malicious Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #241 Del Skrevet 21. juni 2014 Innimellom får skikkelig noia for dette som skjer. Det er så nytt og ukjent og jeg merker jeg blir engstelig for alt som kan gå galt. Er det meninga at man skal glede seg over dette hele tiden eller? Jeg kjenner i allefall ikke sånn blæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 22. juni 2014 #242 Del Skrevet 22. juni 2014 Innimellom får skikkelig noia for dette som skjer. Det er så nytt og ukjent og jeg merker jeg blir engstelig for alt som kan gå galt. Er det meninga at man skal glede seg over dette hele tiden eller? Jeg kjenner i allefall ikke sånn blæ! Snikleser melder seg! Først gratulerer med graviditeten:) nummer to, nei jeg har vært en følelsmessig berg og dalbane i min graviditet. Har jo alltid hatt den gleden i bunnen, men bekymringer har tatt over flere ganger og det har tatt på! Som regel går jo alt bra, og hvis det ikke gjør det er det en mening med det også. Noe jeg prøver å tenke over, og da spesielt i begynnelsen av graviditeten er at det egentlig ikke hjelper å bekymre seg for noe som KANSKJE kan skje. Man har ingen kontroll på det uansett, ta heller bekymringen hvis den oppstår. Lett og si, vanskelig å følge! Men har hjulpet meg litt likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 22. juni 2014 #243 Del Skrevet 22. juni 2014 Så fin ticker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #244 Del Skrevet 22. juni 2014 Snikleser melder seg! Først gratulerer med graviditeten:) nummer to, nei jeg har vært en følelsmessig berg og dalbane i min graviditet. Har jo alltid hatt den gleden i bunnen, men bekymringer har tatt over flere ganger og det har tatt på! Som regel går jo alt bra, og hvis det ikke gjør det er det en mening med det også. Noe jeg prøver å tenke over, og da spesielt i begynnelsen av graviditeten er at det egentlig ikke hjelper å bekymre seg for noe som KANSKJE kan skje. Man har ingen kontroll på det uansett, ta heller bekymringen hvis den oppstår. Lett og si, vanskelig å følge! Men har hjulpet meg litt likevel Hei blomst12 Velkommen til mitt "kaos" Tusen takk for svaret ditt, det hjalp på! Jeg er i utgangspunktet et menneske som er vant med mine rutiner og blir innimellom satt ut om det er avvik i de. Så en graviditet blir jo mildt sagt en STOR utfordring for meg. Jeg er glad for å høre at det er normalt. Det er mye fokus på at alt er så rosenrødt, sånn er det ikke for meg i allefall Det er så klart mulig at de kritiske ukene i 1trimester tar på litt ekstra. Jeg har alltid vært litt sånn "Hva hvis.." også ser jeg for meg det verste scenarioet ever. Dramatisk, I know! En tankegang som må prøve og forandres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #245 Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) Its a fact I guess Endret 22. juni 2014 av malicious 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. juni 2014 #246 Del Skrevet 22. juni 2014 Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #247 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg kunne ikke dy meg og spørre svigermor om hva hun hadde sett. Typen hadde rett, hun hadde ikke sett noe, men jeg fortalte henne likevel, siden vi skal på ferie sammen. Hun ble veldig ydmyk, stilte meg noen spørsmål, gav meg en klem og var glad. DET ut av verden greit å alliere seg med noen når vi skal være borte så lenge sammen med de, i forhold til alkohol og sånn føler meg litt letta nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #248 Del Skrevet 22. juni 2014 Jippi! Wiiii! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 22. juni 2014 #249 Del Skrevet 22. juni 2014 Så bra at det gikk greit med svigermor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 22. juni 2014 #250 Del Skrevet 22. juni 2014 Wohoo for digital og overstått samtale med svigermor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #251 Del Skrevet 22. juni 2014 Wohoo for digital og overstått samtale med svigermor Takk! Føles veldig fint å få ha snakket med henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #252 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg skjønner ikke.. Hvor mange uker er jeg? Digital sier 2-3 uker. I følge kalkulator er jeg 4+3. Kan noen gjøre meg klok? Er jeg da egentlig 2+3 fordi man trekker i fra 2 uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. juni 2014 #253 Del Skrevet 22. juni 2014 Digital viser embryoets alder, pluss på to uker så finner du ut hvor langt du er på vei Man regner altså med de 2 ukene mellom mens og EL, selv om man ikke er gravid enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #254 Del Skrevet 22. juni 2014 Digital viser embryoets alder, pluss på to uker så finner du ut hvor langt du er på vei Man regner altså med de 2 ukene mellom mens og EL, selv om man ikke er gravid enda Så ved 12 uker, er fosteret 10 uker? Den magiske grensen er egentlig når fosteret er 10 uker? Eller 14uker minus 2 uker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. juni 2014 #255 Del Skrevet 22. juni 2014 12 uker er når fosteret er 10 uker ja, man bruker alltid mors uker (uker fra sist mens) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #256 Del Skrevet 22. juni 2014 Tips til gravid-app? iPhone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 22. juni 2014 #257 Del Skrevet 22. juni 2014 Tips til gravid-app? iPhone. Jeg har brukt gravid app (svensk) og babyverden sin. Supre begge to på hver sin måte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #258 Del Skrevet 23. juni 2014 Sliter litt med å få i meg mat. Magen skrumper litt inn som gjør at jeg blir enda mer kvalm. Flotters deeeet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #259 Del Skrevet 23. juni 2014 Føler meg litt lurt på helsekost. Kjøpte jo som nevnt 400mg med Folat, så sjekker jeg mine multivitaminer og ser at de inneholder 200mg folat. 600mg blir jo altfor mye. Så jeg går på apoteket og spør der. De hadde en gravidpakke med multivitaminer og folat 400mg, så endte jo med å kjøpe den. Da har jeg jo bare 14 BRETT med 400mg folat liggende igjen her da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #260 Del Skrevet 23. juni 2014 Føler meg helt revet i stykker nå. Ble forført litt, og endte med sex. Jeg var nøye med at vi skulle være forsiktige da jeg vanligvis lett kan blø litt friskt etterpå. Hva skjer nå? Jo! MASSE friskt blod Det er så mye mer enn det jeg har vært vant med til vanlig. Føler at alt håp nå plutselig ble borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå