Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn som går med lange shortser og undertøyet de har brukt hele dagen på offentlige basseng og badeland. Jeg og barna bader faktisk i det vannet. Jeg ser mye heller at de bruker en vanlig badebukse alla speedo, enn det. Fysjom!

Anonymous poster hash: f3602...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Louis vuitton, heldig vis roet seg noe etter MK veskene kom, men det er så komisk når alle har like vesker.

Anonymous poster hash: a0fd7...a55

 

Louis Vuitton vesker er noe av det styggeste jeg vet om. Hele konseptet med de rutene og logoen stemplet på hver eneste centimeter gir meg frysninger. Altså det er jo ikke fint? Og det at folk betaler 50.000+ kr for det er et gigantisk mysterium....

Anonymous poster hash: 290e4...84e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Jeg skjønner ikke at MK veskene og kopier av disse har vært/er en trend. De er fullstendig upraktiske i storbyer. Tyver kan lett stikke hånda oppi for å få tak i tingene i veska. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg skjønner ikke at MK veskene og kopier av disse har vært/er en trend. De er fullstendig upraktiske i storbyer. Tyver kan lett stikke hånda oppi for å få tak i tingene i veska. 

 

Mmmmmhm, så enig! Ikke minst synes jeg det er så tragisk og dumt av dem som kjøper fake toms-sko!

Det kryr av dem på e-bay sidene! :filer: Alle kopiting er en uting, men spesielt toms hvor man støtter veldedighet dersom man kjøper de ekte variantene... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triangl bikini. Alle har jo den nå..



Anonymous poster hash: b021b...16a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Triangl bikini. Alle har jo den nå..

Anonymous poster hash: b021b...16a

 

Er det en spesiell type bikini du mener? Eller mener du trekantbikini? For det er jo noe som har vært populært i all tid, og er ikke akkurat en særlig trend. 

Anonymous poster hash: ecd36...7a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det en spesiell type bikini du mener? Eller mener du trekantbikini? For det er jo noe som har vært populært i all tid, og er ikke akkurat en særlig trend. 

Anonymous poster hash: ecd36...7a2

Triangl

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipster!. Makan til usexye greier. 



Anonymous poster hash: 6f207...b14
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipster!. Makan til usexye greier.

Anonymous poster hash: 6f207...b14

Hva er galt med hipster? Hipster er mer behagelig enn g-streng, og ser mye finere ut på enn bestemortruse....

Anonymous poster hash: 5a38a...37f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triangl

Takk! :) Synes absolutt ikke de pokemonball-lignende bikiniene var noe pene hvertfall. 

Anonymous poster hash: ecd36...7a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er galt med hipster? Hipster er mer behagelig enn g-streng, og ser mye finere ut på enn bestemortruse....

Anonymous poster hash: 5a38a...37f

Nettopp! Behagelig er som oftest det jeg skriver: UUUUUUUUsexy :)

Anonymous poster hash: 6f207...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipster!. Makan til usexye greier.

Anonymous poster hash: 6f207...b14

Ikke alle som tenker det heldigvis :) Samboeren min synes g-streng er skikkelig usexy og at hipster er kjempefint :P

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle som tenker det heldigvis :) Samboeren min synes g-streng er skikkelig usexy og at hipster er kjempefint :P

Både samboeren min og jeg er enig! Når hipstere i tillegg er mye mer behagelig å gå med så er det ikke et vanskelig valg :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Både samboeren min og jeg er enig! Når hipstere i tillegg er mye mer behagelig å gå med så er det ikke et vanskelig valg :P

For ikke å glemme at string er veldig uhygienisk!

Anonymous poster hash: f452c...041

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For ikke å glemme at string er veldig uhygienisk!

Anonymous poster hash: f452c...041

 

Det er sikkert uhygienisk dersom man ikke er så nøye med hygienen i utgangspunktet. Heldigvis er vi alle like forskjellige. Jeg foretrekker string over hipster, men har begge deler likevel. Variasjon er fint :)

Endret av Jolene
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grått hår!! Altså farget grått hår på unge jenter. Vet ikke hvor mange av dem jeg har sett i dag. Hva faen! Hvem VIL ha grått hår?!?

Kanskje rynker blir in om noen år også...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...