Saeria Skrevet 15. juni 2004 #121 Del Skrevet 15. juni 2004 Tusen takk for fine :dagensrose: Var filmen gøy? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 15. juni 2004 #122 Del Skrevet 15. juni 2004 Så søt grisen var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #123 Del Skrevet 15. juni 2004 Tja.., selve filmen var ikke så voldsom, det er jo en typisk "følg opp suksessen etter eneren" film. Men Emely synes selvf. den var gøy, og det er alltid kos å sitte sammen tett sammen under ullteppet og se film eller barnetv sammen :klem2: :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #124 Del Skrevet 15. juni 2004 Så søt grisen var Takker. Hun er kosejanta vår hun :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2004 #125 Del Skrevet 15. juni 2004 Tja.., selve filmen var ikke så voldsom, det er jo en typisk "følg opp suksessen etter eneren" film. Men Emely synes selvf. den var gøy, og det er alltid kos å sitte sammen tett sammen under ullteppet og se film eller barnetv sammen :klem2: :rosasmil: Så lenge Emely er fornøyd, er det vel det som er det viktigste. Og mamma Naken fikk kosestund med datteren sin under pleddet, noe som mammaer pleier å sette pris på. Kvalitetstid, er det vel noen som kaller det. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2004 #126 Del Skrevet 15. juni 2004 Takker. Hun er kosejanta vår hun :-) Verdens søteste. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #127 Del Skrevet 15. juni 2004 Ja kosestunder og at Mimmi har det fint, er viktigst! :-) På Tingeling sine vegne: :oops: :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2004 #128 Del Skrevet 15. juni 2004 Ja kosestunder og at Mimmi har det fint, er viktigst! :-) På Tingeling sine vegne: :oops: :-D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #129 Del Skrevet 15. juni 2004 Kjenner jeg er trøtt i dag, så jeg tar kvelden nå. God natt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #130 Del Skrevet 15. juni 2004 Er det forresten noen av dere andre som blir smitta av den gjespesmilyen? , og atter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2004 #131 Del Skrevet 15. juni 2004 Ikke smittet! Natti, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #132 Del Skrevet 15. juni 2004 Ikke smittet! Natti, vennen. Det er jeg! Jo mer jeg ser på dem jo mer gjesper jeg Kanskje jeg skulle ta det som et hint og gå til sengs, som jeg nettopp skrøt av at jeg skulle. ..men jeg tror heller jeg bruker litt tid på en for de fleste, totalt uinteresant forklaring på hva vitsen med å gjespe er, og hvorfor det smitter, både blandt mennesker og dyr Det er ikke, som man før trodde, for å få mer oksygen, men snarere et tegn som skal fortelle flokken din at det er på tide å gå inn i en ny fase. Det smitter blandt flokkmedlemmene,- noe som gjør at gruppen blir samkjørt. Kan sees f.eks hos løveflokker. Dette har dere lurt mye på, tenker jeg! (Dette leste jeg så vidt jeg husker i Ill. vit, en gang). Men NÅ tror jeg faktisk jeg legger meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2004 #133 Del Skrevet 15. juni 2004 Nå ble jeg smittet. Du er en del av flokken min! Natti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #134 Del Skrevet 15. juni 2004 Hi, hi.. Natta for -nte gang :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2004 #135 Del Skrevet 16. juni 2004 Morn! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 16. juni 2004 #136 Del Skrevet 16. juni 2004 God morgen! Fått overtalt mannen til at vi skal ha oss minigris! Men klart det blir ike før vi kjøper hus Og det er så leenge til! Kan du ikke legge ut flere bilder av den tøffe grisen da? Lillemann ble helt fasinert han og! Satt å så på bildene kjempelenge her i går! Ha en knall dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2004 #137 Del Skrevet 16. juni 2004 Heldige timien! Er enig med deg at Tingeling er en tøff gisse. Satt selv å tittet lenge på bildene. Hun er jo så skjønn. :D *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. juni 2004 #138 Del Skrevet 16. juni 2004 Ville bare si at jeg er her, selv om jeg ikke sier noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2004 #139 Del Skrevet 16. juni 2004 Ville bare si at jeg er her, selv om jeg ikke sier noe... Naken er ei kjempegrei jente hun! Og Tingeling er verdens skjønneste gris! *Saeria koser dragen, før hun gir Naken en * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2004 #140 Del Skrevet 16. juni 2004 Innom med natti Håper du har hatt det fint i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå