Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jakker som ser ut som morgenkåper ser fjollete ut. Men akkurat nå er jeg mest dritalei av den jævlige regnværstrenden som ruler denne sommeren *grumpy*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hater extentionsvipper, jeg har ekstremt lange vipper selv og hater at folk tror de er uekte bare pga alle andre har det :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater extentionsvipper, jeg har ekstremt lange vipper selv og hater at folk tror de er uekte bare pga alle andre har det :P

I feel ya! Har naturlig store pupper på en smal kropp og langt hår. Og alle spør om det er ekte. Irriterer meg sånn. Før sa man "Så fint hår!" og "Du har fin kropp", nå er det å ta på håret og trekke i det, "er det extensions?? Hvor kjøpte du de?" eller stirre på puppene og spørre "har du silikon? Hvor mange gram?". Har til og med opplevd noen viske stille i øret til venninner eller kjæresten; "har hun silikon?"

Anonymous poster hash: e8607...715

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solbriller med blått glass, pologenser-magetopper og den der retro "halv-hestehalen" bakpå hodet.

Kjenner jeg er så klar for høstmoten....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Jeg håper hun hadde en god grunn til det!

 

Jeg har brukt joggesko til lang penkjole i bryllup....men det er fordi jeg blir så nervøs når jeg skal synge foran alle sammen, at jeg må ha stødige sko (ellers dirrer bena i hundreogørti). 

 

Har selvfølgelig penere sko ellers, men har også tatt på meg de samme skoene når klokken har bikket 02.00 og folk har mer enn nok med seg selv enn meg ;)

Anonymous poster hash: f5ad5...93a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har brukt joggesko til lang penkjole i bryllup....men det er fordi jeg blir så nervøs når jeg skal synge foran alle sammen, at jeg må ha stødige sko (ellers dirrer bena i hundreogørti). 

 

Har selvfølgelig penere sko ellers, men har også tatt på meg de samme skoene når klokken har bikket 02.00 og folk har mer enn nok med seg selv enn meg ;)

Anonymous poster hash: f5ad5...93a

 

Da synes jeg det er helt innenfor :) Det kommer som sagt veldig an på grunnen for min del. Hadde ikke brydd meg om jeg så en stivpyntet dame på krykker med joggesko liksom :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solbriller med blått glass, pologenser-magetopper og den der retro "halv-hestehalen" bakpå hodet.

Kjenner jeg er så klar for høstmoten....

Hva er halv-hestehale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj. Det der var ikke fint. Minner meg litt om frisyrene på 80-tallet. Hvertfall den ene av dem

Det er jo basert på frisyrene på 80-tallet. Om jeg ikke leste artikkelen feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er minst like lei av folk som mener man skal kle seg etter alderen sin. Hva er det for noe ufattelig tull? Hvorfor skal en stort sett tilfeldig gruppe mennesker bestemme hva som passer til de ulike aldrene? Dagens ungjenter farger håret grått, for svingende.

Ser fortsatt teit ut å tviholde på ungjenteklær når man er 40+ under påskuddet at man "ser bra ut"!

Anonymous poster hash: fe4eb...266

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å være slitsom og plagsom er du snill. Er det ikke snart leggetid for deg?

Slutt å forpest tråden!! Gå å lag din egen tråd der du kan legge ut i det vide og det brede om hva du LIKER og hvorfor men dette er FEIL tråd for det! Denne tråden handler om hvilken trend man er LEI av! Jeez.

Anonymous poster hash: fe4eb...266

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Vet det er nevnt før, men jeg er så drit lei oversize og formløse topper!! Jeg finner jo nesten ingen topper som passer meg for tiden. Jeg har noen kg ekstra fra før så jeg ser jo smell feit ut med slike topper.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slutt å forpest tråden!! Gå å lag din egen tråd der du kan legge ut i det vide og det brede om hva du LIKER og hvorfor men dette er FEIL tråd for det! Denne tråden handler om hvilken trend man er LEI av! Jeez.Anonymous poster hash: fe4eb...266

Nå er det virkelig du da som forpester tråden, nå flere dager etter hun svarte deg. Kan du gi deg?

On topic, jeg synes det dritvanskelig å finne fine topper i butikken for tiden! Nesten alt er jo crop tops! Jeg synes det er så plagsomt når jeg finner en fin topp som er brettet, så bretter jeg den ut ooog.. det er en crop top. Jeg har ikke heeelt kroppen til det enda, jobber med saken. Men jeg savner fine topper med litt blonder på. Ikke vanlig singlet liksom, men litt romantisk og mer pyntet. Mange crop tops er akkurat slik jeg vil ha dem, hadde de bare vært tilgjengelig som magedekkende og..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er nevnt før, men jeg er så drit lei oversize og formløse topper!! Jeg finner jo nesten ingen topper som passer meg for tiden. Jeg har noen kg ekstra fra før så jeg ser jo smell feit ut med slike topper.

Enig. Funker ikke når man er smal oppe heller, og har mer former over rumpe/lår, ser like mye ut som et telt da!

Anonymous poster hash: c0c72...561

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt topper med tall og fransk skrift. Er så stygt! En topp ser helt fin ut BAM den har enten tall, fransk skrift eller begge deler.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som mener hun fant om denne frisyren med "tutt" i halve håret, siden hun gikk med det i 2009 :fnise: Hun var kjempestolt. Jeg lot bare være å svare henne.



Anonymous poster hash: 991c8...f85
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...