Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er noen trend, akkurat, men ankelstøvletter med åpen tå. Skjønner ikke vitsen.

Ah, så enig! Også enig i de lange cardiganene..vil ha noen fine, varme, figursydde, som ikke stikker ut under jakke/kåpe. Finnes det? Neeeeei. :( Alt er så "firkantete" i formen. Veldig uflatterende når man er lav. Også veldig lei av trenden "rumpebukser". Ser de overalt i Bergen, i alle fall. Vet ikkr hvordan det er i andre byer. De er jo veldig lett å kjenne igjen, med søm og hempene. Tenker alltid "hun er nok veldig opptatt av at det skal se ut som hun har fin rumpe, fort og enkelt".

Og så er jeg selvsagt lei 2XU. De må jo være elendig kvalitet. De fleste har jo med flekkete logo som driver og preller av. Og når man i tillegg vet de bidrar til antibiotikaresistens..Og så er jeg lei av alle korte topper. Finner en jeg synes er fin, men vent, den er alt for kort. Og jeg er LAV. Skjønner at det sikkert er meningen, men har vært for gammel til slikt siden jeg fylte 16.

Anonymous poster hash: 34210...f4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lei av lange cardiganer uten knapper, som bare skal henge og flagre. Og lei av korte topper.

Anonymous poster hash: 2799b...d04

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av lange cardiganer uten knapper, som bare skal henge og flagre. Og lei av korte topper.

Anonymous poster hash: 2799b...d04

Enig. Jeg fant heldigvis en som har knapper og sitter mer etter kroppen. Kan ikke fordra å gå i telt. Passer heller ikke med jakker når halve cardigan henger utenfor. Ser bare dumt og slaskete ut. 

Anonymous poster hash: 9ae9c...126

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med i klubben. Helt ok at det finnes lange cardigans, men det må jo finnes noen alternativer for oss som ikke har lyst på det? Jeg synes det er så upraktisk :/ Vil ha en som er passe lang og helst med knapper...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si meg enig med dere andre her. 
Alt som er av klær i de vanlige kjedebutikkene som faktisk er litt fint egentlig er tydeligvis laget for kvinner med modellkropp. Meg på 162 og 67 kg passer de færreste klærne jeg finner som jeg faktisk liker. 

Kort fortalt er jeg lei av den trenden hvor man skal være høy og tynn, og helst med Kardashian-bakdel for å finne noe som passer ;) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare si meg enig med dere andre her. 

Alt som er av klær i de vanlige kjedebutikkene som faktisk er litt fint egentlig er tydeligvis laget for kvinner med modellkropp. Meg på 162 og 67 kg passer de færreste klærne jeg finner som jeg faktisk liker. 

Kort fortalt er jeg lei av den trenden hvor man skal være høy og tynn, og helst med Kardashian-bakdel for å finne noe som passer ;)

Tja, jeg har vel det man kan kalle en typisk modellkropp, kanskje litt mer former. Jeg er høy og veldig smalt bygget, men har rumpe og pupper, men jeg har nesten ikke kjøpt klær på et år!! Alt jeg finner er bare formløse stygge klær!! Selv om jeg er høy og tynn med former, så ser jo ikke en formløs topp fin ut på meg, da ser jeg jo bare tynn og formløs ut, har like lyst til å vise frem formene mine jeg som andre :P syntes egentlig det er best på høsten/vinteren, for da kan jeg i det minste alltid se fin ut ute, kåper og jakker er mye enklere å finne fin passform i...

Anonymous poster hash: 87d30...e5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flyttet til et annet skandinavisk land. Nå er det ikke noe problem å svi av penger på shopping lenger!  :fnise:  Må si meg enig med deg over som sier du bare finner stygge, formløse klær. Jeg vil vise frem figuren min mens jeg fortsatt kan.



