f.eks et bursdagsselskap.. Jeg har laget en ny tråd på EA sin bug report side, virket som feilen var ukjent for dem. Den er til testing nå xD Så jeg tror nok det er en feil som eksisterer i spillet generelt, ikke bare i mitt spill.. Får håpe de fikser det da! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå