Gå til innhold

"Naken's den"- for drager, griser og alvevenner.


Naken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja.., selve filmen var ikke så voldsom, det er jo en typisk "følg opp suksessen etter eneren" film. :wink:

Men Emely synes selvf. den var gøy, og det er alltid kos å sitte sammen tett sammen under ullteppet og se film eller barnetv sammen :klem2: :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.., selve filmen var ikke så voldsom, det er jo en typisk "følg opp suksessen etter eneren" film. :wink:

Men Emely synes selvf. den var gøy, og det er alltid kos å sitte sammen tett sammen under ullteppet og se film eller barnetv sammen :klem2: :rosasmil:

Så lenge Emely er fornøyd, er det vel det som er det viktigste. :wink: Og mamma Naken fikk kosestund med datteren sin under pleddet, noe som mammaer pleier å sette pris på. Kvalitetstid, er det vel noen som kaller det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke smittet! :ler:

Natti, vennen.

:klem:

Det er jeg! Jo mer jeg ser på dem jo mer gjesper jeg :Gjesp::ler:

Kanskje jeg skulle ta det som et hint og gå til sengs, som jeg nettopp skrøt av at jeg skulle.

..men jeg tror heller jeg bruker litt tid på en for de fleste, totalt uinteresant forklaring på hva vitsen med å gjespe er, og hvorfor det smitter, både blandt mennesker og dyr :ler2:

Det er ikke, som man før trodde, for å få mer oksygen, men snarere et tegn som skal fortelle flokken din at det er på tide å gå inn i en ny fase. Det smitter blandt flokkmedlemmene,- noe som gjør at gruppen blir samkjørt. Kan sees f.eks hos løveflokker.

Dette har dere lurt mye på, tenker jeg! :wink:

(Dette leste jeg så vidt jeg husker i Ill. vit, en gang).

Men NÅ tror jeg faktisk jeg legger meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest agurk

God morgen!

Fått overtalt mannen til at vi skal ha oss minigris! Men klart det blir ike før vi kjøper hus :wink: Og det er så leenge til!

Kan du ikke legge ut flere bilder av den tøffe grisen da? Lillemann ble helt fasinert han og! Satt å så på bildene kjempelenge her i går!

Ha en knall dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heldige timien!

Er enig med deg at Tingeling er en tøff gisse. Satt selv å tittet lenge på bildene. Hun er jo så skjønn. :D *smelt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at jeg er her, selv om jeg ikke sier noe...

:klem:

:wink:

Naken er ei kjempegrei jente hun! Og Tingeling er verdens skjønneste gris! :hjerte:

*Saeria koser dragen, før hun gir Naken en :klem: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...