Gå til innhold

"Naken's den"- for drager, griser og alvevenner.


Naken

Anbefalte innlegg

Var ute alene i går også jeg. (Skikkelig singellivet for meg nå :ler: .., jenta mi hadde pappahelg).

Jeg gikk ut kl. 00.30. Da jeg ankom satt det kun en liten flokk 50-60 åringer der og "trøkka". Det begynte å rykke i gjespemuskelen med det samme jeg satte foten innenfor. :Gjesp::Gjesp::Gjesp::Gjesp::Gjesp::Gjesp:

Det blei en halvliter på meg før jeg spaserte de 3 kilometerne hjemover. (Ikke F... om jeg gadd bruke en drøy hundrelapp på taxi, etter den korte og kjipe kvelden!!)

Det var faktisk utrolig kjedelig at jeg så humoren i det, så kvelden var ikke helt bortkasta :klaske::ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He,he.. Takk, takk, lunacia.

Håper virkelig at jeg har bedre lykke neste gang ja,- ellers slutter jeg å gå ut, det er i alle fall helt sikkert!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det, kanskje det..! Er ikke umulig det, en gang..! :-D

Skal vi be med oss Saeria, Balenciaga og resten av alvegjengen også, kanskje? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah, ja! Helt klart! Og saa Popelka! Og gjaerne jordbaer, fordi hun er venninnen min. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde faktisk vært gøy, tror jeg.

Det er jo ikke så dyrt for meg å ta toget over fjellet. Et alvetreff hadde vært gøy. Pluss jordbær og Popelka, hvis hun er hjemme da.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy med et alvetreff ja - bare å si ifra det. Bor jo ikke så langt unna Oslo(noen vil si at jeg bor I oslo).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei... takk for hyggelig hilsen i dagboka mi... :-)

Det var da en koslig liten hule du har her da...må jo innrømme at jeg har en forkjærlighet for alver jeg også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Naken, har ikke vaert innom foer men saa ble jeg litt nysgjerrig og ville bare si "hei"!

Saa toeff du er som gaar ut alene...man faar jo ikke mer moro enn man lager selv, saa det er sikkert lurt!

Blir forresten gjerne med paa treff :oops: hvis jeg er hjemme, da (eller dvs. hjemme er jo her i Skottland for tiden!).

Ha en fin kveld!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God dag, Naken.

Kos at du stakk innom meg. Håper du har en fin dag. Hvordan går det med verdens skjønneste lille gissegiss? :D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Saeriavennen! :klem2: Ja, jeg har en fin dag i dag også jeg! :-D Skal det da ingen ende ta..? Er ikke vant med å være så fornøyd, nå i det siste halvåret,- i alle fall ikke sammenhengende over lang tid. :ler: Nesten så jeg blir litt nervøs, ..håper det ikke bare er stille før stormen :ler:

I dag har vi vært i "Ravnedalen",- en nydelig plass rett ved Kristiansand by. Det er en vakker liten dal, med et vann,- der det svømmer ender og svaner,flott beplantning, og en stor plen med fontene, der man kan sitte og kose seg i sola. Kjempefint! :hoppe:

Tingeling koser seg i bingen sin :-) Hun har alltid likt å grave,- (hun er jo ikke gris for ingenting :wink: ), men i det siste er hun blitt rene gravemaskinen! Bingen hennes, som var 20 kvaderatmeter eng, er nå 20 kvaderat med jordhaug :ler: Hun har til enhver tid en liten haug med jord oppå trynet, (nesa), når hun er ute. :ler:

lunacia: Gjerne Jordbær og Popelka også, ja! (Dine venner er mine venner, vet du :wink: )

Idril: Så bra du er med, Idril alv :)

Alovera: Kult at du også liker alver. :) Jo fler som sprer det glade alvebudskap, jo bedre :-)

Popelka: Hei popelka! Koselig at du fant hula mi du også :-) Håper du er hjemme når/ hvis det blir treff da!

Selv kan jeg nok ikke med det første,- økonomien er litt skral fremover.., men kanskje til høsten..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte Tingeling.

Må få treffe henne en gang. Hun var jo så herlig på bildene du har lagt i albumet. :D

Hun er sikkert kjempesøt med jord på trynet sitt også. Hun er heldig som har en så stor binge. Bygriser har ikke alltid den muligheten, men så er vel Tingeling mer en landgris enn en bygris, har jeg fått intrykk av.

Har fått snakket litt med Saeriamannen om Osloflytting, og vi skal ta det når han er hjemme. MSN er greit til å lufte ting man er litt nervøs for å spørre om. Nå burde jeg kanskje ikke være nervøs siden det tross alt er forloveden min det er snakk om, men jeg vet hvor knyttet han er til Bergen. Der for var jeg litt nervøs. Vil ikke rive han opp med rota mot hans vilje. han sa at han hadde ant at spørsmålet ville komme. Han sa jeg hadde vært flink å hinte. :wink:

Men nok om det. Godt at du er glad og fornøyd. Det gjør meg også glad. Green er glad for tiden også. Alt er liksom litt ekstra fint! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå skal jeg straks sette meg ned med dattera mi og se på "Løvenes konge 2". :klem2:

Men først; se her på gravemaskinen min, Saeria! (og ev. andre gravemaskinvenner) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agurk

For en utrulig tøff gris! En slik en vil jeg og ha! Må bare overtale mannen :-( Blir den større en den er nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...