Naken Skrevet 7. juni 2004 #1 Del Skrevet 7. juni 2004 :vinke:Så ble det til at jeg starter dagbok jeg også... Har hengt så mye inne på det koselige vertshuset til Saeria, at jeg nærmest har slitt ut møblemanget der , så jeg fant ut at det var på høy tid å skaffe meg et eget lite krypinn. (Det kan jo bli litt trangt på et vertshus når man drasser med seg en fullvoksen drage ) Min hule er åpen for alle! (men drager, griser, (gjerne typen mini), og alver/ alvevenner, er jo litt ekstra velkomne hos meg! ) Så,- steinen er herved rullet bort fra huleåpningen, sauefellene er lagt ut, og tente fakler kaster flakkende skygger på huleveggene. Mjødtønnen og litt smått å bite i er også innen rekkevidde. Velkommen alle veifarende, til min spartanske, men hjemmehygggelige hule! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2004 #2 Del Skrevet 7. juni 2004 Jippi! Endelig har du åpnet! Har ventet lenge på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. juni 2004 #3 Del Skrevet 7. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. juni 2004 #4 Del Skrevet 7. juni 2004 Gratulerer med dagbok! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 7. juni 2004 Å! Så koselig!! :D To gjester allerede Takk for hyggelig besøk Balenciaga og Lunacia! Forresten,- sånn i all beskjedenhet :oops: , så har jeg bursdag i dag. Synes det var greit å feire med å åpne hula mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 7. juni 2004 Oi, det var visst blitt tre gjester, før jeg fikk skrevet ferdig. (Er litt treig jeg ) Takk Arkana! Søte puser er også hjertelig velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2004 #7 Del Skrevet 7. juni 2004 :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juni 2004 #8 Del Skrevet 7. juni 2004 Gratulerer med dagbok, Nakenvennen! :kysse: :dagensrose: :klem2: Dette har jeg ventet på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 7. juni 2004 :dagensrose: Takk! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 7. juni 2004 Gratulerer med dagbok, Nakenvennen! :kysse: :dagensrose: :klem2: Dette har jeg ventet på lenge! Takk, Saeriavennen min! Ja, du her venta litt på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 7. juni 2004 #11 Del Skrevet 7. juni 2004 Gratulerer med dagbok du også og :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 7. juni 2004 #12 Del Skrevet 7. juni 2004 Gratulere med dagen! send over litt mjød da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 7. juni 2004 #13 Del Skrevet 7. juni 2004 Grattis med dagen, din . Og gratulerer med dagbok. :blomst_opp: Blir kjempespennede og smuglese litt i den innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 7. juni 2004 Takker, :bukke: Idril, timien og Betty! Slå dere ned og send over krusene, så skal jeg tappe raust med mjød til dere alle. Og dere er selvfølgelig velkomne til å smuglese dagboka mi. Ingen hemmeligheter her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 7. juni 2004 #15 Del Skrevet 7. juni 2004 Gratulerer med dagen1 Fra en vandrende katt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 7. juni 2004 #16 Del Skrevet 7. juni 2004 Gratulerer med dagen!!! *løper ut, er nemlig litt redd drager* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juni 2004 #17 Del Skrevet 7. juni 2004 Se, Naken! Mange nye hilsener. Tenkte jeg skulle løpe inn for å med dragen din. :D Kose, kose, dragen! Gleder meg til mange sider med Nakens bok. Det er trivelig i din den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. juni 2004 #18 Del Skrevet 7. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 7. juni 2004 Takk til den vandrende katten, (som jo ser veldig optimistisk ut ). og til Leya! Og du trenger ikke frykte dragen , den er så vennligsinnet så..., (så sant du ikke er en alvefiende da ) Bare se som Saeria koser den! Riktignok er de to gamle venner, etter all tiden i vertshuset, men mine gjester er dragens venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #20 Del Skrevet 7. juni 2004 :oops: Takk, takk. Begynner å bli gammel nå.. 27.., men det er jo som ingenting å regne blandt oss alver. Jeg er jo såvidt ute av vugga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå