Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Kanskje fordi det ser latterlig ut når folk ikke kan kle seg etter alderen sin?

 

Du har selvsagt lov, men du må regne med at folk rister på hodet bak ryggen din. 

 

Folk må klare å kle seg med stil og ungpikeklær på voksne kvinner ser mildt sagt fælt og desperat ut. Man ser ikke yngre ut ved å kle seg slik - tvert imot. 

Anonymous poster hash: 7d61c...fbf

 

 

Jeg er minst like lei av folk som mener man skal kle seg etter alderen sin. Hva er det for noe ufattelig tull? Hvorfor skal en stort sett tilfeldig gruppe mennesker bestemme hva som passer til de ulike aldrene? Dagens ungjenter farger håret grått, for svingende. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var så dumt at jeg googlet Kylie Jenner challenge. Det er virkelig noe av det verste jeg har sett på lenge! Det kan jo ikke være bra, og langt mindre pent.

Anonymous poster hash: c60f5...124

Ble fristet til å google jeg også... Tok et bildesøk, for sikkerhets skyld.  :daane:

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ille når kvinner som har født 2+ barn gjør det også. 

Anonymous poster hash: 052c8...a5c

 

 

 

Hvorfor kan ikke kvinner som har født 2 barn gå i shorts og magetopp?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kanskje fordi det ser latterlig ut når folk ikke kan kle seg etter alderen sin?

 

Du har selvsagt lov, men du må regne med at folk rister på hodet bak ryggen din. 

 

Folk må klare å kle seg med stil og ungpikeklær på voksne kvinner ser mildt sagt fælt og desperat ut. Man ser ikke yngre ut ved å kle seg slik - tvert imot. 

Anonymous poster hash: 7d61c...fbf

 

 

 

Nei for da skal man kle seg slik:

 

 

DE121C0A5-K11@14.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke kvinner som har født 2 barn gå i shorts og magetopp?

Som om voksne menn skal ha caps og sæggebukse

Anonymous poster hash: 20e16...f1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Som om voksne menn skal ha caps og sæggebukse

Anonymous poster hash: 20e16...f1d

 

 

 

En kvinne som har født 2 barn kan godt være 20 år, hva er poenget ditt?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Kan jeg spørre hva som er greia med liplineren alle tenåringsjentene bruker nå? Søskenbarnet mitt er 15 og legger ut MASSE selfies (som tenåringer flest), men det er tydeligvis en greie å tegne leppene større...ser helt forj*vlig ut, men nåde dem som prøver å kommentere det  :fnise:

 

Føler de ser sånn her ut:     

 

Siden jeg bor i utlandet regnet jeg med at dette var et typisk norsk fenomen. Men den gang ei! Gikk forbi en jentegjeng i går ettermiddag - alle sammen så ut som om de hadde en liten gummibåt der leppene egentlig skulle være. Og ja, det ser bare for jævlig ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei for da skal man kle seg slik:

 

 

DE121C0A5-K11@14.jpg

Hvilke 40-åringer er det som kler seg slik? 

Anonymous poster hash: 5122e...087

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet du ingenting om ;)

Herregud. Nå har jeg lest gjennom en del sider av tråden, og jeg må si at den er ganske underholdende!

Men det virker som om du hopper frem hver eneste gang noen nevner noe du selv liker. Må du virkelig forsvare absolutt alt, istedet for å bare innse at mange synes ting både du og andre går i er stygt? Utrolig slitsomt..... 

Anonymous poster hash: 24666...5c1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Restylane, silikon og vippeextensions. Det må være svært sjeldne tilfeller dette ser bra ut, fordi alle jeg kjenner som har noen av delene mener selv at det ser så naturlig og fint ut. Får automatisk vibber av typen white trash/russer/glamourmodell. Grøss.

- Påtegna øyenbryn. Slutt. Vær så snill, jeg klarer ikke å fokusere på noe annet enn de mørke greiene over øynene dine når vi prater. Nei, det ser ikke naturlig ut bare fordi du duser de ut innerst. Samme går for de som absolutt skal tvinge brynene opp i en høy bue.

- Selvbruning og solarium. Moderate mengder går fint, men mange ser helt latterlige ut der de går midt om vinteren og ser ut som om de har vært en måned i syden.

- LV, Michael Kors og Marc Jacobs vesker. Igjen får jeg blogger/white trash/russer/glamourmodell-vibes. Spesielt de billige undermerkene som en haug med ungdomsskolejenter bruker. Fysj.

- Flash Tattoos

- Peplum. Takk gud for at jeg bare ser mindre og mindre av det i butikker for tiden.

- Høytlivsshorts

- Galaxyprint, ombrè, kors

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Treningstights - TIL ALT. Altså at den brukes når man ikke skal trene. Ser jo bare helt dust ut :P

* Tights - Dersom man ikke dekker rumpa. Ser virkelig ikke bra ut.

* Slagord - enten i form av teite tekster på fransk alá "vakker mote" ol, navnet til et band som personen neppe hører på, tall eller lignende.

* ALT som selges på nelly. Mer tacky butikk skal man lete lenge etter, kvaliteten er heller ikke noe å skryte av.

* Figurløse klær -  Ingen kler klær som skjuler alt av former. Ser bare ut som for store telt.

* Plattformsko - Hei 90-tallet! Ingen kler dem, da var faktisk 90-tallets utgaver finere.

* "For-store-klær-trenden" -  Dvs at plaggene skal være store. Det ser verken fint ut eller kult ut. Ser bare ut som lånte klær.

* Juggel - Altså smykker som man kan se er kjøpt billig fra ebay ol. Ser ikke fint ut, men tacky og billig ut.

* Plastikk - I vesker, klær osv. Pvc og falskt skinn er og blir billig og stygt. Har man ikke råd til å kjøpe kvalitet, la være. Dessuten er det ikke bra for miljøet.

* Militær-print - Har du ikke vært i militæret har du ingen grunn til å ikle deg plagg med dette mønstret. Det er ikke laget uten grunn, og spesielt på damer ser dette både patetisk og latterlig ut.

* Rumpe-shorts - Rumpa skal være dekket, ikke henge ute på vift. Jeans-bleie er vel ett bedre ord.

* Treningstights - TIL ALT. Altså at den brukes når man ikke skal trene. Ser jo bare helt dust ut :P

* Tights - Dersom man ikke dekker rumpa. Ser virkelig ikke bra ut.

* Slagord - enten i form av teite tekster på fransk alá "vakker mote" ol, navnet til et band som personen neppe hører på, tall eller lignende.

* ALT som selges på nelly. Mer tacky butikk skal man lete lenge etter, kvaliteten er heller ikke noe å skryte av.

* Figurløse klær -  Ingen kler klær som skjuler alt av former. Ser bare ut som for store telt.

* Plattformsko - Hei 90-tallet! Ingen kler dem, da var faktisk 90-tallets utgaver finere.

* "For-store-klær-trenden" -  Dvs at plaggene skal være store. Det ser verken fint ut eller kult ut. Ser bare ut som lånte klær.

* Juggel - Altså smykker som man kan se er kjøpt billig fra ebay ol. Ser ikke fint ut, men tacky og billig ut.

* Plastikk - I vesker, klær osv. Pvc og falskt skinn er og blir billig og stygt. Har man ikke råd til å kjøpe kvalitet, la være. Dessuten er det ikke bra for miljøet.

* Militær-print - Har du ikke vært i militæret har du ingen grunn til å ikle deg plagg med dette mønstret. Det er ikke laget uten grunn, og spesielt på damer ser dette både patetisk og latterlig ut.

* Rumpe-shorts - Rumpa skal være dekket, ikke henge ute på vift. Jeans-bleie er vel ett bedre ord.

Ekte skinn er kanskje penere, men om folk hadde sett hvordan dyr lider for at folk skal ha ekte skinn hadde virkelig ingen som har medfølelse i seg kjøpt dette. Tenk å bli flådd levende bare for at mennesker skal ha kvalitet når vi i dag har syntetisk skinn er kjempe trist. Jeg syns virkelig alle burde fått med seg hvordan de lider. Stakkars dyrene. Og ikke minst mennesker i fattige land som produserer klærne for oss i vesten, ikke levedyktig lønn og metoder som er svært helseskadelige. Kjempe trist. Alltid lurt å spørre butikkene hvor klærne produseres og hvilken verdier butikken har til de som produserer :-)
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Herregud. Nå har jeg lest gjennom en del sider av tråden, og jeg må si at den er ganske underholdende!

Men det virker som om du hopper frem hver eneste gang noen nevner noe du selv liker. Må du virkelig forsvare absolutt alt, istedet for å bare innse at mange synes ting både du og andre går i er stygt? Utrolig slitsomt..... 

Anonymous poster hash: 24666...5c1

 

Nei, men når du ser på det svaret mitt svar opprinnelig var til, var det heller ment som et tilsvar til at alle i denne tråden kler seg kjedelig. Hvorfor du trekker ut mitt svar til det, for å konstruere frem et billig argument, det forstår jeg ikke. Deg om det. Svaret ditt var slitsomt å lese.

