malicious Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #281 Del Skrevet 26. juni 2014 Ikke tenk sånn, selvom det er vanskelig! Er jo så vanlig med smpblødninger når man er gravid. Er like mange som blør som det er de som ikke blør! Å så lenge det ikke er snakk om store blødninger og smerter tror jeg du kan ta det med ro Takk søte! Ja, jeg vet.. Bare så vanskelig å være positiv når alt er nytt og usikkert. Håper du har rett Hilsen hormonell jente 26! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 26. juni 2014 #282 Del Skrevet 26. juni 2014 Takk søte! Ja, jeg vet.. Bare så vanskelig å være positiv når alt er nytt og usikkert. Håper du har rett Hilsen hormonell jente 26! Tenk på de som går gjennom et helt svangerskap uten å vite at de er gravide, for de blør jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #283 Del Skrevet 26. juni 2014 Tenk på de som går gjennom et helt svangerskap uten å vite at de er gravide, for de blør jo!! Haha, jo, du sier noe der .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 26. juni 2014 #284 Del Skrevet 26. juni 2014 Bare slapp av så lenge det ikke kommer mye eller smerter så er det ingenting å bekymre seg for (jaja, jeg vet: lettere sagt enn gjort). Hvor langt på vei er du nå? (Er på mobil og får ikke sett tickeren) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #285 Del Skrevet 26. juni 2014 Bare slapp av så lenge det ikke kommer mye eller smerter så er det ingenting å bekymre seg for (jaja, jeg vet: lettere sagt enn gjort). Hvor langt på vei er du nå? (Er på mobil og får ikke sett tickeren) tickern var helt på jordet og gjorde meg forvirra, så tok den vekk Komisk nok var jeg på toalettet på jobb og oppdaget blodet. Ble så kvalm og lei meg, prøvde å skjule det for kollegaer. Satte meg ved pulten min igjen og fikk push varsel fra en gravid-app "Gratulerer! I dag er du 5 uker på vei!" Satt bare og titta stygt på telefonen en stund og tenkte "fuck you!" Så ja, 5 uker i dag Om alt går som det skal.. Har ikke blødd siden.. Og det så ut som det er mer.. (sorry for detaljer) slim med litt blod i, enn bare blod. Håper det er et godt tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 26. juni 2014 #286 Del Skrevet 26. juni 2014 Når får du svar på HCG-prøven? Håper du slipper å vente like lenge som meg! (ikke for ¨å skremme deg). Jeg var ferdig med å blø da jeg fikk brevet i posten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #287 Del Skrevet 26. juni 2014 Når får du svar på HCG-prøven? Håper du slipper å vente like lenge som meg! (ikke for ¨å skremme deg). Jeg var ferdig med å blø da jeg fikk brevet i posten... Jeg kan ringe inn i morgen å spørre, ellers mandag. Evig lang helg! Er vel en bra ting at det ikke har fortsatt å blø? Vi velger å tro det Tok det lang tid for deg å få svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 26. juni 2014 #288 Del Skrevet 26. juni 2014 Jeg kan ringe inn i morgen å spørre, ellers mandag. Evig lang helg! Er vel en bra ting at det ikke har fortsatt å blø? Vi velger å tro det Tok det lang tid for deg å få svar? Jeg blødde hver dag etter første blødning, så er veldig positivt at du ikke har blødd mer! Tok vel omtrent to uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 27. juni 2014 Forfatter #289 Del Skrevet 27. juni 2014 Siste arbeidsdag før 3 uker ferie! Herlighet som jeg gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 27. juni 2014 Forfatter #290 Del Skrevet 27. juni 2014 HCG-prøven har fordoblet seg!! Nå er den på 1200 Fremdeles litt usikker, siden jeg blør bittelitt nå også.. men får håpe det er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 27. juni 2014 #291 Del Skrevet 27. juni 2014 Moren min blødde litt gjennom hele svangerskapet med meg! Og her sitter jeg, så det går nok bra ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 27. juni 2014 Forfatter #292 Del Skrevet 27. juni 2014 Moren min blødde litt gjennom hele svangerskapet med meg! Og her sitter jeg, så det går nok bra ❤️ Betryggende å høre :-) <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 27. juni 2014 #293 Del Skrevet 27. juni 2014 Betryggende å høre :-) <3 ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #294 Del Skrevet 28. juni 2014 5+2 i dag Reiser på ferie på mandag. Noe spesielt jeg bør tenke på å ha med meg som gravid? Kommer ikke på annet enn knekkebrød og vitaminene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 28. juni 2014 #295 Del Skrevet 28. juni 2014 Folat? Hvis du skal fly bør du visstnok ha på støttestrømper, for det er visst mye større fare for blodpropp som gravid enn ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 28. juni 2014 #296 Del Skrevet 28. juni 2014 Enig med spiremor. Gå på apoteket og kjøp støttestrømper. Mener de har egne "flystrømper" som ikke er like stramme som de til daglig bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #297 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg tar gravidvitaminer, så det er Folat i. Er det virkelig nødvendig med støttestrømper i uke 5? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 28. juni 2014 #298 Del Skrevet 28. juni 2014 Det vet jeg ikke. Men hvis du skal fly så ville jeg nok gjort det uansett, heller enn å ta sjansen på noe annet Er jo faktisk anbefalt å bruke det på flyreiser utenfor svangerskap også. Men de er ikke spesielt dyre og er faktisk ganske behagelig å ha på seg for man slipper å hovne opp så lett osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #299 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg blir virkelig psykisk matt av dette her.. Går rundt med masse håp som blir knust hver gang jeg oppdager noe i trusa. Det har ikke vært mye, men det har vært litt hver eneste dag. Brunt. Prøver jo å tenke at det er normalt, men alt føles så usikkert. Reiser på ferie i morgen også.. Ettersom jeg ikke får målt hcg på turen, kan man bruke G-test som indikator? Gå ut fra at hvis den er sterk, så er ting bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #300 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Velger å tro at så lenge den er sånn, så er det bra? Hvor fort synker hcg? Endret 29. juni 2014 av malicious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå