Gå til innhold

"Naken's den"- for drager, griser og alvevenner.


Naken

Anbefalte innlegg

Min hule er åpen for alle! (men drager, griser, (gjerne typen mini), og alver/ alvevenner, er jo litt ekstra velkomne hos meg! :wink:)

.. Små biller også?? .. eller er det med fare for mitt eget liv jeg våger meg inn for å gratulere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fighter

Katten min har mye å tenke på, men vet at unsett hva som skjer så går livet alltid videre.

Håper du har en fin bursdag, Naken.(kult nick :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

:sjenert:

Ja hvis du sier dragen er snill så slår jeg meg ned!!

Bød du på noe å drikke i dette vertshuset eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Små biller også?? .. eller er det med fare for mitt eget liv jeg våger meg inn for å gratulere???

Jada, du er hjertelig velkommen du og! Man slakter da ikke gratulanter :riste: :trøste: (Bare ikke snik deg innpå oss, så vi rissikerer å ta deg for en edderkopp,- da tørr jeg ikke garantere for din sikkerhet :ler: !)

OPTIMIST: Digger ditt nick også,- det er så tilsynelatende selvmotsigende. :ler2: Fin livsfilosofi på den katten din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:  

Ja hvis du sier dragen er snill så slår jeg meg ned!!

Bød du på noe å drikke i dette vertshuset eller???

Hvis mjød kan friste så send over kruset! :perebrus:

Håper det smaker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Naken er snill hun!

Saeria tar i mot en mjød, og drikker den opp før hun tusler bort til Naken og ønsker henne en riktig god natt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det en ny dag i hula. Jeg rullet meg ut av fellene for tre timer

siden,- ugudelig tidlig, spør du meg! :Gjesp::frustrert::Gjesp: Ikke lett å være Å- menneske i en verden lagt opp for A- mennesker :ler:

Men oppe er jeg altså, om jeg vil eller ikke, og huledøren er åpen for alle som vil hilse på :-) (Bare ikke bråk for mye her inne nå på morrasiden,- dragen, skjønner dere, er en smule morragretten :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg ut i sola sammen med dagbarna mine, og en venninne og barna. Tror vi tar en picknick. Så må jeg vaske litt i leiligheten. Er dessverre en skikkelig "skippertaksperson" :roll: Jeg kan ha det strøkent lenge, men så etterhvert sklir det ut litt, til det punktet at jeg må ta et skikkelig tak igjen for å komme i rute.

I kveld,- ja det er en spesiell kveld! Da får jeg besøk av min eks forlovede. Jeg var forlova med han fra jeg var 14 til jeg var 17 år. Var litt tidlig ute jeg :ler2:

Jeg traff ham igjen i helga og det var kjempekos, men da var vi begge etterhvert ganske så brisne, (for å si det pent :oops: ), så det blir jo ok å møtes edrue også :ler:

Det er gått mange år, siden vi var et par, og mye er skjedd siden den gang, bl. annet et barn og et par havarerte ekteskap.

Så er det heller ikke snakk om å bli et par igjen, men bare å bli kjent gjen,- og kanskje bli venner. Så er det jo utrolig koselig å mimre om gamledager da. :hjerter::P

Må forresten nevne noe som skjedde denne helga.

Jeg satt ute i vårsola utenfor en lokal pub, og tok en sommerpils sammen med dattera mi, ei venninne, og mora og søstra hennes. (Dattera mi hadde en "Kuli",- ikke en sommerpils,- bare så det er avklart :wink: )

Så kom det pluttselig en fyr bort å slo seg ned på en ledig stol ved siden av meg. Jeg kjente han igjen fra ca,. en mnd. tidligere,- da jeg tok samme taxi som han hjem. Han prøvde da å få meg med på en annen uteplass, men jeg ville bare hjem, og han var høflig og maste ikke masse,- men tok en omvei fra der de egentlig skulle, og kjørte meg hjem. Jeg fikk ikke lov å betale engang.

Og nå satt han altså der ved siden av meg. "Deg har jeg tenkt på i en mnd. nå" sa han. :o Jeg ble en smule himmelfallen og pinlig berørt. Vi hadde tross alt møtt hverandre i 5 min! :o Men han satte i gang med komplimanger til jeg ble helt rød i toppen :flau: Nå bør det vel skytes inn at han hadde hatt noen øl,- det var tydelig,- men han var ikke vulgær eller gikk over noen strek, bare gjorde meg flau..

Etter en liten stund kjøpte han cola til jenta mi og begynte å prate masse med henne. Dattera mi likte ham og satt snart på fanget hans. Så spurte han om hun ville ha is, noe hun så klart ville,- og så kjøpte han is til henne. Det er en liten plass å leke, like ved der vi satt, og der tok han henne med og lekte med henne lenge. (Det var bare 20 meter fra der vi satt, så jeg så dem hele tiden). Dattera mi storkoste seg!! Og da jeg var med henne for å tisse,- sa hun pluttselig: "Mamma, han mannen var kjekk" :hoho: Den mannen vet tydeligvis hvordan man sjekker en mamma :Nikke::ler: ).

Så ble jeg ble bedt på den mest spesielle daten ever! "Vil du og dattera di,være med på nattforestilling på "Sabeltann"?" :o :hoho:

Da vi hadde vært der et par timer,- kom mamma og hentet dattera mi, (som litt mottvillig gikk med, hun ville heller være hos oss :ler:), men utenfor en pub er ikke noen plass for ei lita jenta, når klokka drar seg mot kvelden. Hun skulle se barnetv og sove hos mormor. Jeg hadde hatt en og en halv øl,- og jeg ville ikke drikke mer mens dattera mi var der.

Typen fortsatte med å komplimentere meg o.s.v, men selv om han ikke var slibrig, så synes jeg han ble vel nærgående etterhvert. Han ble vel ikke mer edru etterhvert heller.., så til slutt begynte jeg å bli litt småirritert og sa at han var full, og at jeg ikke sa ja til noen som helst date eller lignende, når han var sånn. Han spurte hvor jeg skulle på kvelden,- og jeg fortalte det.

Han forsvant like etter.

5 timer etter satt han i baren der jeg var, og virket klin edru! Han hadde vært hjemme og spist, sovet og dusjet!

Jeg snakket ikke mer enn et par ord med ham den kvelden, fordi jeg var da dypt inne i en samtale med eks forloveden, men jeg må si jeg synes det var spesielt at han kom tilbake igjen, og jeg lurer jo litt på om det hadde noe med meg å gjøre.. :oops: La i alle fall merke til at han sendte blikk i min rettning noen ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen !  

Så fin hule du har fått *ser seg rundt* Her var det jammen koselig.

God morgen, og velkommen til min ringe hule, kjære katt! :) ..eller er det løve?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naken og dattera blir sjekket opp!

Ja veien til en mors hjerte går via barnet, ja. :ler: Synes det er koselig at du får litt ekstra oppmerksomhet. Du fortjener det, vet du. Selv er jeg fornøyd med samboeren, så jeg klarer meg uten trippende menn rundt beina mine. :ler:

Uff, stod opp sent i dag. Eller skal vi bare si for 10 -15 minutter siden? :oops: Jeg fikk ikke sove ordentlig i natt. Har ikke sovet skikkelig de siste nettene heller. Plagsomt er det. :( I morgen kommer det antagelivis penger inn på kontoen. Det skal bli good. I dag har jeg mannen sitt bankkort. Fikk litt lyst på viestadpoteter, eller stekt kjøtt med potatis og cæsarsalat. (Uten dressingen, for den liker jeg ikke)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:oops: Så nettopp at jeg hadde gitt La Toya et :veldigsur: fjes, som velkomsthilsen, i stedet for et smil :oops: Det var selvfølgelig ikke meningen! Har rettet det nå, men her har du noen ekstra smil som plaster på såret :wink: :

:):):):):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg begynt på et sunnere liv!

Nå skal det sies at det har jeg gjort mange ganger, uten å komme gjennom den første dagen en gang, :roll: :oops:

men jeg gir ikke opp i det minste..:sur:

Nå er jeg kommet til etter middagen i alle fall, og er fremdeles i rute, ikke verst bare det, til meg og være. :tunge1:

Hadde Kesam/ tunfisksalat i wrap til middag. Faktisk ganske godt, veldig lettvint og sunt!

Håper jeg klarer dette ut dagen! Er jammen ikke helt sikker,- har sprekt SÅ mange ganger når jeg tror jeg har det i boks! :sinnatagg: Tar det ikke for gitt lenger, jeg må kjempe for å komme gjennom hver dag..

Kommer jeg bare gjennom dagen så er jeg i gang, i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fighter

Hei Naken!

Jeg har spist pizza i dag. Det er ikke sunt. Men så har jeg gjort så mange andre ting i dag.

Fint at du hjelper meg å finne motivasjonen. Er den her hos deg kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Takk' date=' takk. Begynner å bli gammel nå.. 27.., men det er jo som ingenting å regne blandt oss alver. Jeg er jo såvidt ute av vugga! :ler:[/quote']

Nettopp... Jeg er ihvertfall eldre enn deg, saa ikke klag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Naken!

Jeg har spist pizza i dag. Det er ikke sunt. Men så har jeg gjort så mange andre ting i dag.

Fint at du hjelper meg å finne motivasjonen. Er den her hos deg kanskje?

Dessverre, dessverre... , har ikke sett den enda,.. men jeg skal si i fra straks, hvis den dukker opp hos meg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...