 

Ekte skinn er kanskje penere, men om folk hadde sett hvordan dyr lider for at folk skal ha ekte skinn hadde virkelig ingen som har medfølelse i seg kjøpt dette. Tenk å bli flådd levende bare for at mennesker skal ha kvalitet når vi i dag har syntetisk skinn er kjempe trist. Jeg syns virkelig alle burde fått med seg hvordan de lider. Stakkars dyrene. Og ikke minst mennesker i fattige land som produserer klærne for oss i vesten, ikke levedyktig lønn og metoder som er svært helseskadelige. Kjempe trist. Alltid lurt å spørre butikkene hvor klærne produseres og hvilken verdier butikken har til de som produserer :-)

Hva får deg til å tro at jeg ikke gjør det? Jeg er opptatt av hvor skinnet kommer fra, men jeg er også opptatt av miljø. Fremstillingen av plast og PVC er slettes ikke bra for miljøet, dyr eller mennesker. Dermed burde det bli en slutt på at folk bruker dette. Jeg begriper ikke at folk ønsker å fronte at de er noen miljøsvin ved å gå med bla. PVC.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kvinne som har født 2 barn kan godt være 20 år, hva er poenget ditt?

Kvinnekroppen forandres etter å ha gått gjennom flere svangerskap. Ergo burde man kle seg etter hva som fremhever kroppen, ikke motsatt. Det kommer selvsagt an på hvor bra huden trekker seg tilbake, men stort sett kler ikke kvinner som har født flere barn å gå med magen bar. Om de velger å gjøre det, er det selvsagt opp til dem selv, men pent er det ofte ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er minst like lei av folk som mener man skal kle seg etter alderen sin. Hva er det for noe ufattelig tull? Hvorfor skal en stort sett tilfeldig gruppe mennesker bestemme hva som passer til de ulike aldrene? Dagens ungjenter farger håret grått, for svingende. 

 

Det er vel strengt tatt ingen som bestemmer hva noen andre skal gå med, eller har bedt deg om å la være å bruke magetopp. Men din rett til å gå med hva du vil fratar ikke andre mennesker retten til å mene at det ser mindre delikat ut. Smak er subjektivt, og du befinner deg på et forum hvor man diskuterer mote. Da får du jo nesten tåle at folk har forskjellige meninger om det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipster!. Makan til usexye greier.  Anonymous poster hash: 6f207...b14

For STRINGTRUSER som går INN MOT ROMPEHULLET og sprer bakteriene derfra til resten av underlivet, DET er SEXY!

Anonymous poster hash: 88416...e58

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sikkert uhygienisk dersom man ikke er så nøye med hygienen i utgangspunktet. Heldigvis er vi alle like forskjellige. Jeg foretrekker string over hipster, men har begge deler likevel. Variasjon er fint :)

Rævhullet blir aldri helt bakteriefritt, og med string føres det effektivt mot resten av underlivet ved gåeing og annen bevegelse, og kan gi UVI og bakteriell vaginose.

Anonymous poster hash: 88416...e58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rævhullet blir aldri helt bakteriefritt, og med string føres det effektivt mot resten av underlivet ved gåeing og annen bevegelse, og kan gi UVI og bakteriell vaginose.

Anonymous poster hash: 88416...e58

 

Er dette noe slags propaganda mot stringtruser? Såfall, dårlig. Når en bestemmer seg for å bruke string, så må den personen få gjøre det, og vi alle vet "farene" av å bruke det. Det er opp til en hver enkelt person å bruke hva de vil, og de trenger derfor ikke noe "prekelse" på at string er uhygenisk. 

-

 

Tilbake til tråden; 

 

  • Jeg er ganske så lei av disse Nike air max eller hvilken modell det er, de hvite som ser ut som mor sneakers fra USA på 80-tallet. 
  • Lange cardigans, gjerne svarte - med svart antrekk og allerede nevnt skomodell i hvitt.
  • Også legger vi til palme/dotten i håret. 
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe slags propaganda mot stringtruser? Såfall, dårlig. Når en bestemmer seg for å bruke string, så må den personen få gjøre det, og vi alle vet "farene" av å bruke det. Det er opp til en hver enkelt person å bruke hva de vil, og de trenger derfor ikke noe "prekelse" på at string er uhygenisk. 

-

 

Tilbake til tråden; 

 

  • Jeg er ganske så lei av disse Nike air max eller hvilken modell det er, de hvite som ser ut som mor sneakers fra USA på 80-tallet. 
  • Lange cardigans, gjerne svarte - med svart antrekk og allerede nevnt skomodell i hvitt.
  • Også legger vi til palme/dotten i håret. 

String ER uhygienisk og kan gi infeksjoner. Men for min del må folk gjerne være det, for all del.

Anonymous poster hash: 88416...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

String ER uhygienisk og kan gi infeksjoner. Anonymous poster hash: 88416...e58

Deler nok ikke gitt at det nødvendigvis er slik ;)

En annen sak er at tror personlig hygiene er mye mer avgjørende enn hva slags type truse en bruker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...