malicious Skrevet 7. september 2014 Forfatter #781 Del Skrevet 7. september 2014 Babydrøm magasinet har jeg også begynt å lese -koselig lesing!! Ja, likte bladet veldig godt, men det koster jo seriøst 99,- ! Ble sjokka da jeg skulle betale, trodde ikke magasiner var såååå dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. september 2014 Forfatter #782 Del Skrevet 7. september 2014 Crap asså! Bekkenet! Vasket litt på rommet i dag og snudd madrasser - liten økt på ca. 30 minutter og jeg er heeeelt gåen i bekkenet! Det er egentlig verst å ligge på ryggen, for da klarer jeg ikke løfte beina noe, for da iler det smerte ned i låret. Prøvde oss på litt ludo i går, - gøy for typen å ha sex med en som er invalid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. september 2014 #783 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg syntes ikke forrige utgave så noe bra ut, for jeg syns det virket som at det var baare saker for de som hadde barn fra før Men de må ha lest tanken mine når de laget denne utgaven, for her var det jo utstyrslister, test av bæreseler, og morsomme fødselshistorier av fedre i tillegg til den fine historien om en mamma/pappa sin fødsel Håper neste nummer også er så bra, for da er det liksom verdt det syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. september 2014 #784 Del Skrevet 7. september 2014 Crap asså! Bekkenet! Vasket litt på rommet i dag og snudd madrasser - liten økt på ca. 30 minutter og jeg er heeeelt gåen i bekkenet! Det er egentlig verst å ligge på ryggen, for da klarer jeg ikke løfte beina noe, for da iler det smerte ned i låret. Prøvde oss på litt ludo i går, - gøy for typen å ha sex med en som er invalid... Og; , jeg ser for meg DE scenene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. september 2014 #785 Del Skrevet 7. september 2014 Ja, likte bladet veldig godt, men det koster jo seriøst 99,- ! Ble sjokka da jeg skulle betale, trodde ikke magasiner var såååå dyrt! Du er ikke den eneste som reagerte på det men det kommer vist bare ut annen hver måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. september 2014 #786 Del Skrevet 7. september 2014 3. november var neste stod det bakerst i bladet, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. september 2014 Forfatter #787 Del Skrevet 7. september 2014 3. november var neste stod det bakerst i bladet, ja Ååå! Lenge til :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. september 2014 #788 Del Skrevet 7. september 2014 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 7. september 2014 #789 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg syntes ikke forrige utgave så noe bra ut, for jeg syns det virket som at det var baare saker for de som hadde barn fra før Men de må ha lest tanken mine når de laget denne utgaven, for her var det jo utstyrslister, test av bæreseler, og morsomme fødselshistorier av fedre i tillegg til den fine historien om en mamma/pappa sin fødsel Håper neste nummer også er så bra, for da er det liksom verdt det syns jeg Oi, da må jeg skaffe meg det! Hvor får dere kjøpt Babydrøm? Jeg har inntrykk av at Narvesen i alle fall har veldig begrenset utvalg av mammablader, alt er stort sett for de med småbarn, ikke gravide.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. september 2014 Forfatter #790 Del Skrevet 7. september 2014 Oi, da må jeg skaffe meg det! Hvor får dere kjøpt Babydrøm? Jeg har inntrykk av at Narvesen i alle fall har veldig begrenset utvalg av mammablader, alt er stort sett for de med småbarn, ikke gravide.. Jeg kjøpte på Coop Mega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. september 2014 #791 Del Skrevet 7. september 2014 Oi, da må jeg skaffe meg det! Hvor får dere kjøpt Babydrøm? Jeg har inntrykk av at Narvesen i alle fall har veldig begrenset utvalg av mammablader, alt er stort sett for de med småbarn, ikke gravide.. Jeg kjøpte det på Narvesen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. september 2014 #792 Del Skrevet 7. september 2014 Oi, da må jeg skaffe meg det! Hvor får dere kjøpt Babydrøm? Jeg har inntrykk av at Narvesen i alle fall har veldig begrenset utvalg av mammablader, alt er stort sett for de med småbarn, ikke gravide.. Matbutikken Her tror jeg de har det på både alt av coop-butikker og rema 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. september 2014 #793 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Ja, likte bladet veldig godt, men det koster jo seriøst 99,- ! Ble sjokka da jeg skulle betale, trodde ikke magasiner var såååå dyrt! Det bladet leste jeg da vi flydde til/fra Tyrkia nå. Et veldig koselig blad, med mye tekst i. Kjedelig med kranglete bekken Jeg har også litt plager av og til, men bare hvis jeg har vært uforsiktig og overbelastet det. Når har du OUL forresten? Endret 7. september 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 7. september 2014 #794 Del Skrevet 7. september 2014 deeet var en søt liten babykul, det! åh, nå fikk jeg lyst til å kjøpe det babybladet! Har ikke lest noe om NOE gjennom hele svangerskapet - kanskje jeg burde det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. september 2014 Forfatter #795 Del Skrevet 7. september 2014 Det bladet leste jeg da vi flydde til/fra Tyrkia nå. Et veldig koselig blad, med mye tekst i. Kjedelig med kranglete bekken Jeg har også litt plager av og til, men bare hvis jeg har vært uforsiktig og overbelastet det. Når har du OUL forresten? Blir oppgitt når det blir såå vondt etter en gåtur. Får se om jeg kan få henvisning til fysio, eller noe sånt Skal til legen på onsdag. Vår OUL er 1. oktober - når fikk du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. september 2014 Forfatter #796 Del Skrevet 7. september 2014 deeet var en søt liten babykul, det! åh, nå fikk jeg lyst til å kjøpe det babybladet! Har ikke lest noe om NOE gjennom hele svangerskapet - kanskje jeg burde det Jeg leser som en gal. Har både "På vei" og "mamma for første gang" av Gro Nylander. Crazy førstegangsfødende blir jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. september 2014 #797 Del Skrevet 7. september 2014 Blir oppgitt når det blir såå vondt etter en gåtur. Får se om jeg kan få henvisning til fysio, eller noe sånt Skal til legen på onsdag. Vår OUL er 1. oktober - når fikk du? Ok Vi har 18 september, når jeg er 17 uker. Synes det er litt tidlig, men det er nå så. Hadde foretrukket en uke senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. september 2014 Forfatter #798 Del Skrevet 7. september 2014 Ok Vi har 18 september, når jeg er 17 uker. Synes det er litt tidlig, men det er nå så. Hadde foretrukket en uke senere. Du har vel to UL ganske tett på, sant? God sjanse for å vite at det blir gutt altså. Hihih! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. september 2014 #799 Del Skrevet 7. september 2014 Vår OUL er 1. oktober - når fikk du? En dag etter meg. Litt glad jeg fikk så sent. Da er jeg nesten i uke 19. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. september 2014 Forfatter #800 Del Skrevet 7. september 2014 En dag etter meg. Litt glad jeg fikk så sent. Da er jeg nesten i uke 19. Spennende! Vil dere vite hva det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå