Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så lei av at alle skal ha lik lue som jeg har og at de har begynt å trykke opp Lanista-T-skjorter.

Det blir simpelthen for meget.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det ser fantastisk dumt ut når jenter går i lange topper over korte shorts.  Det ser ut som om de bare går i en topp og truse.   Grått hår er helt for jævlig stygt, fatter ikke at denne trenden har slått an!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring i nesa.

Det er ekkelt og ser ikke pent ut uansett hvor digg dama er.

:(

Anonymous poster hash: 58d1f...9c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feite kjerringer i altfor trange, korte magetopper og skjørt to numre for små, etter å ha fått x antall barn. DET er tacky og ekkelt å se på.

Anonymous poster hash: 052c8...a5c
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring i nesa.

Det er ekkelt og ser ikke pent ut uansett hvor digg dama er.

:(

Anonymous poster hash: 58d1f...9c5

Ååh, sånn nesering som går mellom begge nesebor. Når jeg ser de damene, titter jeg igjen på nesa, fordi det ser ut som om noe kryper ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva som er greia med liplineren alle tenåringsjentene bruker nå? Søskenbarnet mitt er 15 og legger ut MASSE selfies (som tenåringer flest), men det er tydeligvis en greie å tegne leppene større...ser helt forj*vlig ut, men nåde dem som prøver å kommentere det  :fnise:

Føler de ser sånn her ut:     

post-76924-0-28046100-1438246032_thumb.j

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva som er greia med liplineren alle tenåringsjentene bruker nå? Søskenbarnet mitt er 15 og legger ut MASSE selfies (som tenåringer flest), men det er tydeligvis en greie å tegne leppene større...ser helt forj*vlig ut, men nåde dem som prøver å kommentere det :fnise:

Føler de ser sånn her ut:

Jeg antar at det er tryggere versjon av the Kylie Jenner challenge.

Ser dessverre veldig unaturlig ut ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig lei av stygge øyebryn. Da mener jeg folk som sminker øyebryna sine på en stygg måte. Altfor mørke (noen ganger for lyse) i forhold til hårfargen sin, altfor tykke, for tynne, rar form. Jeg ser med én gang hva de kunne gjort for at det skulle sett naturlig og pent ut, men jeg blir å uffe inni meg...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig lei av stygge øyebryn. Da mener jeg folk som sminker øyebryna sine på en stygg måte. Altfor mørke (noen ganger for lyse) i forhold til hårfargen sin, altfor tykke, for tynne, rar form. Jeg ser med én gang hva de kunne gjort for at det skulle sett naturlig og pent ut, men jeg blir å uffe inni meg...

giphy.gif

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at det er tryggere versjon av the Kylie Jenner challenge.

Ser dessverre veldig unaturlig ut ja.

Var så dumt at jeg googlet Kylie Jenner challenge. Det er virkelig noe av det verste jeg har sett på lenge! Det kan jo ikke være bra, og langt mindre pent.

Anonymous poster hash: c60f5...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så mange jenter helt ned i 10-12 år som går med korte, korte magetopper kombinert med korte shortser eller skjørt. Det er så feeeil!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange jenter helt ned i 10-12 år som går med korte, korte magetopper kombinert med korte shortser eller skjørt. Det er så feeeil!!

Ille når kvinner som har født 2+ barn gjør det også. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ille når kvinner som har født 2+ barn gjør det også. 

Så det går bra dersom hun har 1+ barn? :P

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er så lei av at alle skal ha lik lue som jeg har og at de har begynt å trykke opp Lanista-T-skjorter.

Det blir simpelthen for meget.

😂

Anonymous poster hash: 77796...d9f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av at småjenter på 25 - skal fortelle meg at siden jeg er førti og har født to barn kan jeg ikke bruke korte skjørt og magetopper. Jeg ser vesentlig bedre ut enn mange av de under 25, så hvorfor skal de få lov og ikke jeg? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av at småjenter på 25 - skal fortelle meg at siden jeg er førti og har født to barn kan jeg ikke bruke korte skjørt og magetopper. Jeg ser vesentlig bedre ut enn mange av de under 25, så hvorfor skal de få lov og ikke jeg? 

Kanskje fordi det ser latterlig ut når folk ikke kan kle seg etter alderen sin?

Du har selvsagt lov, men du må regne med at folk rister på hodet bak ryggen din. 

Folk må klare å kle seg med stil og ungpikeklær på voksne kvinner ser mildt sagt fælt og desperat ut. Man ser ikke yngre ut ved å kle seg slik - tvert imot. 

Anonymous poster hash: 7d61c...fbf

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...