Gå til innhold

"Naken's den"- for drager, griser og alvevenner.

Naken

Anbefalte innlegg

:vinke:Så ble det til at jeg starter dagbok jeg også...

Har hengt så mye inne på det koselige vertshuset

til Saeria, at jeg nærmest har slitt ut møblemanget der :wink: , så jeg fant ut at det var på høy tid å skaffe meg et eget lite krypinn. (Det kan jo bli litt trangt på et vertshus når man drasser med seg en fullvoksen drage :ler: )

Min hule er åpen for alle! (men drager, griser, (gjerne typen mini), og alver/ alvevenner, er jo litt ekstra velkomne hos meg! :wink:)

Så,- steinen er herved rullet bort fra huleåpningen, sauefellene er lagt ut, og tente fakler kaster flakkende skygger på huleveggene. Mjødtønnen og litt smått å bite i er også innen rekkevidde.

Velkommen alle veifarende, til min spartanske, men hjemmehygggelige hule! :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å! Så koselig!! :D To gjester allerede :hoppe:

Takk for hyggelig besøk Balenciaga og Lunacia!

Forresten,- sånn i all beskjedenhet :oops: :ler:, så har jeg bursdag i dag.

Synes det var greit å feire med å åpne hula mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var visst blitt tre gjester, før jeg fikk skrevet ferdig. (Er litt treig jeg :wink: ) Takk Arkana! Søte puser er også hjertelig velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Gratulerer med dagbok, Nakenvennen! :kysse: :dagensrose: :klem2: :bursdag::klem::heiajente::briller::tommelsmil:

Dette har jeg ventet på lenge!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Gratulerer med dagbok, Nakenvennen! :kysse: :dagensrose: :klem2: :bursdag::klem::heiajente::briller::tommelsmil:

Dette har jeg ventet på lenge!

Takk, Saeriavennen min! :klem: Ja, du her venta litt på dette :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen, din :gratulerer::perebrus::bursdag: . Og gratulerer med dagbok. :blomst_opp: Blir kjempespennede og smuglese litt i den innimellom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker, :bukke: Idril, timien og Betty! :klem:

Slå dere ned og send over krusene, så skal jeg tappe raust med mjød til dere alle. :perebrus:

Og dere er selvfølgelig velkomne til å smuglese dagboka mi. :P Ingen hemmeligheter her. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se, Naken!

Mange nye hilsener. Tenkte jeg skulle løpe inn for å :kose: med dragen din. :D Kose, kose, dragen!

Gleder meg til mange sider med Nakens bok. Det er trivelig i din den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til den vandrende katten, (som jo ser veldig optimistisk ut :ler: ). :)

og til Leya! Og du trenger ikke frykte dragen :kose: , den er så vennligsinnet så..., (så sant du ikke er en alvefiende da :wink: )

Bare se som Saeria koser den! Riktignok er de to gamle venner, etter all tiden i vertshuset, men mine gjester er dragens venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag:

:oops: Takk, takk. Begynner å bli gammel nå.. 27.., men det er jo som ingenting å regne blandt oss alver. Jeg er jo såvidt ute av vugga! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...