Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Korte dongrishorts med lommer som stikker ut. Bandana skjerf som pannebånd og trutmunn på bilder. Jeg blir FLAU når jeg ser slike folk. Meen hver sin smak da.

Anonymous poster hash: 7f206...a7d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

FALSKE toms sko! 

Ikke bare er toms sko i seg selv stygge! Men de som attpå til er rett og slett assholes fra en annen verden, som på død og liv skal ha disse skoene, om de så er falske kopier fra ebay!!!! 

 

Det at dersom du kjøper EKTE toms sko, så gir du noe tilbake. Altså, selskapet gjør det.

Så når du da er så grådig at du absolutt må ha de stygge skoene, og går får falske kopier fra ebay, det er så provoserende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjortiser som viser halve rumpa si pga for liten shorts. Kan ikke fatte hvorfor foreldrene deres lar dem gå ut sånn... Sett flere gå sammen med foreldrene sine med rumpa hengende ut. Det er jo helt sykt.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater trenden med knust glass på Iphoner  :skratte: Synes de virkelig det er fint? Skulle tru alle kastet Iphonen i bakken den dagen de kjøper seg den. Har aldri sett en Iphone uten knust skjerm eller bak deksel. 



Anonymous poster hash: b051c...71c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjortiser som viser halve rumpa si pga for liten shorts. Kan ikke fatte hvorfor foreldrene deres lar dem gå ut sånn... Sett flere gå sammen med foreldrene sine med rumpa hengende ut. Det er jo helt sykt.

 

Det er ikke bare fjortiser som går sånn. "Førtiser" gjør det også og elsker å legge ut bilder av seg selv :fnise: .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bucket hat. Ser så idiotisk ut

 

På norsk heter det bøttehatt. Den har eksistert i uminnelige tider.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På norsk heter det bøttehatt. Den har eksistert i uminnelige tider.

Har eksistert lenge ja, men ikke alltid vært en trend.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater trenden med knust glass på Iphoner :skratte: Synes de virkelig det er fint? Skulle tru alle kastet Iphonen i bakken den dagen de kjøper seg den. Har aldri sett en Iphone uten knust skjerm eller bak deksel.

Anonymous poster hash: b051c...71c

Det er ikke en trend, da :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjortiser som viser halve rumpa si pga for liten shorts. Kan ikke fatte hvorfor foreldrene deres lar dem gå ut sånn... Sett flere gå sammen med foreldrene sine med rumpa hengende ut. Det er jo helt sykt.

 

I går så jeg en dame på over 40 som gikk sånn med rompa hengene ut, det var verre...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hater trenden med knust glass på Iphoner  :skratte: Synes de virkelig det er fint? Skulle tru alle kastet Iphonen i bakken den dagen de kjøper seg den. Har aldri sett en Iphone uten knust skjerm eller bak deksel. 

Anonymous poster hash: b051c...71c

 

 

Jeg synes ikke det er fint nei, men når uhellet er ute og det er sykt dyrt å bytte skjerm så må jeg bare ha den sånn...

Anonymous poster hash: 2c5d7...d2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes gutter med skjegg og "hår-dusk" ser latterlige ut.

Anonymous poster hash: 9ee02...bfa

Neei  :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går så jeg en dame på over 40 som gikk sånn med rompa hengene ut, det var verre...

 

Damer på 40 har i det minste nådd den seksuelle lavalder. Synes faktisk det er litt mer kvalmt når ungdom som nesten er for barn å regne går å viser fram rumpa på kjøpesenteret. 

Anonymous poster hash: 0b494...e85

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hater trenden med knust glass på Iphoner  :skratte: Synes de virkelig det er fint? Skulle tru alle kastet Iphonen i bakken den dagen de kjøper seg den. Har aldri sett en Iphone uten knust skjerm eller bak deksel. 

Anonymous poster hash: b051c...71c

 

 

 

Knuser folk en telefon til 7000 kr med vilje?   Det bare nekter jeg å tro, så stokk dumme kan ikke folk være!!   Jeg kjenner få som går rundt med knust deksel, de fleste får det fikset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke så hardt, men shortsene, de korte shortsene med både lommer og halve ræva ute, de kan jeg styre min begeistring for. 

Spesielt på 9-11 år gamle jenter. 

 

Ellers er det ikke fint med denne hårtusten guttene går med nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke hva som er trendy en gang.

Hva gjør du i denne tråden da?

Anonymous poster hash: d71d3...cba

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse Fjellreven sekkene, beklager uttrykket men de er stygge, ser ut som noe noen som bor på gata har brukt, samme med langt pistrete/krusete skjegg som er så inn på menn om dagen. Ser ut som folk ikke har kledd/ordna seg skikkelig.

 

Nei da er nok vaffeljakker og Toms sko mye bedre...



Anonymous poster hash: a0fd7...a55
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Disse Fjellreven sekkene, beklager uttrykket men de er stygge, ser ut som noe noen som bor på gata har brukt, samme med langt pistrete/krusete skjegg som er så inn på menn om dagen. Ser ut som folk ikke har kledd/ordna seg skikkelig.

 

Nei da er nok vaffeljakker og Toms sko mye bedre...

Anonymous poster hash: a0fd7...a55

 

Glemte  å legger til at bare ikke kan fatte at folk betaler oppunder 1.000 kr for de sekkene der. Det må jo bare være fordi det er "inn"??

Anonymous poster hash: a0fd7...a55

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å legger til at bare ikke kan fatte at folk betaler oppunder 1.000 kr for de sekkene der. Det må jo bare være fordi det er "inn"??

Anonymous poster hash: a0fd7...a55

For noen år siden koster de 299.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...