Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikm ca 22! Men har mine tvil igjen :-)

Skrevet

Har på følelsen at TR er rett rundt hjørnet nå. Er vel egentlig greit, for da kan jeg drikke på ferien sammen med svigers :) Ville vært vanskelig å slippe unna den når vi skal på ferie sammen i 14 dager.

Skrevet

Jeg skjønner ingenting.. Plutselig fikk jeg litt sånn EL-aktig slim? ca. 12 DPO! Hææææ! Mens murring og slim, forstår iiingen ting jeg nå!

Skrevet

HJELP!

Shit......

Skrevet

Nå MÅ mannen komme hjem snart, jeg holder på å sprekke!

Tatt på urin nå, tissa sist for 3-4 timer siden.. IKM ca. 20 - 22.

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer! Den er positiv den! Tenkte på det når du la ut om symptomer med menssmerter og slim ;)

• Liker 1
Skrevet

Hihi, da var vi to :P

Glemte å si gratulerer jeg :O
Ble så glad på dine vegne :)

Skrevet

Shit banditt, dette kom brått på! Venter på at kjæresten skal komme hjem... Nå ble plutselig verden annerledes! Skal ta en digital om noen dager, men tester på morgenurin i morgen, for sure.

Tok test, så litt på deg, den så rar ut, tok en dusj, sjekka testen, RETT PÅ KG. hahaha!

OMG

:danse::fnise::jolie::grine::sjokkert::plystre::ler::bond:;):rodmer: <- Mine følelser akkurat nå!

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer! :hoppe: her blir det baby :biggrin:

Skrevet

Jeg var i sjokktilstand den første dagen jeg også :klemmer: Håper samboeren din snart kommer hjem, så du får luftet det til han. ;)

Skrevet

Mannen ble glad! Jeg tester på nytt morgen tidlig.. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så bra! Nå er det bare å venne seg til tanken og krysse fingre for at dere blir foreldre på vårparten neste år ;)

Endret av Nautika
Skrevet

Takk! Føles uvirkelig, så det blir det nok noen dager til.. Mulig uker ;)

Annonse
Skrevet

Hææææ??? Grattis så mye!! Wow, frysninger her jeg sitter! hehe. Så glad på dine vegne!!!! :laugh::danse::blomst::bolledeig:

Skrevet

Hææææ??? Grattis så mye!! Wow, frysninger her jeg sitter! hehe. Så glad på dine vegne!!!! :laugh::danse::blomst::bolledeig:

Jeg sier hæ sjøl asså!! Takk :-)

Ikke helt gått opp for meg. Testa seff igjen nå, drukket masse vann, men kunne ikke dy meg!

Kommer aldri til å få sove i natt!

• Liker 1
Skrevet

GRATULERER ❤️❤️❤️

Skrevet

Gratulerer så mye, det er jo helt fantastisk! :bolledeig:

Skrevet

GRATULERER ❤️❤️❤️

Gratulerer så mye, det er jo helt fantastisk! :bolledeig:

Tusen takk begge to! Jeg er i sjokktilstand. Har bare drømt om KG og babyer i natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...