Gå til innhold

"Naken's den"- for drager, griser og alvevenner.


Naken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flink, du er.

I dag skal vi ha Viestads poteter og marinert flatbiff og cæsarsalat! :D

Sunt det også. Skal ikke ha dressing på salaten.

:klem: til flinke, snille deg.

Mmm, høres ikke galt ut det! :sikle: Og sunt i tillegg.., det er jo pose og sekk :rosasmil:

Kose deg med middagen!!! (som du antagelig har spist allerede..?) :klem:

Nå er det bare en time til jeg får besøk. Kribler litt i magen.. Håper det blir en naturlig stemmning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Stikker hodet inn av døra*

Er det her alle er idag???? Det var så tomt på vertshuset til Saeria.

Kan jeg få noe å drikke her da????

*smiler og nikker til kjentfolk og gir dragen til Naken en aldri så liten klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart kan du få drikke. Slå deg ned med oss, kjære Idril! *Rekker deg et krus* Her har du et bredfullt krus mjød.

*Dragen sukker fornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

:Alvehilsen: Inviterer meg selv inn....

*Balenciaga gir dragen gave som ikke er mat for dragemat er ikke noe high elves kan holde i uten å besvime*

Går det bra i vertshuset sånn ellers? :)

Morsom den sjekkehistorien. Han må virkelig være betatt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å prate med alvene, kose med dragen, gi Naken en innvielses :dagensrose: bukett, og drikke en mjød før natten setter inn.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idril: Ingenting å takk for, det er jo bare kjempekos at du kommer innom! :klem: *Dragen kroer seg under kløingen* Den elsker å bli klødd bak øret!

Balenciaga: Stig på, stig på! Her er du alltid velkommen! :tommelsmil: *Dragen blåser en røykring i lufta, og er storfornøyd med gaven*

Om det går bra i hula mi? Eller er det vertshuset til Saeria du mener..? :tunge1::wink: Hvis du mener hula mi: Her er alt strålende, akkurat nå. :) Hvis du mener verstshuset til Saeria: Der er det alltid bra, spør du meg! :-)

Saeria: *Lyser opp i det du spaserer inn :-D , og henter en mjød :perebrus: til deg*. Dragen elsker livet i den nye hula. Han har aldri fått så mye kos!

*Takker for den vakre buketten!* :bukke: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Hvordan er dagen i dag? Her er alt bra. Er bare glad i dag.

*Kose dragen* Du får gi Tingeling en kos fra meg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld kom eks forloveden på besøk. Jeg var jo litt nervøs for at det skulle være vanskelig å prate og bli pinlige pauser. Vi har ikke snakket ordentlig sammen, på årevis, bortsett fra da jeg traff ham i helga. Det var veldig koselig i helga, men da hadde vi drukket begge to, og det er jo en stemningsletter. Det ble faktisk til at vi klinte litt også ... :oops:, så jeg var redd det skulle komplisere ting..

Heldigvis viste seg at jeg slett ikke trengte å være nervøs for det! :D Han kom sånn rett før kl. 21.00 og var her til kl. 01.00,- da måtte vi nesten avbryte, for jeg skulle jo opp kl. 06.30 i dag.

Det eneste "problemet" vi hadde i de 4 timene han var her, var at vi nærmest snakket i munnen på hverandre. :ler:

Vi prata og prata, mye om "den gang da", men også om nåtiden. Hvordan vi begge er, og har det nå.

Vi prater utrolig lett sammen,- vi kan snakke om de dypeste og mest alvorlige ting et øyeblikk :cry: , og så ler vi oss skakke i det neste. :ler:

Det var nesten som å gå tilbake tid. Selv om det er mange år siden vi har kjent hverandre, og vi nok på mange vis har forandret oss, så var vi også på mange måter akkurat de samme som vi var den gang. Vi trengte ikke bli kjent på nytt, liksom,- vi var fortrolige nesten med det samme.

Det var så koselig og deilig ukomplisert! :)

Før vi fikk snakka nå, følte jeg jo også en svak usikkerhet med henhold til hva denne fornyede kontakten mellom oss betydde,- for begge parter...,

men det viste seg veldig fort at det betydde det samme for begge,- det var vennskapsdelen av forholdet vi ville ta opp igjen. Vi satte også ord på det, for å få det ut av verden.

Nei i går var en knall kveld! :hoppe: :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Hvordan er dagen i dag? Her er alt bra. Er bare glad i dag.

*Kose dragen* Du får gi Tingeling en kos fra meg!

:klem:

Dagen min er strålende! Litt trøtt etter at jeg la meg sent, men det var absolutt verd det, for det var så kos i går kveld!

Dessuten kom jeg gjennom dagen i går, uten å hive i meg masse mat, så da er jeg i gang! :hoppe: <---- Legg merke til energien! :ler:

Så alt i alt er jeg er overjoyed i dag :-)

Så fint at du også har en "gla'dag" i dag!

Knuse, glad :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott, Naken.

Dette fortjener du! :-D

Jammen er det en fin dag. Green er glad, du er glad, og jeg blir glad på deres vegne! :ler: Det er kjempeflott at du har funnet tilbake til en god venn i eksen din. Det er ikke alle ekser man klarer det med. Jeg er ikke venner med mine for å si det sånn, men sånn går det når de var utro. :roll:

Nyt livet, Naken. Det er din tur til å gjøre det nå.

Kjempegodkose :klem: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Saeria!!! Du er alltid snill du!!! :klem:

Dessuten minner du meg om eksen min på den måten at det er "bredde" i deg.

Man kan snakke med deg om alvorlige og dype ting, samtidig som du har humor og tørr å være barnslig. Det er absolutt ikke alle som er sånn!

Denne spennvidden setter jeg høyt hos et menneske! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for de nydelige ordene, Naken. Blir nesten flau. :sjenert::klem:

Jeg er glad jeg kan snakke med deg også. Ikke er du forhåndsdømmende som mange jenter jeg har møtt IRL. Det setter jeg pris på. Jeg setter også pris på at du er et levende menneske, med mange fasetter og med livsbagasje som har gjort deg tolerant og snill. :kysse:

Alt i alt så er jeg glad for de veninnene jeg har på KG. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Hm. Hvordan skal jeg forklare hvordan jeg resonnerte:

"Den" er en hule. Men ordet kan brukes nærmest metaforisk om rom som er bortgjemte, intime, komfortable, trygge osv

"Den" blir også brukt i navnet på utesteder, klubber, puber og slikt.

Men også i navnet på overnattingssteder.

I min noen ganger annerledes tenkende hjerne trodde jeg at det var i den betydningen du brukte ordet. Altså "Naken's Den=vertshus (serveringssted og overnatting) for drager, griser og alvevenner" :ler:

Ønsker deg og dragen en fin dag :klem: :kysse:

Kommer innom senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Hvordan skal jeg forklare hvordan jeg resonnerte:

"Den" er en hule. Men ordet kan brukes nærmest metaforisk om rom som er bortgjemte, intime, komfortable, trygge osv

"Den" blir også brukt i navnet på utesteder, klubber, puber og slikt.

Men også i navnet på overnattingssteder.

I min noen ganger annerledes tenkende hjerne trodde jeg at det var i den betydningen du brukte ordet. Altså "Naken's Den=vertshus (serveringssted og overnatting) for drager, griser og alvevenner" :ler:

Ønsker deg og dragen en fin dag :klem: :kysse:

Kommer innom senere.

Ahh, I see! Ante ikke at "den" kunne bety noe annet enn hule jeg. :oops: Er ikke god i engelsk..

Det er visst du som skulle gitt meg en :tunge1::ler:

Ha en feiende flott dag selv! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ahh, I see! Ante ikke at "den" kunne bety noe annet enn hule jeg. :oops: Er ikke god i engelsk..

Det er visst du som skulle gitt meg en :tunge1::ler:

Ha en feiende flott dag selv! :klem:

:kysse: Man kan da ikke vite alt. Mye som går meg også hus forbi også. Særlig humor. Tar ting alvorlig og svarer på det og så har personen ment noe helt annet eller brukt det som en metafor. Da føler jeg meg slik :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kysse: Man kan da ikke vite alt. Mye som går meg også hus forbi også. Særlig humor. Tar ting alvorlig og svarer på det og så har personen ment noe helt annet eller brukt det som en metafor. Da føler jeg meg slik :oops:

Sånn tror jeg vi alle har det i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...