Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei av uggs eller "uggs"som vi også kan kalle det...

Er lei av fake øyevipper (you can see it's fake)og restylane lepper (ihvertfall i profil,god damn it!)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ankelsokker, skinny jeans, hvite joggesko og stoooore skjerf og stooore formløse kåper.  Var på et kjøpesenter idag og annenhver person jeg så gikk kledd slik.  Dere ser veldig dumme ut :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, DreamOn skrev:

ankelsokker, skinny jeans, hvite joggesko og stoooore skjerf og stooore formløse kåper.  Var på et kjøpesenter idag og annenhver person jeg så gikk kledd slik.  Dere ser veldig dumme ut :fnise:

 

Føler meg truffet, bortsett fra hvite sko og ankelsokker.. og stooooore formløse kåper, haha! Men joda, litt stor kåpe, skinny jeans, skjerf og forsåvidt ankelsokker skjer hos meg.. 

bare litt blakk for tiden, men lover jeg ikke skal bli en hel prosent i statistikken din! 

Ellers: chokers, instagram sminken, korte topper og bukser dratt langt over navelen (når det tilsier at den heller ikke skal såpass langt opp). Lei av å se halveis cameltoe, overdramatiske 14-19 åringer kle seg slik. (Kristine Ullebø, Aurora mohn, hun fra Molde.. ikke lene orvik men hun som er så god venn med Glenn og mange,  mange flere) 

Endret av dillyduzit
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden noen nevnte klær folk bruker i bryllup;

Stroppløse brudekjoler. 
Nesten ingen kler det, og kjolene ser ofte nesten identiske ut. 

Sexy brudekjoler i et tradisjonelt bryllup i kirka
Altså, jeg er slank nok til å få på meg en sykt tettsittende kjole, det er ikke det. Men for meg blir det litt feil når man kler seg i en tettsittende, havfrueformet kjole, med korte armer i kirka. Det kan se fint ut i et strandbryllup eller en uformell setting, men da må rammen være annerledes (mener jeg).

UGGS 
Hvorfor ble de populære i det hele tatt?

Mange her irriterer seg over Michael Kors og LV-veskene, skriver meg på den, men sånne fake Chanel-vesker irriterer meg om mulig enda mer. Forsåvidt kan vi legge til alt som er fake.

Vippeextensions og løsvipper
Spesielt når folk sier det er "så naturlig." Yeah, right. 

Jenner/Karadishan-sminken
Duckface-lepper, høøøøye kinnbein (altså, alt er fint, til en viss grad), skikkelig uthevede øyenbryn og stoore vipper. Om tjue år kommer vi til å se tilbake og lure på hva vi drev på med. 

 

 

Endret av Dianna
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Dianna skrev:

Siden noen nevnte klær folk bruker i bryllup;

Stroppløse brudekjoler. 
Nesten ingen kler det, og kjolene ser ofte nesten identiske ut. 

Sexy brudekjoler i et tradisjonelt bryllup i kirka
Altså, jeg er slank nok til å få på meg en sykt tettsittende kjole, det er ikke det. Men for meg blir det litt feil når man kler seg i en tettsittende, havformet kjole, med korte armer i kirka. Det kan se fint ut i et strandbryllup eller en uformell setting, men da må rammen være annerledes (mener jeg).

UGGS 
Hvorfor ble de populære i det hele tatt?

Mange her irriterer seg over Michael Kors og LV-veskene, skriver meg på den, men sånne fake Chanel-vesker irriterer meg om mulig enda mer. Forsåvidt kan vi legge til alt som er fake.

Vippeextensions og løsvipper
Spesielt når folk sier det er "så naturlig." Yeah, right. 

Jenner/Karadishan-sminken
Duckface-lepper, høøøøye kinnbein (altså, alt er fint, til en viss grad), skikkelig uthevede øyenbryn og stoore vipper. Om tjue år kommer vi til å se tilbake og lure på hva vi drev på med. 

 

 

Helt enig i det om brudekjoler. På tide det blir en ny vri på dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse bare anklene. Jeg både bor ved siden av en ungdomsskole, og tar bussen samtidig som en del VGS-elever om morgenen. Og det er fortsatt kjempemange som har kledd godt på seg med parkas og skjerf osv. Men på beina er det tøysko, ankelsokker og bare ankler. Ser så dumt og kaldt ut. Absolutt en trend som burde gå i hi om vinteren.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Brimi skrev:

Hva i all verden er instagram sminke? :fnise:

for meg er det typisk Kylie-Jenner look med gigantiske lepper med matt leppestift, gigantiske perfekte påtenga bryn, og ikke minst: ØYEVIPPER så lange at man skulle tro de traff deg i panna når man blinker:fnise: 

Alle disse selvutnevnte makeup-dronningene kjører jo samme stil, så du kan sjekke ut "dajanamakeup", for eksempler. Hun er fin, og det er til en viss grad pent - men folk kjører jo selfølgelig på med ALT for mye! Hva skjedde med less is more...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, skyflakes skrev:

for meg er det typisk Kylie-Jenner look med gigantiske lepper med matt leppestift, gigantiske perfekte påtenga bryn, og ikke minst: ØYEVIPPER så lange at man skulle tro de traff deg i panna når man blinker:fnise: 

Alle disse selvutnevnte makeup-dronningene kjører jo samme stil, så du kan sjekke ut "dajanamakeup", for eksempler. Hun er fin, og det er til en viss grad pent - men folk kjører jo selfølgelig på med ALT for mye! Hva skjedde med less is more...

Det verste er jo at denne instagram-sminke trenden ligner veldig på drag queen makeup! Jeg syns det ser så lite naturlig og pent ut av ushh... Er jo så mye penere med naturlig sminke, naturlige bryn osv :)

Anonymkode: 58bac...ce9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Jeg måtte sjekke den der dajana-dama og drag var min første tanke. Wow! 

Jeg er kjempelei digre øyenbryn. Det er stygt. Jeg er og lei digre matte lepper. Det er og mindre pent. Falske øyenvipper er kun pent på drag-artister. 

Den moten jeg er aller mest lei er den himla smale midjen med den digre ræva. Det ser urteit ut. Og operert ut. Ikke fint. I kombinasjon med drag-sminken er man virkelig ute å kjører, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, DreamOn skrev:

ankelsokker, skinny jeans, hvite joggesko og stoooore skjerf og stooore formløse kåper.  Var på et kjøpesenter idag og annenhver person jeg så gikk kledd slik.  Dere ser veldig dumme ut :fnise:

Men det er jo så digg å ha på seg :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, kanelsnurr skrev:

Disse bare anklene. Jeg både bor ved siden av en ungdomsskole, og tar bussen samtidig som en del VGS-elever om morgenen. Og det er fortsatt kjempemange som har kledd godt på seg med parkas og skjerf osv. Men på beina er det tøysko, ankelsokker og bare ankler. Ser så dumt og kaldt ut. Absolutt en trend som burde gå i hi om vinteren.

Jeg bor ved en videregående og er student ved universitet, med andre ord er det to ulike "brukergrupper", men jeg ser så ekstremt mange jenter med store vinterjakker, luer, skjerf og bukser som stopper "for tidlig", ankelsokker og dermed bare ankler. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke har bukser som går helt ned (og så føler jeg meg så utrolig gammel når jeg står med disse tankene og ser på de rundt meg:fnise:). 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, estrella skrev:

Jeg bor ved en videregående og er student ved universitet, med andre ord er det to ulike "brukergrupper", men jeg ser så ekstremt mange jenter med store vinterjakker, luer, skjerf og bukser som stopper "for tidlig", ankelsokker og dermed bare ankler. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke har bukser som går helt ned (og så føler jeg meg så utrolig gammel når jeg står med disse tankene og ser på de rundt meg:fnise:). 

Det eneste som er unormalt der må jo være de korte buksene, ankelsokkene og småsko da. Er vel ikke trendy å bruke store vinterjakker, luer og skjerf liksom.

Anonymkode: 9e43d...432

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste som er unormalt der må jo være de korte buksene, ankelsokkene og småsko da. Er vel ikke trendy å bruke store vinterjakker, luer og skjerf liksom.

Anonymkode: 9e43d...432

Neinei, jeg svarte egentlig bare på en annen kommentar ang det med bukser, ankelsokker og småsko kombinert med varme vinterjakker o.l.. Det ser bare så rart ut når det er kuldegrader og steinkaldt ute. Den første kommentaren omhandlet det med bare ankler i kulden nemlig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er lei av folk som klipper håret kort, for så å samle det lille de har av hår i en strikk på toppen av hodet. Det ser så jævlig dumt ut. Hvorfor klippe håret kort, for så å sette det opp i hestehale? 

Tykke bryn. På alle. Ja, tykke bryn er pent, men alle har ikke ansiktet til det. En mellomting er kanskje greia. 

Contouring (eller hvordan det enn skrives). LITT er fint, og har vært gjort lenge. Men å først ta foundation, brunt i kinnbeina, hvit councealer, hvitt pudder, solpudder, kompaktpudder, blush.. and I could go on and on.. Det blir ganske mange lag til slutt, det. Og folk innser jo ikke at hvitt under øynene, får dem til å se mindre ut.

Sånne klær med hull i. Wtf? Gensere med hull i skuldrene. Jeans med hull i.. 

Anonymkode: 5aa14...cbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Raiu skrev:

Men det er jo så digg å ha på seg :bond:

Om vinteren når det er gradestokken viser minus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...