Anonymous poster hash: 9ae9c...126
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Tja, jeg har vel det man kan kalle en typisk modellkropp, kanskje litt mer former. Jeg er høy og veldig smalt bygget, men har rumpe og pupper, men jeg har nesten ikke kjøpt klær på et år!! Alt jeg finner er bare formløse stygge klær!! Selv om jeg er høy og tynn med former, så ser jo ikke en formløs topp fin ut på meg, da ser jeg jo bare tynn og formløs ut, har like lyst til å vise frem formene mine jeg som andre :P syntes egentlig det er best på høsten/vinteren, for da kan jeg i det minste alltid se fin ut ute, kåper og jakker er mye enklere å finne fin passform i...

Anonymous poster hash: 87d30...e5d

Da går du rett og slett i feil butikker. 

 

Dersom du går til butikker med klassiske, fine klær så er det mye inntilsittende. 

Sand er et eksempel på slike klær. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men det finnes butikker med flotte klær for alle aldersgrupper her til lands. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går du rett og slett i feil butikker. 

 

Dersom du går til butikker med klassiske, fine klær så er det mye inntilsittende. 

Sand er et eksempel på slike klær. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men det finnes butikker med flotte klær for alle aldersgrupper her til lands. 

Gå inn på Knitwear på den siden, da. Akkurat de samme formløse, lange plaggene som i andre butikker.

Anonymous poster hash: 7642f...f66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

 

Gå inn på Knitwear på den siden, da. Akkurat de samme formløse, lange plaggene som i andre butikker.

Anonymous poster hash: 7642f...f66

 

Se på bluser, bukser, skjørt, kjoler og jakker ... masse inntilsittende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Det er mye formløst, ja. Slik som denne formen. Hvorfor er snittet sånn at det buler ut i midjen?

 

Leste i sommer at A-formen skulle komme tilbake for fullt i høst. Men har ikke sett så mye til det. 

 

Er ikke så begeistret for poncho-trenden. Kjøpte meg en poncho og har ikke kunnet bruke den når det er jakkesesong (passer ikke med jakke over), eller i september da det ble for varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke trenden med helskjegg på unge mannfolk, og langt hår på menn. Synes de ser 30 år eldre ut enn de egentlig er og det er veldig ukledelig for 99% av de. Vil bare tvangsbarbere de alle sammen! 

Ellers er jeg lei av Canada Goose-jakker og fargete hår med blåfarge/rødfarge/rosafarge :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fatte og begripe at noen blir lei av hva andre mennesker har - enten det gjelder klær, hår eller skjegg. 



Anonymous poster hash: 7d61c...fbf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg kan ikke fatte og begripe at noen blir lei av hva andre mennesker har - enten det gjelder klær, hår eller skjegg. 

Anonymous poster hash: 7d61c...fbf

 

 

Man kan jo bli lei av alt man ser mange ganger. Det er jo gjerne det som ligger i begrepet "å bli lei"... at man har sett noe så ofte at man synes det er kjedelig. Mange her er også lei fordi de ønsker å finne andre klær til seg selv i butikken, ikke fordi de snakker stygt om de som vil gå med noe. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir med i klubben. Helt ok at det finnes lange cardigans, men det må jo finnes noen alternativer for oss som ikke har lyst på det? Jeg synes det er så upraktisk :/ Vil ha en som er passe lang og helst med knapper...

Hm har cardiganser som ikke er lange og med knapper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med i klubben. Helt ok at det finnes lange cardigans, men det må jo finnes noen alternativer for oss som ikke har lyst på det? Jeg synes det er så upraktisk :/ Vil ha en som er passe lang og helst med knapper...

Benetton, Vivikes, Match og Vic pleier å ha. 

Anonymous poster hash: 577d2...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er lei av at alt er så grått og pleint for tiden, som for eksempel lange cardigans som nevnt lenger oppe, og særlig i kombi med hvite sneakers. Leste et sted at den kjedelige moten som er nå, er en mainstream tolkning av norm core. Jeg tror alle vakre, unge mennesker som kler seg i norm core og  grå sekker idag, kommer til å angre som hunder når de blir eldre på at  kastet vekk ungdommen på å fargeløse sekkeklær. Hilsen 40-åring som kastet bort tjueårene på oversized svarte klær...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...