Gjest Blubberella Skrevet 1. mars 2015 #1761 Del Skrevet 1. mars 2015 Kan man adoptere barn? Hvordan? Anonymous poster hash: 93041...dd9 Ja hvis man har 1000 simoleoner. Du må bruke telefonen eller PCn, der skal du finne adopsjon som et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 1. mars 2015 #1762 Del Skrevet 1. mars 2015 Adopterer snart altså, for mann får jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 1. mars 2015 #1763 Del Skrevet 1. mars 2015 Går babyen automatisk over til barn etterhvert eller kan man i teorien ha baby "livet ut"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 1. mars 2015 #1764 Del Skrevet 1. mars 2015 Går babyen automatisk over til barn etterhvert eller kan man i teorien ha baby "livet ut"? Babyen blir barn etterhvert Husker ikke hvor lang tid det tar da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #1765 Del Skrevet 1. mars 2015 Sliter med en Sim som ikke vil dø... Kona hans var 4 dager yngre enn han og døde for 5 dager siden. Han fikk beskjed om at livet snart tar slutt 4 dager før kone.. Hva er galt?? De yngre generajonene trenger huset! Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 1. mars 2015 #1766 Del Skrevet 1. mars 2015 Sliter med en Sim som ikke vil dø... Kona hans var 4 dager yngre enn han og døde for 5 dager siden. Han fikk beskjed om at livet snart tar slutt 4 dager før kone.. Hva er galt?? De yngre generajonene trenger huset! Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Kanskje på tide at han snart får et..... spesialrom 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 1. mars 2015 #1767 Del Skrevet 1. mars 2015 Kanskje på tide at han snart får et..... spesialrom Muahahahahahahaha! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #1768 Del Skrevet 1. mars 2015 Kanskje på tide at han snart får et..... spesialrom Så slemt.. Problemet er at jeg liker mannen.. Meeen, er vel bare å mure han inne! Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 1. mars 2015 #1769 Del Skrevet 1. mars 2015 Så slemt.. Problemet er at jeg liker mannen.. Meeen, er vel bare å mure han inne! Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Jeg gjør det med nesten alle mine gamle simmer... Uansett hvor godt jeg liker dem så blir jeg drittlei etter et par dager som eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #1770 Del Skrevet 1. mars 2015 Sliter med en Sim som ikke vil dø... Kona hans var 4 dager yngre enn han og døde for 5 dager siden. Han fikk beskjed om at livet snart tar slutt 4 dager før kone.. Hva er galt?? De yngre generajonene trenger huset! Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Det finnes koder får å drepe simmene tror jeg. Prøv disse. Death By Embarrassment - Cause Death Within 5 Hours sims.add_buff Buff_Mortified Death By Exahustion sims.add_buff buff_Death_ElderExhaustion_Warning Death By Hunger - 24 Hour Death sims.add_buff Buff_Motives_Hunger_Starving Death By Repair sims.add_buff buff_Death_Electrocution_Warning Anonymous poster hash: 10047...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvestøv Skrevet 2. mars 2015 #1771 Del Skrevet 2. mars 2015 Hei dere! kjøpte og installerte ts4 i går, og har noen spørsmål ang. nedlastninger. Dere får bare ha meg unnskyldt, men jeg skjønner virkelig ikke bæret, så om noen flere spiller på Mac og kan hjelpe meg hadde jeg vært evig takknemlig! Har altså prøvd å lase ned ett par ting fra thesimsresource.com (leste lenger bak i tråden her at det var mye fint der ), så når jeg har trykket på "download" og tingene legges i downloadfilen, hva gjør jeg videre?? Har prøvd å lese meg opp på temaet her inne på forumet og på thesimsresource.com, men har så langt bare funnet ut hvordan det gjøres på pc... Hjelp mottas med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #1772 Del Skrevet 2. mars 2015 Hei dere! kjøpte og installerte ts4 i går, og har noen spørsmål ang. nedlastninger. Dere får bare ha meg unnskyldt, men jeg skjønner virkelig ikke bæret, så om noen flere spiller på Mac og kan hjelpe meg hadde jeg vært evig takknemlig! Har altså prøvd å lase ned ett par ting fra thesimsresource.com (leste lenger bak i tråden her at det var mye fint der ), så når jeg har trykket på "download" og tingene legges i downloadfilen, hva gjør jeg videre?? Har prøvd å lese meg opp på temaet her inne på forumet og på thesimsresource.com, men har så langt bare funnet ut hvordan det gjøres på pc... Hjelp mottas med stor takk! Jeg had bare lagt dem i mods filen og så har de dukket opp i spillet. Eller har gjort det med hår og klæ, me hus har jeg aldri prøvd fordi da må man gjøre noe annet. Anonymous poster hash: 10047...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvestøv Skrevet 2. mars 2015 #1773 Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg had bare lagt dem i mods filen og så har de dukket opp i spillet. Eller har gjort det med hår og klæ, me hus har jeg aldri prøvd fordi da må man gjøre noe annet. Anonymous poster hash: 10047...8d0 Hmm, har gjort det samme men det ligger ikke der... Eller ikke som jeg kan se. Må man gjøre noe inne i spillet for å få det fram? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 2. mars 2015 #1774 Del Skrevet 2. mars 2015 Hmm, har gjort det samme men det ligger ikke der... Eller ikke som jeg kan se. Må man gjøre noe inne i spillet for å få det fram? Jeg har bare lagt filene inn i modsmappa, og da har de dukket opp i spillet uten at jeg har måtte gjøre noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #1775 Del Skrevet 3. mars 2015 Hmm, har gjort det samme men det ligger ikke der... Eller ikke som jeg kan se. Må man gjøre noe inne i spillet for å få det fram? Muligens et dumt spørsmål men pakker du ut filene før du legger i mods-mappa? Noen filer kommer jo pakket inn i komprimerte zip-filer og de må man da pakke ut før man kan legge dem i mods-mappa. Anonymous poster hash: 346ef...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 3. mars 2015 #1776 Del Skrevet 3. mars 2015 Da har jeg blitt hektet!! :D Så litt mørkt på spillet i starten da det lagget noe veldig og jeg følte jeg måtte tilfredstille de hele tiden. Men nå er det andre boller! Spillet kjører som smurt og jeg har blitt skikkelig kariereorientert Spilte 7 timer på søndag og 3-4 timer i går kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 3. mars 2015 #1777 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Trailer for vitenskapsmann-karrieren. De som liker å samle på ting kommer til å elske dette Endret 3. mars 2015 av Kragebein 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvestøv Skrevet 3. mars 2015 #1778 Del Skrevet 3. mars 2015 Muligens et dumt spørsmål men pakker du ut filene før du legger i mods-mappa? Noen filer kommer jo pakket inn i komprimerte zip-filer og de må man da pakke ut før man kan legge dem i mods-mappa. Anonymous poster hash: 346ef...ee8 Pakke ut? Haha, jeg har visst ingen aning om hva jeg holder på med Har bare lagt de over i mods-mappa, men prøvde tilfeldigvis å åpne den ene zip-fila jeg har, da skjedde det ingenting annet enn at macen hang seg så jeg måtte skru av hele geia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 4. mars 2015 #1779 Del Skrevet 4. mars 2015 Pakke ut? Haha, jeg har visst ingen aning om hva jeg holder på med Har bare lagt de over i mods-mappa, men prøvde tilfeldigvis å åpne den ene zip-fila jeg har, da skjedde det ingenting annet enn at macen hang seg så jeg måtte skru av hele geia. Anbefaler å bruke WinZip Da høyreklikker du på filen og pakker den ut, da får du en helt vanlig mappe, og det er dene du skal flytte over til mods-mappen. Det kommer til å komme en trailer for aliens Jeg har aldri vært noe glad i de, men vet det er mange som liker de godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 9. mars 2015 #1780 Del Skrevet 9. mars 2015 Man kan sette opp et eget fotostudio i den nye pakken! Herregud, som jeg gleder meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå