Gå til innhold

"Naken's den"- for drager, griser og alvevenner.

Naken

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Sånn tror jeg vi alle har det i blant.

Det er enda godt å høre. Det er fælt å føle seg den idioten. Ikke nok at jeg er blond..... :ler:

Det verste er når det er en gruppe som sitter og så sier/spør noen meg om noe og så svarer jeg, og så var det ikke ment slik og så sier alle "det er jo en spøk" og ler. Og da har jeg sittet der og forklart i fullt alvor :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er enda godt å høre. Det er fælt å føle seg den idioten. Ikke nok at jeg er blond..... :ler:

Det verste er når det er en gruppe som sitter og så sier/spør noen meg om noe og så svarer jeg, og så var det ikke ment slik og så sier alle "det er jo en spøk" og ler. Og da har jeg sittet der og forklart i fullt alvor :oops:

Det har skjedd med meg også. Man føler seg ganske så :oops: da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He' date=' he. Også glad at det ikke bare er meg. :ler:[/quote']

Vi har alle opplevd å føle oss som en skikkelig Donkey/Sucker/Idiot. Ikke noe gøy når det står på. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Det hadde vært kjempegøy med en direktelink til dagboka i signaturen din. :wink: *hint*

:dagensrose: :perebrus: *smiske*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Naken!

Skal jeg danse litt for deg?

:danse:  :sjenert:  :flekke:  :digge:  :kul:   :bukke:

WOW!!! Du er jo helt rå jo! :hakeslepp::sjarmor::klappe:

Kjenner jeg får lyst til å løpe å lage vafler til deg, faktisk! :ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Det hadde vært kjempegøy med en direktelink til dagboka i signaturen din. :wink: *hint*

:dagensrose: :perebrus: *smiske*

Wish granted :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, aa baesje paa leggen er definitivt noe de fleste gjoer innimellom. Folk som aldri dummer seg ut maa da vaere kjedelige, tror dere ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

lunacia: :Nikke: , jeg tror absolutt folk som aldri dummer seg ut, eller gjør noe litt sprøtt, er litt kjedelige! Og det er jo mye bedre å dumme seg litt av og til, enn å være perfekt og boring! (godt vi kløner kan trøste oss med noe :ler: ) Jeg regner meg som din alvevenn og gir deg derfor en stor alve :klem: tilbake!

GreenSky: Men så koselig at du fant hula mi nå, og stakk innom! :-) :perebrus: Mjød er sendt din vei. (Selv har jeg ikke oppdaget særlig mange dagbøker :oops: Før jeg nettopp startet min egen, nå nettopp, tror jeg nærmest ikke jeg har vært innom andre dagbøker enn Saeria's.. )

timien: Så bra at du liker mjøden jeg serverer! Det setter en vert pris på! :-) Ha en flott dag du og! (Eller på denne tiden er det vel egentlig mer riktig og ønske deg en god natt :klem2: )

Leya:

Vi har vært borte en stund, men nå er vi tilbake i hula vår. Velkommen inn! Slå deg ned og ta en Mjød eller tre :wink: (Dragen lurer på om det er noe mulighet for å bli klødd bak øret..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

:kose:

*Klør*

Det verste er at jeg liker faktisk mjød i virkeligheten jeg..hehe..

Pappa brygget det til jul en gang og det er dødsgodt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...