studenten Skrevet 28. september 2014 #941 Del Skrevet 28. september 2014 Kun helsekort, ja. Ikke urinprøve Ja, det sliter jeg med også. Begynner å fylles opp med vann for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 28. september 2014 #942 Del Skrevet 28. september 2014 JA!!!!! Herregud!!! På en annen side... Skal jeg ta med noe dit annet enn helsekort? Urin? Nei? Eller er det kun UL-undersøkelse? Ikke urinprøve, men helsekortet ja Jeg hadde med meg en liten mappe for å ha papirer i også, siden du får med deg ett nytt ark fra UL og eventuelle bilder av lille'n din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. september 2014 Forfatter #943 Del Skrevet 29. september 2014 Ikke urinprøve, men helsekortet ja Jeg hadde med meg en liten mappe for å ha papirer i også, siden du får med deg ett nytt ark fra UL og eventuelle bilder av lille'n din Fikk plastmappe, så har alt med graviditeten i den iiik 2 dager igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. september 2014 Forfatter #944 Del Skrevet 29. september 2014 Føler noen ganger at morkaken ligger på nedsiden mot "utgangen", fordi babyen sparker nedover, og det føles ut som det sparkes ut og igjennom! æææ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. september 2014 #945 Del Skrevet 29. september 2014 Men når man har foranliggende morkake som ligger foran åpningen så vil jeg tro man ikke kjenner noe særlig når baby sparker i det område? Her sparker mini mye ofte på blæra, men kjenner ikke ut som at han kommer ut. Har du vært på tidlig UL? Da ville de sett om morkaken lå i veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. september 2014 Forfatter #946 Del Skrevet 29. september 2014 Men når man har foranliggende morkake som ligger foran åpningen så vil jeg tro man ikke kjenner noe særlig når baby sparker i det område? Her sparker mini mye ofte på blæra, men kjenner ikke ut som at han kommer ut. Har du vært på tidlig UL? Da ville de sett om morkaken lå i veien. Vi var på tidlig UL, men hun sa ikke noe om det. Ligger den på samme sted hele tiden? Mulig den sparker rett nedover da, uten at noe er der. Merker jo sparkene ganske tydelig rett i magen, så vil tro den mulig ligger oppe mot brystene eller på baksiden. Spent å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. september 2014 #947 Del Skrevet 29. september 2014 Vi var på tidlig UL, men hun sa ikke noe om det. Ligger den på samme sted hele tiden? Mulig den sparker rett nedover da, uten at noe er der. Merker jo sparkene ganske tydelig rett i magen, så vil tro den mulig ligger oppe mot brystene eller på baksiden. Spent å se Ja sånn ca. Den kan flytte litt på seg, men da flytter den seg litt oppover og ikke nedover. Ofte når morkaken blokkerer kanalen, så har den flyttet på seg når man drar på kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 29. september 2014 #948 Del Skrevet 29. september 2014 Vi var på tidlig UL, men hun sa ikke noe om det. Ligger den på samme sted hele tiden? Mulig den sparker rett nedover da, uten at noe er der. Merker jo sparkene ganske tydelig rett i magen, så vil tro den mulig ligger oppe mot brystene eller på baksiden. Spent å se Min hadde flyttet seg nå. Den låg på fremre vegg i uke 9, mens nå låg den mer på siden:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 30. september 2014 Forfatter #949 Del Skrevet 30. september 2014 Alright! kl. 09:45 i morgen skjer det - er såååå nervøs!! Håper jeg får vite kjønn (for og så holde det hemmelig!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. september 2014 #950 Del Skrevet 30. september 2014 Alright! kl. 09:45 i morgen skjer det - er såååå nervøs!! Håper jeg får vite kjønn (for og så holde det hemmelig!) Så spennende! Lykke til! Håper vi får vite kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 30. september 2014 #951 Del Skrevet 30. september 2014 Spennende :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 30. september 2014 Forfatter #952 Del Skrevet 30. september 2014 Så spennende! Lykke til! Håper vi får vite kjønn? Hihi! Klart dere får! Så sant vi får vite selv, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 #953 Del Skrevet 1. oktober 2014 Puh, skulle til å si det samme At jeg håper vi får vite det hvis de ser det på OUL Tenk, en time igjen, så får du se lillebebis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. oktober 2014 #954 Del Skrevet 1. oktober 2014 Lykke til på UOL idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. oktober 2014 #955 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Lykke til på OUL Endret 1. oktober 2014 av missdior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 #956 Del Skrevet 1. oktober 2014 Lykke til jaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. oktober 2014 #957 Del Skrevet 1. oktober 2014 Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 #958 Del Skrevet 1. oktober 2014 Utålmodig lilleninja som er hjemme fra jobb og spent? Neida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 1. oktober 2014 #959 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Ååå, hvordan gikk det? Edit: smiley Endret 1. oktober 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. oktober 2014 #960 Del Skrevet 1. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå