Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rumpeshorts! Som ser ut som bleie. Ææ! Det er faktisk ikke fint på noen, tynn som tjukk, høy som lav. Rumpa blir dritstygg.m

Birkenstocks. Jeg begriper ikke at disse har blitt trendy. Det er så stygge, og de fleste bruker dem bare fordi det er kult og fordi de ikke evner til å tenke selv. Merk, de fleste. Ja man kan faktisk se hvem det gjelder.

Skjorte knyttet rundt livet. Hvorfor? Jeg gjorde det før, men da var det fordi det ble for varmt med skjorta eller genseren på, så jeg knyttet det rundt livet. Men hvorfor har det blitt kult?? Jeans, genser, skinnjakke og skjorte rundt livet, det ser ikke tilfeldig og kult ut, nei det ser merkelig ut

Bart. Overalt. Hva. Er. Greia.

Hårtutt på gutter. Fy faen så stygt, jeg begriper ikke at de tillater seg å gå ut døra med håret sånn.. I det hele tatt, så er jeg lei av det barberte hodet med henteveis. Ser idiotisk ut

 

Er bart blitt in igjen??? Det har det ikke vært siden 80-90-tallet :) Tror det ikke før jeg ser det :)

 

Hehe, enig i at skjorte knyttet rundt livet blir litt i overkant når en allerede er godt kledd fra før. Hva er vitsen med en skjorte der når en allerede har genser og jakke?

 

Er glad for at Birkenstocks er trendy. Det er fint at det ikke alltid er høye hæler og vonde sko som gjelder, men faktisk sko som er gode for foten. Det liker jeg. Jeg kjøpte dem selv, og jeg synes ikke de er spesielt fine, men de er gode å gå i, og jeg surfer på bølgen av å gå med gode sko og fortsatt være innafor :)

 

Og rumpeshorts! Har ikke ord! Det er fælt!! Men ser flere og flere shorts som når litt ned på låret nå, så det har nok kommet en motreaksjon.

Endret av Majott
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bart blitt in igjen??? Det har det ikke vært siden 80-90-tallet :) Tror det ikke før jeg ser det :)

 

Hehe, enig i at skjorte knyttet rundt livet blir litt i overkant når en allerede er godt kledd fra før. Hva er vitsen med en skjorte der når en allerede har genser og jakke?

 

Er glad for at Birkenstocks er trendy. Det er fint at det ikke alltid er høye hæler og vonde sko som gjelder, men faktisk sko som er gode for foten. Det liker jeg. Jeg kjøpte dem selv, og jeg synes ikke de er spesielt fine, men de er gode å gå i, og jeg surfer på bølgen av å gå med gode sko og fortsatt være innafor :)

 

Og rumpeshorts! Har ikke ord! Det er fælt!! Men ser flere og flere shorts som når litt ned på låret nå, så det har nok kommet en motreaksjon.

Barter har vært på moten siden i hvertfall 2012 tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleieshorts!

 

Det er IKKE fint å gå med alt for korte shorts som er høye i livet uansett hvordan kropp du har. De gir tidenes styggeste rumpe, ser ut som de har på seg en voksenbleie  :kvalm:



Anonymous poster hash: eaf1e...a6c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barter har vært på moten siden i hvertfall 2012 tror jeg.

Tror Majott mener bart på menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Majott mener bart på menn.

Bart på menn har da vært inn i flere år på rad nå. Mest utbredt blandt hipstere. Er jo helskjegget som har tatt over nå.

Anonymous poster hash: e8607...715

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mente bart overalt egentlig. På menn er det helt ubeskrivelig styt og burde bli forbudt, men også bart som pynt.. På klokker, smykker, klær, jeg skjønner liksom ikke greia

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av at folk går rundt med treningstights som om det var vanlige bukser. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse helt runde solbrillene.. Fysj!!

Anonymous poster hash: 3435f...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse små hestehalene/tuttene mannfolka går rundt med.

 

Birkenstocks  :kvalm:

 

Fysj!



Anonymous poster hash: 9f013...bfe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helskjegg på menn, det er bare så udelikat med det krusete pistrete tørre skjegget.

Orker ikke en gang tenke på hvor mye matrester, støv, lukt og smuss som samler seg der i løpet av den dag. 



Anonymous poster hash: a0fd7...a55
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å finne litt pene nøytrale sommerklær i butikkene, men hva er greia med at ALT skal være mønstret i fjorten forskjellige farger?

Øynene mine skriker etter å få slappet av, mens jeg vil bare ha en plain bluse, men nei. Alt skal være hippie. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å finne litt pene nøytrale sommerklær i butikkene, men hva er greia med at ALT skal være mønstret i fjorten forskjellige farger?

Øynene mine skriker etter å få slappet av, mens jeg vil bare ha en plain bluse, men nei. Alt skal være hippie. 

Jeg lurer jo litt på hvor dere handler klær?  :fnise:

I årevis har jeg sverget til ensfarget tøy - svart, hvitt, grått, beige ol ... og aldri har det vært lettere å kjøpe fine klær enn nå. 

Anonymous poster hash: 7d61c...fbf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Parajumper, Canada goose, gutter med uggs, pilotsolbriller,skinnjakker, unge jenter med michael kors som skoleveske,

Sikkert mye mer. Fysj og æsj

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Birkenstocks! Grusomme sko! Sikkert behagelige å bruke om man jobber i helsevesenet eller andre steder man går mye, men at det har blitt en mote/trend er helt latterlig! Syns de er akkurat like stygge som crocks.

Treningstights brukt som vanlig bukser

Mønstrete/blomstrete kjoler som ser ut som noe bestemora mi ville brukt.

Michael Kors som skoleveske til fjortisjenter

Bleieshorts!

Trill runde solbriller

Magetopper

Canada Goose og alt annet med ekte pels (selv om man heldigvis slipper å se det nå på sommeren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er rumpeshorts/bleieshorts? :sjenert:



Anonymous poster hash: 57659...afe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er rumpeshorts/bleieshorts? :sjenert:Anonymous poster hash: 57659...afe

Shorts som er så korte og dradd langt opp til magen, så det ser ut som om man går rundt med en bleie i denimstoff.. Søk på runawaydreamz på google bilder og du vil se... Usj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, fysj, jeg skjønner. Takk for svar!



Anonymous poster hash: 57659...afe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg lurer jo litt på hvor dere handler klær?  :fnise:

I årevis har jeg sverget til ensfarget tøy - svart, hvitt, grått, beige ol ... og aldri har det vært lettere å kjøpe fine klær enn nå. 

Anonymous poster hash: 7d61c...fbf

 

Det er vel heller du som lever under en stein. 

Anonymous poster hash: ecd36...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er rumpeshorts/bleieshorts? :sjenert:

Anonymous poster hash: 57659...afe

 

 

noshorts.jpg

Anonymous poster hash: adbcf...9a7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...