Munchlax Skrevet 10. april 2015 #2141 Del Skrevet 10. april 2015 Du kan laste nes hus som andre spillere har bygd i galleriet Jeg er skikkelig ræva på å forklare akkurat hvordan da, men det er ikke så vanskelig Da prøver jeg meg frem. Hvis jeg ikke får det til, kommer jeg tilbake. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 10. april 2015 #2142 Del Skrevet 10. april 2015 Pleier dere å lage forskjellige utfordringer for dere selv når dere spiller? For å gjøre det litt mer spennende på en måte? Jeg liker så godt å lage skikkelig stygge hus til dem, og så spare opp for å pusse opp ett og ett rom. Og så helst gjøre det vanskelig, og plassere dem i karrierer som ikke betaler så godt. Her er det jeg holder på med nå: (klikk for større bilde) Dama er arbeidsledig og mannen er lege, så det kommer nok til å ta litt tid 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 10. april 2015 #2143 Del Skrevet 10. april 2015 Pleier dere å lage forskjellige utfordringer for dere selv når dere spiller? For å gjøre det litt mer spennende på en måte? Jeg liker så godt å lage skikkelig stygge hus til dem, og så spare opp for å pusse opp ett og ett rom. Og så helst gjøre det vanskelig, og plassere dem i karrierer som ikke betaler så godt. Her er det jeg holder på med nå: (klikk for større bilde) Dama er arbeidsledig og mannen er lege, så det kommer nok til å ta litt tid Ja, jeg liker å starte med det huset som er a la trailerpark. Jeg liker ikke å bygge hus, men ett og ett rom synes jeg er greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 10. april 2015 #2144 Del Skrevet 10. april 2015 Jeg fikk endelig kuplante!! Men da den var ferdig utvokst varte den kun et halvt døgn. Jeg matet den og alt og så gikk simmen min å la seg. Neste formiddag var planten død, det var kun bein igjen :/ Må garantert være en bug i spillet for så fort kan den umulig sulte!! Irriterende.. Ellers stopper simmen min totalt opp når han er på jobb av og til! Tiden går, men ingenting skjer. Han sitter bare eller bare står og "venter".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 10. april 2015 #2145 Del Skrevet 10. april 2015 Er bare teit at alle aliens har vanlige navn da Også da jeg dro til Sixam, så het alle Kari Nilsen, Bjørn Olafsen, Berit Jørgensen osv. Syns også at TS4 har veldig lite variert navneutvalg på NPCer egentlig. En gang var det en mor og en datter som het akkurat det samme Kjenner jeg er veldig glad jeg har installert på engelsk nå ja... XD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #2146 Del Skrevet 10. april 2015 Får ikke til å laste ned hus fra galleriet jeg Anonymous poster hash: 44fd4...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 10. april 2015 #2147 Del Skrevet 10. april 2015 Så rart! Får du en feilmelding eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #2148 Del Skrevet 10. april 2015 Så rart! Får du en feilmelding eller noe? Nei. Men det går ikke an å trykke på den knappen for å laste ned fra galleriet. Anonymous poster hash: 44fd4...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ampoule Skrevet 10. april 2015 #2149 Del Skrevet 10. april 2015 Pleier dere å lage forskjellige utfordringer for dere selv når dere spiller? For å gjøre det litt mer spennende på en måte? Jeg liker så godt å lage skikkelig stygge hus til dem, og så spare opp for å pusse opp ett og ett rom. Og så helst gjøre det vanskelig, og plassere dem i karrierer som ikke betaler så godt. Her er det jeg holder på med nå: (klikk for større bilde) Dama er arbeidsledig og mannen er lege, så det kommer nok til å ta litt tid Dette tror jeg at jeg skal gjøre nå! vanligvis jukser jeg og gjør de rike med en gang 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 10. april 2015 #2150 Del Skrevet 10. april 2015 Nei. Men det går ikke an å trykke på den knappen for å laste ned fra galleriet.Anonymous poster hash: 44fd4...f0d Hvis du holder musa over den knappen, står det noe der da? Som for eksempel at tomta er for liten/husstanden har ikke nok penger eller lignende? Også må du være i kjøpemodus hvis du skal laste en tomt direkte inn i spillet mens du spiller. Det går ikke i levemodus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 11. april 2015 #2151 Del Skrevet 11. april 2015 Nå har jeg laget 3 husstander. Alle bor i hvert sitt hus. En familie på 3. Mora driver bakeriet i byen, faren vet jeg tenker jeg kan bli politi eller forsker, og så har de en datter. Den andre husstanden består av Bree som jobber på sykehuset. Og den tredje husstanden er Alex som jobber som politi. Så skal Bree og Alex bli kjærester og etterhvert flytte sammen og gifte seg og få barn. Men nå som jeg har disse tre husstandene og jeg spiller på den ene, går livet videre for de to andre husstandene? Kan de f.eks drive bakeriet uten at jeg spiller med de? For tenkte at f.eks Alex og Bree kunne gå på date på bakeriet, men vet ikke om det er åpent da eller hvordan det fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 11. april 2015 #2152 Del Skrevet 11. april 2015 Nå har jeg laget 3 husstander. Alle bor i hvert sitt hus. En familie på 3. Mora driver bakeriet i byen, faren vet jeg tenker jeg kan bli politi eller forsker, og så har de en datter. Den andre husstanden består av Bree som jobber på sykehuset. Og den tredje husstanden er Alex som jobber som politi. Så skal Bree og Alex bli kjærester og etterhvert flytte sammen og gifte seg og få barn. Men nå som jeg har disse tre husstandene og jeg spiller på den ene, går livet videre for de to andre husstandene? Kan de f.eks drive bakeriet uten at jeg spiller med de? For tenkte at f.eks Alex og Bree kunne gå på date på bakeriet, men vet ikke om det er åpent da eller hvordan det fungerer? Dette har ikke jeg prøvd selv enda, så jeg vet ikke Men jeg hadde to simmer som skulle på date en gang og da gikk det ikke at zem dro til noen av tomtene i Magnolia Promenade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 11. april 2015 #2153 Del Skrevet 11. april 2015 Dette har ikke jeg prøvd selv enda, så jeg vet ikke Men jeg hadde to simmer som skulle på date en gang og da gikk det ikke at zem dro til noen av tomtene i Magnolia Promenade hmm virker ikke som det funker.. Når de skulle på date og jeg valgte bakeriet, så kom det opp "tomten er ikke tilgjengelig" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 11. april 2015 #2154 Del Skrevet 11. april 2015 hmm virker ikke som det funker.. Når de skulle på date og jeg valgte bakeriet, så kom det opp "tomten er ikke tilgjengelig" Det var det samme som skjedde med meg hadde gledet meg sånn til date på bakeriet.. Man kan bare ha då kjedelige dater nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #2155 Del Skrevet 11. april 2015 Når jeg skal arrestere noen i politiyrket, så får man opp at man må sjekke notatene sine. Hvordan gjør jeg dette? Anonymous poster hash: 2e801...08f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 11. april 2015 #2156 Del Skrevet 11. april 2015 Når jeg skal arrestere noen i politiyrket, så får man opp at man må sjekke notatene sine. Hvordan gjør jeg dette? Anonymous poster hash: 2e801...08f Trykk på mobilen nederst på skjermen, ved siden av lydløs-ikonet er det et ikon du kan trykke på som får opp notatene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #2157 Del Skrevet 11. april 2015 Hvis du holder musa over den knappen, står det noe der da? Som for eksempel at tomta er for liten/husstanden har ikke nok penger eller lignende? Også må du være i kjøpemodus hvis du skal laste en tomt direkte inn i spillet mens du spiller. Det går ikke i levemodus. Fikk det til nå! Takk! Anonymous poster hash: 44fd4...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 11. april 2015 #2158 Del Skrevet 11. april 2015 Da har mannen fått en rombaby, bare noen dager etter at han ble bestefar. Lurer på hva som skjer når rombabyen vokser opp. Kan den få barn med vanlig simmer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #2159 Del Skrevet 11. april 2015 Da har mannen fått en rombaby, bare noen dager etter at han ble bestefar. Lurer på hva som skjer når rombabyen vokser opp. Kan den få barn med vanlig simmer? Ja, det kan den. Anonymous poster hash: ed70d...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 11. april 2015 #2160 Del Skrevet 11. april 2015 Jeg har ikke sett snurten av romvesener jeg Ikke blitt kidnappet eller noe.. Er det noe spesielt man kan gjøre for å bli det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå